Kapsułki Starbucks® by Nespresso wracają do kawiarni
Nowy produkt, Starbucks® by Nespresso, to dalsza część współpracy pomiędzy Starbucks a Nestlé w ramach utworzonego w 2018 roku Global Coffee Alliance, którego celem było rozszerzenie i podniesienie jakości kategorii kaw przygotowanych w domu. W ramach nowej oferty Goście mogą zakupić kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawą bezkofeinową, i cieszyć się nią w zaciszu własnych domów.
Starbucks jest pierwszą marką, która została wyprodukowana na oryginalnej platformie Nespresso, czyli marki kaw należącej do koncernu Nestlé. Nowy produkt, kapsułki Starbucks® by Nespresso, łączą w sobie wysokiej jakości kawę Starbucks 100% Arabica z najwyższej jakości procesem przygotowania kaw w domu. Klienci mogą zaparzyć Starbucks® by Nespresso na dowolnym urządzeniu Nespresso Original Line: Essenza Mini, Pixie, CitiZ, Expert, Lattissima, KitchenAid i Creatista, a zużyte kapsułki oddać do recyklingu (w najbliższym salonie Nespresso lub kawiarni Starbucks).
- Już poprzednia edycja kapsułek pokazała, jaką sympatią cieszy się produkt wśród naszych Gości. Nowa wersja została przygotowana tak, aby być kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami Nespresso i dzięki temu stała się dostępna dla jeszcze szerszej liczby osób – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Jest to część naszej współpracy z Nestlé w ramach tzw. Global Coffee Alliance. Udało nam się wspólnie stworzyć produkt, który oddaje ducha naszej marki i pozwala naszym Gościom na odtworzenie Starbucks Experiece we własnym domu.
Charakterystyczny smak i aromat
Asortyment Starbucks® by Nespresso obejmuje kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawę bezkofeinową. W ofercie znajdują się: delikatnie słodka Starbucks® Blonde Espresso Roast, zawierająca czekoladowe nuty Pike Place® Roast, zbalansowana i lekko orzechowa Single-Origin Colombia oraz mocniejsza i bardziej karmelowa Espresso Roast (dostępne także w wersji bezkofeinowej).
Nowy produkt, Starbucks® by Nespresso, to dalsza część współpracy pomiędzy Starbucks a Nestlé w ramach utworzonego w 2018 roku Global Coffee Alliance, którego celem było rozszerzenie i podniesienie jakości kategorii kaw przygotowanych w domu. W ramach nowej oferty Goście mogą zakupić kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawą bezkofeinową, i cieszyć się nią w zaciszu własnych domów.
Starbucks jest pierwszą marką, która została wyprodukowana na oryginalnej platformie Nespresso, czyli marki kaw należącej do koncernu Nestlé. Nowy produkt, kapsułki Starbucks® by Nespresso, łączą w sobie wysokiej jakości kawę Starbucks 100% Arabica z najwyższej jakości procesem przygotowania kaw w domu. Klienci mogą zaparzyć Starbucks® by Nespresso na dowolnym urządzeniu Nespresso Original Line: Essenza Mini, Pixie, CitiZ, Expert, Lattissima, KitchenAid i Creatista, a zużyte kapsułki oddać do recyklingu (w najbliższym salonie Nespresso lub kawiarni Starbucks).
- Już poprzednia edycja kapsułek pokazała, jaką sympatią cieszy się produkt wśród naszych Gości. Nowa wersja została przygotowana tak, aby być kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami Nespresso i dzięki temu stała się dostępna dla jeszcze szerszej liczby osób – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Jest to część naszej współpracy z Nestlé w ramach tzw. Global Coffee Alliance. Udało nam się wspólnie stworzyć produkt, który oddaje ducha naszej marki i pozwala naszym Gościom na odtworzenie Starbucks Experiece we własnym domu.
Charakterystyczny smak i aromat
Asortyment Starbucks® by Nespresso obejmuje kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawę bezkofeinową. W ofercie znajdują się: delikatnie słodka Starbucks® Blonde Espresso Roast, zawierająca czekoladowe nuty Pike Place® Roast, zbalansowana i lekko orzechowa Single-Origin Colombia oraz mocniejsza i bardziej karmelowa Espresso Roast (dostępne także w wersji bezkofeinowej).

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.