Kapsułki Starbucks® by Nespresso wracają do kawiarni
Nowy produkt, Starbucks® by Nespresso, to dalsza część współpracy pomiędzy Starbucks a Nestlé w ramach utworzonego w 2018 roku Global Coffee Alliance, którego celem było rozszerzenie i podniesienie jakości kategorii kaw przygotowanych w domu. W ramach nowej oferty Goście mogą zakupić kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawą bezkofeinową, i cieszyć się nią w zaciszu własnych domów.
Starbucks jest pierwszą marką, która została wyprodukowana na oryginalnej platformie Nespresso, czyli marki kaw należącej do koncernu Nestlé. Nowy produkt, kapsułki Starbucks® by Nespresso, łączą w sobie wysokiej jakości kawę Starbucks 100% Arabica z najwyższej jakości procesem przygotowania kaw w domu. Klienci mogą zaparzyć Starbucks® by Nespresso na dowolnym urządzeniu Nespresso Original Line: Essenza Mini, Pixie, CitiZ, Expert, Lattissima, KitchenAid i Creatista, a zużyte kapsułki oddać do recyklingu (w najbliższym salonie Nespresso lub kawiarni Starbucks).
- Już poprzednia edycja kapsułek pokazała, jaką sympatią cieszy się produkt wśród naszych Gości. Nowa wersja została przygotowana tak, aby być kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami Nespresso i dzięki temu stała się dostępna dla jeszcze szerszej liczby osób – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Jest to część naszej współpracy z Nestlé w ramach tzw. Global Coffee Alliance. Udało nam się wspólnie stworzyć produkt, który oddaje ducha naszej marki i pozwala naszym Gościom na odtworzenie Starbucks Experiece we własnym domu.
Charakterystyczny smak i aromat
Asortyment Starbucks® by Nespresso obejmuje kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawę bezkofeinową. W ofercie znajdują się: delikatnie słodka Starbucks® Blonde Espresso Roast, zawierająca czekoladowe nuty Pike Place® Roast, zbalansowana i lekko orzechowa Single-Origin Colombia oraz mocniejsza i bardziej karmelowa Espresso Roast (dostępne także w wersji bezkofeinowej).
Nowy produkt, Starbucks® by Nespresso, to dalsza część współpracy pomiędzy Starbucks a Nestlé w ramach utworzonego w 2018 roku Global Coffee Alliance, którego celem było rozszerzenie i podniesienie jakości kategorii kaw przygotowanych w domu. W ramach nowej oferty Goście mogą zakupić kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawą bezkofeinową, i cieszyć się nią w zaciszu własnych domów.
Starbucks jest pierwszą marką, która została wyprodukowana na oryginalnej platformie Nespresso, czyli marki kaw należącej do koncernu Nestlé. Nowy produkt, kapsułki Starbucks® by Nespresso, łączą w sobie wysokiej jakości kawę Starbucks 100% Arabica z najwyższej jakości procesem przygotowania kaw w domu. Klienci mogą zaparzyć Starbucks® by Nespresso na dowolnym urządzeniu Nespresso Original Line: Essenza Mini, Pixie, CitiZ, Expert, Lattissima, KitchenAid i Creatista, a zużyte kapsułki oddać do recyklingu (w najbliższym salonie Nespresso lub kawiarni Starbucks).
- Już poprzednia edycja kapsułek pokazała, jaką sympatią cieszy się produkt wśród naszych Gości. Nowa wersja została przygotowana tak, aby być kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami Nespresso i dzięki temu stała się dostępna dla jeszcze szerszej liczby osób – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Jest to część naszej współpracy z Nestlé w ramach tzw. Global Coffee Alliance. Udało nam się wspólnie stworzyć produkt, który oddaje ducha naszej marki i pozwala naszym Gościom na odtworzenie Starbucks Experiece we własnym domu.
Charakterystyczny smak i aromat
Asortyment Starbucks® by Nespresso obejmuje kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawę bezkofeinową. W ofercie znajdują się: delikatnie słodka Starbucks® Blonde Espresso Roast, zawierająca czekoladowe nuty Pike Place® Roast, zbalansowana i lekko orzechowa Single-Origin Colombia oraz mocniejsza i bardziej karmelowa Espresso Roast (dostępne także w wersji bezkofeinowej).
Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze?
Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz
Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.