Kapsułki Starbucks® by Nespresso wracają do kawiarni
Nowy produkt, Starbucks® by Nespresso, to dalsza część współpracy pomiędzy Starbucks a Nestlé w ramach utworzonego w 2018 roku Global Coffee Alliance, którego celem było rozszerzenie i podniesienie jakości kategorii kaw przygotowanych w domu. W ramach nowej oferty Goście mogą zakupić kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawą bezkofeinową, i cieszyć się nią w zaciszu własnych domów.
Starbucks jest pierwszą marką, która została wyprodukowana na oryginalnej platformie Nespresso, czyli marki kaw należącej do koncernu Nestlé. Nowy produkt, kapsułki Starbucks® by Nespresso, łączą w sobie wysokiej jakości kawę Starbucks 100% Arabica z najwyższej jakości procesem przygotowania kaw w domu. Klienci mogą zaparzyć Starbucks® by Nespresso na dowolnym urządzeniu Nespresso Original Line: Essenza Mini, Pixie, CitiZ, Expert, Lattissima, KitchenAid i Creatista, a zużyte kapsułki oddać do recyklingu (w najbliższym salonie Nespresso lub kawiarni Starbucks).
- Już poprzednia edycja kapsułek pokazała, jaką sympatią cieszy się produkt wśród naszych Gości. Nowa wersja została przygotowana tak, aby być kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami Nespresso i dzięki temu stała się dostępna dla jeszcze szerszej liczby osób – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Jest to część naszej współpracy z Nestlé w ramach tzw. Global Coffee Alliance. Udało nam się wspólnie stworzyć produkt, który oddaje ducha naszej marki i pozwala naszym Gościom na odtworzenie Starbucks Experiece we własnym domu.
Charakterystyczny smak i aromat
Asortyment Starbucks® by Nespresso obejmuje kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawę bezkofeinową. W ofercie znajdują się: delikatnie słodka Starbucks® Blonde Espresso Roast, zawierająca czekoladowe nuty Pike Place® Roast, zbalansowana i lekko orzechowa Single-Origin Colombia oraz mocniejsza i bardziej karmelowa Espresso Roast (dostępne także w wersji bezkofeinowej).
Nowy produkt, Starbucks® by Nespresso, to dalsza część współpracy pomiędzy Starbucks a Nestlé w ramach utworzonego w 2018 roku Global Coffee Alliance, którego celem było rozszerzenie i podniesienie jakości kategorii kaw przygotowanych w domu. W ramach nowej oferty Goście mogą zakupić kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawą bezkofeinową, i cieszyć się nią w zaciszu własnych domów.
Starbucks jest pierwszą marką, która została wyprodukowana na oryginalnej platformie Nespresso, czyli marki kaw należącej do koncernu Nestlé. Nowy produkt, kapsułki Starbucks® by Nespresso, łączą w sobie wysokiej jakości kawę Starbucks 100% Arabica z najwyższej jakości procesem przygotowania kaw w domu. Klienci mogą zaparzyć Starbucks® by Nespresso na dowolnym urządzeniu Nespresso Original Line: Essenza Mini, Pixie, CitiZ, Expert, Lattissima, KitchenAid i Creatista, a zużyte kapsułki oddać do recyklingu (w najbliższym salonie Nespresso lub kawiarni Starbucks).
- Już poprzednia edycja kapsułek pokazała, jaką sympatią cieszy się produkt wśród naszych Gości. Nowa wersja została przygotowana tak, aby być kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami Nespresso i dzięki temu stała się dostępna dla jeszcze szerszej liczby osób – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Jest to część naszej współpracy z Nestlé w ramach tzw. Global Coffee Alliance. Udało nam się wspólnie stworzyć produkt, który oddaje ducha naszej marki i pozwala naszym Gościom na odtworzenie Starbucks Experiece we własnym domu.
Charakterystyczny smak i aromat
Asortyment Starbucks® by Nespresso obejmuje kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawę bezkofeinową. W ofercie znajdują się: delikatnie słodka Starbucks® Blonde Espresso Roast, zawierająca czekoladowe nuty Pike Place® Roast, zbalansowana i lekko orzechowa Single-Origin Colombia oraz mocniejsza i bardziej karmelowa Espresso Roast (dostępne także w wersji bezkofeinowej).
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.