Kawa od Green Caffè Nero na rower, spacer i Dzień Dziecka.

Justyna Wrzosek
Questia
ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Wraz z nadejściem wiosny rozkwitła oferta kulturalna kawiarni Green Caffè Nero. Zainteresuje ona przede wszystkim zapalonych rowerzystów, wielbicieli spacerów po Warszawie oraz, w Dniu Dziecka, najmłodszych z Warszawy i Wrocławia. Nowa inicjatywa #zKawąNaRowerze to seria aktywności rowerowych, np. wspólne wycieczki rowerowe z przewodnikiem różnymi trasami stolicy startujące z lokalu na warszawskich Bulwarach. Warszawskie kawiarnie będą również kontynuować cykl spacerów #zKawąPoWarszawie.
Pierwsza wycieczka rowerowa odbędzie się w niedzielę 28 maja śladami warszawskiego kolarstwa torowego. Przy kawiarni na Bulwarach można już także oglądać wystawę „Warszawskie welodromy”. Zawisła ona w samoobsługowym warsztacie rowerowym utworzonym przy lokalu z którego można korzystać bezpłatnie.
− Kultura rowerowa jest w Polsce niezwykle rozwinięta. „Coffee ride” to nowa formuła spotkań dla rowerzystów, którą inicjujemy w Green Caffè Nero przy Bulwarach nad Wisłą w Warszawie pod nazwą #zKawąNaRowerze. Przyjemna rekreacyjna wycieczka rowerowa może być połączona z nawiązywaniem kontaktów i piciem dobrej kawy. W Green Caffè Nero idziemy o krok dalej – nie tylko proponujemy wypad z domu po ulubioną kawę – ale także inne aktywności takie, jak zrobienie autorskiego nadruku na koszulce rowerowej czy wzięcie udziału w rowerowej grze miejskiej. – mówi Ewelina Karpińska, head of Brand & Marketing Green Caffè Nero.
Pierwsza wycieczka rozpocznie się od wypicia ulubionej kawy, by o godzinie 11:00 wyruszyć historyczną trasą warszawskich welo- i cyklodromów. Zakończy się na nadal istniejącym torze kolarskim Orzeł przy ul. Podskarbińskiej 11. Zaplanowany do pokonania dystans to 22 km w czasie około 2 godzin.
15 czerwca w godzinach 18:00-21:00 pod nazwą „Sito na żywo” odbędzie się kolejne wydarzenie dla miłośników dwóch kółek. W kawiarni Green Caffè Nero Bulwary odbędzie się warsztat sitograficzny. Każdy uczestnik, który przyniesie koszulkę z naturalnego materiału będzie mógł stworzyć na niej własny sitodruk z rowerową grafiką. Organizowany cyklu #zKawąNaRowerze pokaże potencjał roweru wykraczający poza aspekt sportowo-rekreacyjny. Rower stanowi przede wszystkim pretekst do spotkania i odkrywania miasta z kawą w kubku lub w bidonie rowerowym.
Stałym bywalcom Green Caffè Nero dobrze znane jest cykliczne wydarzenie #zKawąPoWarszawie, prowadzone przez certyfikowanych przewodników i gości specjalnych. Pierwsze warszawskie spacery w tym roku już za nami. Pisarka Agata Tuszyńska przeszła razem z uczestnikami pierwszego spaceru śladami swojej rodziny w Gettcie Warszawskim, natomiast podczas spaceru ulicą Piękną spacerowicze podziwiali majstersztyk planistyczny rekonstrukcji Śródmieścia po wojnie. W ramach cyklu, w sobotę 27 maja o godz. 11:00 aktywni mogą również odkryć najciekawsze tajemnice Śródmieścia. Spacerowicze wyruszą ulicą Koszykową odkrywać tajemnice PRL i Śródmieścia Południowego. Uczestnicy wspólnie poszukają śladów wojny i pomysłowych elementów odbudowy, a także odkryją nieznane historie mieszkańców dzielnicy. Zwiedzana część stolicy doskonale obrazuje fuzję dawnej i nowoczesnej Warszawy, dzięki czemu można zrozumieć różne oblicza tego ciekawego miasta.
Wycieczki #zKawąPoWarszawie będą odbywać się co 2 tygodnie przez cały sezon aż do późnej jesieni. Za każdym razem wyruszą z innej kawiarni. Kolejny spacer zaplanowany na 3 czerwca przejdzie od ul. Puławskiej w stronę parku Morskie Oko, a spacer, która odbędzie się 21 lipca uczci obchody urodzin Pałacu Kultury i Nauki. Wrześniowy spacer przewidziany na 3 września będzie z kolei włączony w obchody Festiwalu Warszawa Singera.
Green Caffè Nero pamięta również o najmłodszych. Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka kawiarnie w Warszawie przy ul. KEN, Al. Rzeczypospolitej, na Skoroszach, przy ul. Jana Kazimierza oraz przy ul. Konstruktorskiej, a także kawiarnia Tutti Frutti przy pl. Kościuszki we Wrocławiu w godzinach 11:00-15:00 będą gościć rodziny i zapraszać do wspólnej zabawy z animatorem. W planie są m.in. warkoczyki, bańki oraz warsztaty plastyczne.
W bieżącym sezonie wiosenno-letni w Green Caffè Nero aktywizuje gości nie tylko pyszną energetyczną kawą, ale także ciekawymi pomysłami na spędzenie wolnych chwil w wartościowy sposób. Kawiarnia aktywnie uczestniczy w życiu kulturalnym lokalnych społeczności i inspiruje do działania w 74 lokalizacjach na terenie Warszawy, Wrocławia i Krakowa. Harmonogram nadchodzących wydarzeń warto śledzić na profilu Facebook kawiarni Green Caffè Nero.
***
O Green Caffè Nero
Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której można się delektować kawą. Green Caffè Nero posiada 74 kawiarnie w Polsce, a każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje.
www.greencaffenero.pl
https://www.facebook.com/greencoffeepl
https://www.instagram.com/greencaffenero_/
Filozofia marki
Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku
Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.
Finanse
Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.
Konsument
Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.