Komunikaty PR

Kawiarnie Green Caffè Nero pokazują jak nie marnować jedzenia

2020-06-19  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania doc ( 0.06 MB )

Od teraz niesprzedane w danym dniu świeże produkty będzie można znaleźć w aplikacji Too Good To Go, w formie pysznych paczek – niespodzianek. Przygotowane na miejscu bagietki, kanapki, ciasta i ciasteczka, a także quiche i sałatki trafią do Pogromców Marnowania Jedzenia.

Nikt nie lubi wyrzucać produktów spożywczych, jednak dokładne rozplanowanie ich użycia w gospodarstwie domowym, a tym bardziej w gastronomi jest bardzo trudne, a sprzedaż wszystkich zaplanowanych świeżych produktów co do sztuki lub porcji, w zasadzie niemożliwa. Co zrobić, by jednodniowe świeże i smaczne dania nie lądowały w koszu? Green Caffè Nero będzie ciągle tworzyć paczki-niespodzianki z pełnowartościowych produktów, które będą pysznym zaskoczeniem dla swoich odbiorców.

Współpraca z Too Good To Go miała rozpocząć się już ponad dwa miesiące temu. Jednak sytuacja epidemiologiczna sprawiła, że połączenie sił w słusznej sprawie mogło nastąpić dopiero w czerwcu. System działa w wybranych lokalach w Warszawie i okolicach, które ponownie zostały otwarte. Jeśli współpraca będzie cieszyła się zainteresowaniem to planujemy wprowadzenie tego rozwiązania we wszystkich naszych lokalach. W Green Caffè Nero kanapki przygotowywane są na bieżąco, a ciasta i słone wypieki dostarczane codziennie do lokali z naszej warszawskiej manufaktury. Jednak obostrzenia wprowadzone ze względu na pandemię sprawiają, że precyzyjne zarządzanie zamówieniami stało się trudne. Dlatego możliwości, które daje aplikacja, są w obecnych czasach dla kawiarni niezwykle przydatne.

Wierzymy, że wspólnymi siłami wraz z Too Good To Go uda nam się realnie wpłynąć na ograniczenie marnowania żywności. Cieszymy się, że dołączyliśmy oficjalnie do grona Pogromców Marnowania Jedzenia i swoimi działaniami przysłużymy się Planecie. Chcemy promować „trend na niemarnowanie” i pokazać innym przedstawicielom branży gastronomicznej, że jest to rozwiązanie dostępne dla każdego, które dodatkowo przynosi ogromną satysfakcję – mówi Agata Milewska, Szef marketingu i komunikacji marki Green Caffè Nero.

W Polsce co roku wyrzuca się ponad 9 milionów ton żywności. Aplikacja Too Good To Go w prosty sposób zrzesza użytkowników we wspólnej walce z jej marnowaniem, łącząc klientów z miejscami, w których na koniec dnia zostało nadwyżkowe, świeże jedzenie. W Polsce, aplikacja zyskała popularność już wśród 180 tysięcy osób. Dzięki swojej aktywności, do tej pory użytkownicy uratowali przed zmarnowaniem ponad 115 tysięcy posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowałby samolot 57-krotnie okrążający kulę ziemską.

Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela marki Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej wspólnej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której kawą można się delektować. Green Caffè Nero posiada 69 kawiarni w Polsce, każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.