Komunikaty PR

Kawiarnie Starbucks znów otwarte, na razie w formacie na wynos

2020-05-07  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Mat. pras. ( 0.1 MB )

Miłośnicy Starbucks w Polsce mają powód do radości – po kilkutygodniowej przerwie mogą znów cieszyć się ulubioną kawą. Na tym etapie klienci Starbucks będą mogli odbierać swoje napoje i jedzenie wyłącznie w modelu na wynos, przy zachowaniu wszelkich zalecanych środków ostrożności. Na darmowy napój nadal będą mogli liczyć przedstawiciele służby zdrowia.

Od pierwszego tygodnia maja wszystkie lokale Starbucks w Polsce będą działały w modelu na wynos, umożliwiając klientom zamawianie i odbieranie napojów oraz jedzenia na miejscu w kawiarniach. W trosce o bezpieczeństwo swoich gości i pracowników, Starbucks we wszystkich lokalizacjach będzie stosował dodatkowe środki ostrożności zgodne z zaleceniami władz państwowych – w tym także te dotyczące dystansowania społecznego. Poza ograniczeniem liczby osób, nadal preferowaną formą płatności pozostaną transakcje zbliżeniowe, a wszystkie napoje będą wydawane w papierowych kubkach (przy honorowaniu wcześniejszych zniżek za przychodzenie z własnym kubkiem). Przy wejściu do kawiarni dostępne będą też płyny dezynfekujące, a na podłodze umieszczone zostaną specjalne oznaczenia, pomagające zachować 2 metry wymaganej odległości między klientami.

 - Cieszymy się na powrót. Tęsknimy za regularnymi spotkaniami z naszymi gośćmi, chociaż pamiętamy, że najważniejsze w tym momencie jest bezpieczeństwo. Na razie, zgodnie z rozporządzeniami i decyzjami władz, nasze kawiarnie będą działały wyłącznie w modelu na wynos, przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager w Starbucks Polska.

Wzajemna pomoc w czasie pandemii

W okresie zamknięcia kawiarni, Starbucks w wybranych lokalizacjach prowadził sprzedaż za pośrednictwem bezpiecznych okienek Take Away, w których na darmową kawę mogli liczyć pracownicy medyczni, policjanci, straż miejska, pożarna, graniczna oraz wojsko. Wraz z innymi markami firma włączyła się także w akcję #Wzywamyposiłki, w ramach której dostarczała kawę oraz przekąski z życzeniami i słowami otuchy od baristów Starbucks do pracowników szpitali w całej Polsce. W zeszłym miesiącu sieć zaangażowała się też w pomoc dla biznesu gastronomicznego, zachęcając na swoich kanałach społecznościowych gości do udziału w inicjatywie #Środynazamówienie i wspierania swoich ulubionych restauracji.

- Za nami kilka wymagających tygodni, które w wyjątkowy sposób pokazały jednak, że możemy na sobie polegać. Odbyły się dwie cudowne akcje - #Wzywamyposiłki i #Środynazamówienie, w ramach których mieliśmy okazję pomóc innym – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager w Starbucks Polska. – W trakcie pierwszych tygodni podjęliśmy też decyzję, aby wspierać pracowników służby zdrowia. Od marca mogą oni liczyć na darmowy napój w naszych kawiarniach – to niewielki gest wdzięczności za wszystko, co dla nas robią.

Aktualną listę otwartych kawiarni Starbucks można znaleźć na profilu facebookowym marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia? Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie
Przemysł spożywczy Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-17 | 14:30

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.