Komunikaty PR

Każdy ma swoje Grzeszki… Grześki. A jakie są Twoje? – nowy spot marki Grześki

2024-10-23  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 1.95 MB )

Marka Grześki, należąca do firmy Colian, ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych do końca grudnia br. Całość działań zostanie wsparta intensywnymi aktywnościami w kanale digital, obejmującymi m.in. VOD, YouTube oraz media społecznościowe.

 

22 października br. wystartowała najnowsza kampania prowadzona pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. Nowy spot, promujący szeroką ofertę marki, składa się z 4 historii ukazujących nasze różne „grzeszki” - drobne, codzienne słabostki, które wywołują uśmiech i pozwalają z większym dystansem patrzeć na świat wokół nas. To właśnie one sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi i jedyni w swoim rodzaju – tak jak…  ulubione wafelki Grześki, które towarzyszą nam każdego dnia.

 

Link do materiału wideo: https://youtu.be/fTJCX6TPt30

 

Marka Grześki od 4 lat skutecznie buduje swoją komunikację w oparciu o platformę „Każdy ma swoje Grześki”. Sukces tego projektu potwierdzają nie tylko nagrody, takie jak brązowa statuetka Effie Awards 2021, ale przede wszystkim pozytywne opinie konsumentów – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian, i dodaje: Tegoroczna kampania, pełna humoru, skojarzeń i gry słownej, odnosi się zarówno do naszych codziennych grzeszków, jak i bogatej oferty produktów, w której każdy może znaleźć coś dla siebie.

 

To jednak nie koniec zaplanowanych aktywności. Marka Grześki będzie również intensywnie promowana w mediach społecznościowych oraz digitalu.

 

Koncepcję kreatywną spotu opracowała agencja AżTuNagle, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Lemon. Zakupem mediów zajęła się agencja Initiative, natomiast działania digital prowadzi NAV Agency. Doradztwo w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Tupiąc przeciw wojnom Biuro prasowe
2024-10-28 | 01:00

Tupiąc przeciw wojnom

Obecnie 400 milionów dzieci na świecie dorasta w strefach konfliktu[1], a ponad 43 miliony zmuszone są do opuszczenia swoich domów[2]. Oznacza to, że są nieustannie
Media i PR Ranking Marketing Master by SAR. Nowy ranking dla marketerów
2024-10-24 | 09:35

Ranking Marketing Master by SAR. Nowy ranking dla marketerów

Nowy ranking Marketing Master by SAR nagrodzi marketerów, którzy osiągają wybitne wyniki w 3 kluczowych obszarach: innowacyjności, kreatywności oraz efektywności
Media i PR 30 lat Dziennika Gazety Prawnej
2024-10-24 | 01:00

30 lat Dziennika Gazety Prawnej

Dziennik Gazeta Prawna jest z czytelnikami od 30 lat i dziś świętuje swój jubileusz. Z tej okazji przygotowano specjalne wydanie gazety. Pierwsze kroki na drodze do sukcesu 22

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Infrastruktura

Ruch na lotniskach regionalnych niezagrożony. Centralne lotnisko ma być nie konkurencją, ale uzupełnieniem oferty lotniczej

Nowe lotnisko centralne, którego budowa ma ruszyć w 2026 roku, nie wpłynie negatywnie na lotniska regionalne – zapowiada wiceminister infrastruktury Maciej Lasek, powołując się na prognozy IATA. Jak podkreśla, odpowiadają one za dwa różne rodzaje ruchu lotniczego, dlatego mowa bardziej o wzajemnym uzupełnianiu się, a nie rywalizacji.

DlaWas.info

Ochrona środowiska

Technologia wirtualnych bliźniaków rewolucjonizuje produkcję w firmach. Pomaga im też ograniczać ślad węglowy produktów

Dzięki technologii wirtualnych bliźniaków procesy produkcyjne stają się bardziej wydajne. Według Fortune Business Insights globalny rynek takich rozwiązań do 2032 roku będzie się rozwijać w blisko 40-proc. tempie, do wartości blisko 260 mld dol. Jednak wirtualne bliźniaki mogą też odegrać kluczową rolę w przyspieszeniu realizacji celów zrównoważonego rozwoju. Wykorzystanie tej technologii pozwala bowiem projektować produkty i systemy tak, żeby miały jak najniższy ślad węglowy i koszt ekologiczny, w zgodzie z unijną polityką klimatyczną i założeniami GOZ.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.