Każdy ma swoje Grzeszki… Grześki. A jakie są Twoje? – nowy spot marki Grześki
Marka Grześki, należąca do firmy Colian, ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych do końca grudnia br. Całość działań zostanie wsparta intensywnymi aktywnościami w kanale digital, obejmującymi m.in. VOD, YouTube oraz media społecznościowe.
22 października br. wystartowała najnowsza kampania prowadzona pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. Nowy spot, promujący szeroką ofertę marki, składa się z 4 historii ukazujących nasze różne „grzeszki” - drobne, codzienne słabostki, które wywołują uśmiech i pozwalają z większym dystansem patrzeć na świat wokół nas. To właśnie one sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi i jedyni w swoim rodzaju – tak jak… ulubione wafelki Grześki, które towarzyszą nam każdego dnia.
Link do materiału wideo: https://youtu.be/fTJCX6TPt30
Marka Grześki od 4 lat skutecznie buduje swoją komunikację w oparciu o platformę „Każdy ma swoje Grześki”. Sukces tego projektu potwierdzają nie tylko nagrody, takie jak brązowa statuetka Effie Awards 2021, ale przede wszystkim pozytywne opinie konsumentów – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian, i dodaje: Tegoroczna kampania, pełna humoru, skojarzeń i gry słownej, odnosi się zarówno do naszych codziennych grzeszków, jak i bogatej oferty produktów, w której każdy może znaleźć coś dla siebie.
To jednak nie koniec zaplanowanych aktywności. Marka Grześki będzie również intensywnie promowana w mediach społecznościowych oraz digitalu.
Koncepcję kreatywną spotu opracowała agencja AżTuNagle, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Lemon. Zakupem mediów zajęła się agencja Initiative, natomiast działania digital prowadzi NAV Agency. Doradztwo w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Tupiąc przeciw wojnom
Ranking Marketing Master by SAR. Nowy ranking dla marketerów
30 lat Dziennika Gazety Prawnej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Polska pracuje nad propozycjami dotyczącymi konkurencyjności UE. To element przygotowań do prezydencji
1 stycznia Polska obejmie swoją drugą w historii prezydencję w Radzie Unii Europejskiej. Nie opublikowano jeszcze szczegółowego kalendarza ani priorytetów polskiego przewodnictwa, ale według wiceministra rozwoju i technologii Ignacego Niemczyckiego powinno się ono koncentrować na likwidacji barier dla usług, deregulacji oraz dekarbonizacji przeprowadzonej w taki sposób, by zachować konkurencyjność europejskiego przemysłu.
Infrastruktura
Ruch na lotniskach regionalnych niezagrożony. Centralne lotnisko ma być nie konkurencją, ale uzupełnieniem oferty lotniczej
Nowe lotnisko centralne, którego budowa ma ruszyć w 2026 roku, nie wpłynie negatywnie na lotniska regionalne – zapowiada wiceminister infrastruktury Maciej Lasek, powołując się na prognozy IATA. Jak podkreśla, odpowiadają one za dwa różne rodzaje ruchu lotniczego, dlatego mowa bardziej o wzajemnym uzupełnianiu się, a nie rywalizacji.
Ochrona środowiska
Technologia wirtualnych bliźniaków rewolucjonizuje produkcję w firmach. Pomaga im też ograniczać ślad węglowy produktów
Dzięki technologii wirtualnych bliźniaków procesy produkcyjne stają się bardziej wydajne. Według Fortune Business Insights globalny rynek takich rozwiązań do 2032 roku będzie się rozwijać w blisko 40-proc. tempie, do wartości blisko 260 mld dol. Jednak wirtualne bliźniaki mogą też odegrać kluczową rolę w przyspieszeniu realizacji celów zrównoważonego rozwoju. Wykorzystanie tej technologii pozwala bowiem projektować produkty i systemy tak, żeby miały jak najniższy ślad węglowy i koszt ekologiczny, w zgodzie z unijną polityką klimatyczną i założeniami GOZ.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.