Każdy ma swoje Grzeszki… Grześki. A jakie są Twoje? – nowy spot marki Grześki
Marka Grześki, należąca do firmy Colian, ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych do końca grudnia br. Całość działań zostanie wsparta intensywnymi aktywnościami w kanale digital, obejmującymi m.in. VOD, YouTube oraz media społecznościowe.
22 października br. wystartowała najnowsza kampania prowadzona pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. Nowy spot, promujący szeroką ofertę marki, składa się z 4 historii ukazujących nasze różne „grzeszki” - drobne, codzienne słabostki, które wywołują uśmiech i pozwalają z większym dystansem patrzeć na świat wokół nas. To właśnie one sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi i jedyni w swoim rodzaju – tak jak… ulubione wafelki Grześki, które towarzyszą nam każdego dnia.
Link do materiału wideo: https://youtu.be/fTJCX6TPt30
Marka Grześki od 4 lat skutecznie buduje swoją komunikację w oparciu o platformę „Każdy ma swoje Grześki”. Sukces tego projektu potwierdzają nie tylko nagrody, takie jak brązowa statuetka Effie Awards 2021, ale przede wszystkim pozytywne opinie konsumentów – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian, i dodaje: Tegoroczna kampania, pełna humoru, skojarzeń i gry słownej, odnosi się zarówno do naszych codziennych grzeszków, jak i bogatej oferty produktów, w której każdy może znaleźć coś dla siebie.
To jednak nie koniec zaplanowanych aktywności. Marka Grześki będzie również intensywnie promowana w mediach społecznościowych oraz digitalu.
Koncepcję kreatywną spotu opracowała agencja AżTuNagle, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Lemon. Zakupem mediów zajęła się agencja Initiative, natomiast działania digital prowadzi NAV Agency. Doradztwo w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.