Komunikaty PR

Kibicuj z Sokołowem! Nowa akcja promocyjna

2021-06-10  |  12:00
Biuro prasowe

Wyczekiwane przez kibiców europejskie rozgrywki piłkarskie startują już wkrótce. Firma Sokołów, wieloletni mecenas polskiego sportu, przygotowała na ten okres specjalną akcję promocyjną. – Sokołów od lat jest obecny w sportowym świecie, jako partner wielu wydarzeń oraz sponsor krajowych drużyn różnych dyscyplin – mówi Cezary Jasiński, Dyrektor ds. Marketingu w Sokołów S.A. – Wspieramy sportowców – zarówno tych zawodowych, jak i amatorów i zawsze jesteśmy blisko kibiców. Na nadchodzące tygodnie, pełne piłkarskich wrażeń, przygotowaliśmy działania promocyjne „Kibicuj z Sokołowem”, idealnie wpisujące się w klimat rozpoczynającego się święta fanów futbolu.

W kibicowaniu niezbędne są smaczne i pożywne przekąski, dlatego Sokołów oferuje limitowane wersje swoich popularnych i lubianych Kabanosów Polskich oraz Salami Chips Klasycznych, które dostępne są w okolicznościowych opakowaniach z biało-czerwonymi akcentami. W promocyjnych opakowaniach Kabanosów Polskich oraz Foobolówek i Kabanosków z dedykowanej dzieciom linii Sokoliki, znajdują się biało-czerwone tatuaże.

Sokołów przygotował również różnorodne gadżety, które otrzymać będą mogli zarówno klienci hurtowi, jak i detaliczni. W zależności od liczby zakupionych produktów biorących udział w akcji, hurtownie otrzymają flagi, kubki, koszulki bądź oficjalną piłkę turnieju. Klienci indywidualni, dokonujący zakupów w sklepie internetowym Sokołów bądź w sklepach firmowych Sokołów i Gzella, będą mogli otrzymać kubki, flagi i zawieszki zapachowe. Warunkiem jest dokonanie zakupów o określonej kwocie oraz zakup przynajmniej jednego promocyjnego produktu. Asortyment produktów promocyjnych jest szeroki i obejmuje: linię Kabanosów Międzynarodowych, Foodbolówki Sokoliki, Salami Chips (klasyczne i o smaku chili), Mini Snacki (pleśniowe i wędzone), Salamitki (wędzone i pleśniowe).

Promocja rozpoczęła się  01.06.2021 roku i trwa do wyczerpania puli zapasów przewidzianej w ramach niniejszej Promocji, jednak nie później niż do dnia 12.07.2021 roku. Regulamin jest dostępny na stronie https://sokolow.pl/files/Mistrzowska_promocja.pdf.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.