Komunikaty PR

Kibicuj z Sokołowem! Nowa akcja promocyjna

2021-06-10  |  12:00
Biuro prasowe

Wyczekiwane przez kibiców europejskie rozgrywki piłkarskie startują już wkrótce. Firma Sokołów, wieloletni mecenas polskiego sportu, przygotowała na ten okres specjalną akcję promocyjną. – Sokołów od lat jest obecny w sportowym świecie, jako partner wielu wydarzeń oraz sponsor krajowych drużyn różnych dyscyplin – mówi Cezary Jasiński, Dyrektor ds. Marketingu w Sokołów S.A. – Wspieramy sportowców – zarówno tych zawodowych, jak i amatorów i zawsze jesteśmy blisko kibiców. Na nadchodzące tygodnie, pełne piłkarskich wrażeń, przygotowaliśmy działania promocyjne „Kibicuj z Sokołowem”, idealnie wpisujące się w klimat rozpoczynającego się święta fanów futbolu.

W kibicowaniu niezbędne są smaczne i pożywne przekąski, dlatego Sokołów oferuje limitowane wersje swoich popularnych i lubianych Kabanosów Polskich oraz Salami Chips Klasycznych, które dostępne są w okolicznościowych opakowaniach z biało-czerwonymi akcentami. W promocyjnych opakowaniach Kabanosów Polskich oraz Foobolówek i Kabanosków z dedykowanej dzieciom linii Sokoliki, znajdują się biało-czerwone tatuaże.

Sokołów przygotował również różnorodne gadżety, które otrzymać będą mogli zarówno klienci hurtowi, jak i detaliczni. W zależności od liczby zakupionych produktów biorących udział w akcji, hurtownie otrzymają flagi, kubki, koszulki bądź oficjalną piłkę turnieju. Klienci indywidualni, dokonujący zakupów w sklepie internetowym Sokołów bądź w sklepach firmowych Sokołów i Gzella, będą mogli otrzymać kubki, flagi i zawieszki zapachowe. Warunkiem jest dokonanie zakupów o określonej kwocie oraz zakup przynajmniej jednego promocyjnego produktu. Asortyment produktów promocyjnych jest szeroki i obejmuje: linię Kabanosów Międzynarodowych, Foodbolówki Sokoliki, Salami Chips (klasyczne i o smaku chili), Mini Snacki (pleśniowe i wędzone), Salamitki (wędzone i pleśniowe).

Promocja rozpoczęła się  01.06.2021 roku i trwa do wyczerpania puli zapasów przewidzianej w ramach niniejszej Promocji, jednak nie później niż do dnia 12.07.2021 roku. Regulamin jest dostępny na stronie https://sokolow.pl/files/Mistrzowska_promocja.pdf.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze? Biuro prasowe
2024-09-24 | 13:40

Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze?

78,1% Polaków deklaruje, że ważne jest dla nich, czy producent prowadzi swoją działalność z poszanowaniem ludzi i środowiska – wynika z badania „Zrównoważony
Przemysł spożywczy Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz
2024-09-10 | 14:00

Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz

Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji popularnych chrupek orzechowych Curly. Właściciel marki, firma Lorenz,
Przemysł spożywczy Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
2024-08-20 | 18:00

Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren

Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.