Komunikaty PR

Kibicuj z Sokołowem! Nowa akcja promocyjna

2021-06-10  |  12:00
Biuro prasowe

Wyczekiwane przez kibiców europejskie rozgrywki piłkarskie startują już wkrótce. Firma Sokołów, wieloletni mecenas polskiego sportu, przygotowała na ten okres specjalną akcję promocyjną. – Sokołów od lat jest obecny w sportowym świecie, jako partner wielu wydarzeń oraz sponsor krajowych drużyn różnych dyscyplin – mówi Cezary Jasiński, Dyrektor ds. Marketingu w Sokołów S.A. – Wspieramy sportowców – zarówno tych zawodowych, jak i amatorów i zawsze jesteśmy blisko kibiców. Na nadchodzące tygodnie, pełne piłkarskich wrażeń, przygotowaliśmy działania promocyjne „Kibicuj z Sokołowem”, idealnie wpisujące się w klimat rozpoczynającego się święta fanów futbolu.

W kibicowaniu niezbędne są smaczne i pożywne przekąski, dlatego Sokołów oferuje limitowane wersje swoich popularnych i lubianych Kabanosów Polskich oraz Salami Chips Klasycznych, które dostępne są w okolicznościowych opakowaniach z biało-czerwonymi akcentami. W promocyjnych opakowaniach Kabanosów Polskich oraz Foobolówek i Kabanosków z dedykowanej dzieciom linii Sokoliki, znajdują się biało-czerwone tatuaże.

Sokołów przygotował również różnorodne gadżety, które otrzymać będą mogli zarówno klienci hurtowi, jak i detaliczni. W zależności od liczby zakupionych produktów biorących udział w akcji, hurtownie otrzymają flagi, kubki, koszulki bądź oficjalną piłkę turnieju. Klienci indywidualni, dokonujący zakupów w sklepie internetowym Sokołów bądź w sklepach firmowych Sokołów i Gzella, będą mogli otrzymać kubki, flagi i zawieszki zapachowe. Warunkiem jest dokonanie zakupów o określonej kwocie oraz zakup przynajmniej jednego promocyjnego produktu. Asortyment produktów promocyjnych jest szeroki i obejmuje: linię Kabanosów Międzynarodowych, Foodbolówki Sokoliki, Salami Chips (klasyczne i o smaku chili), Mini Snacki (pleśniowe i wędzone), Salamitki (wędzone i pleśniowe).

Promocja rozpoczęła się  01.06.2021 roku i trwa do wyczerpania puli zapasów przewidzianej w ramach niniejszej Promocji, jednak nie później niż do dnia 12.07.2021 roku. Regulamin jest dostępny na stronie https://sokolow.pl/files/Mistrzowska_promocja.pdf.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Kolejny krok ku produkcji mleka A2A2 w Polsce. Trzecia edycja projektu. Biuro prasowe
2024-04-12 | 10:00

Kolejny krok ku produkcji mleka A2A2 w Polsce. Trzecia edycja projektu.

Ruszyła kolejna edycja współfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka projektu „A2A2 – nowa droga produktów mlecznych – zastosowanie selekcji genomowej
Przemysł spożywczy Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
2024-04-10 | 16:30

Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej

W ramach trwającej kampanii Mieszanka Krakowska jest promowana w formie reklam outdoor (nośniki citylight w największych polskich miastach)  i digital oraz poprzez aktywacje i materiały
Przemysł spożywczy Crunchips wprowadza Edycję Limitowaną chipsów
2024-04-09 | 10:45

Crunchips wprowadza Edycję Limitowaną chipsów

Z okazji zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej marka Crunchips przygotowała dla kibiców coś specjalnego – Edycję Limitowaną chipsów, która będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.