Komunikaty PR

Kiełbasa żywiecka i krakowska sucha debiutują w ofercie ZM Silesia

2020-12-02  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 1.03 MB )

Kiełbasa żywiecka i krakowska sucha debiutują w ofercie Zakładów Mięsnych Silesia

Zakłady Mięsne Silesia poszerzają linię produktów „Nasze polskie” o kiełbasę żywiecką i krakowską suchą. Oba wyroby będą dostępne w wersji wieprzowej, jak też drobiowej, dzięki czemu miłośnicy białego mięsa będą mogli zasmakować tradycyjnych specjałów.

Marka Duda „Nasze Polskie” już od 30 lat oferuje produkty o autentycznych, rodzimych smakach. Polskość i tradycja są wpisane w tożsamość marki. Dlatego producent stale pracuje nad ofertą
i wprowadza do niej kolejne, cenione przez rodaków produkty i smaki. Tym razem do rodziny „Nasze polskie” dołączyły kiełbasa żywiecka i krakowska sucha w wersjach drobiowej i klasycznej – wieprzowej. W sklepach są dostępne od 22 listopada, tak by mogły zagościć na stołach konsumentów jeszcze przed nadchodzącymi świętami.

– „Jesteśmy dumni, że jesteśmy polską firmą, dlatego często podkreślamy, że w naszych produktach inspirujemy się autentycznymi, rodzimymi smakami, których konsumenci nie znajdą nigdzie indziej na świecie. Doceniamy tradycję, historię i pielęgnujemy różnorodność kuchni naszego kraju. Jesteśmy przekonani, że czerpiemy z tego co najlepsze” – mówi Beata Mroziuk, Dyrektor ds. Marketingu, Zakłady Mięsne Silesia.

Produkty to dobrze znane wszystkim wędliny, przygotowane tak jak dawniej - bez zbędnych dodatków, z wysoką mięsnością. Do przygotowania 100 gram produktu zużywa się od minimum 120 do blisko 150 gram mięsa, w zależności od rodzaju i formy pakowania. Oba produkty odzwierciedlają klasyczne, polskie smaki i są oparte na tradycyjnych recepturach. Podstawą kiełbas żywieckiej i krakowskiej z linii „Nasze polskie” są specjalnie skomponowane mieszanki przypraw, wyselekcjonowane mięso
i  dopracowany proces technologiczny.

To właśnie długie suszenie i wędzenie dymem sprawia, że wyroby mają odpowiednią konsystencję oraz bogaty smak i aromat. Dzięki temu wielogodzinnemu procesowi konserwacji wędliny zyskują swą trwałość i można je przechowywać nawet przez kilka tygodni bez utraty ich właściwości. Wędzenie należy do najdawniejszych metod utrwalania żywności. Proces ten uszlachetnia produkt i sprawia,
że wędliny pozostają na długo świeże i soczyste.

„Nasze produkty, to tradycyjne wyroby w nowoczesnej odsłonie. Pakowane tak, jak oczekuje tego klient. W mniejszych paczkach dla singli, w dużych dla rodzin” - dodaje Beata Mroziuk.

Linia „Nasze polskie” pod marką Duda produkowana jest przez polskiego producenta – Zakłady Mięsne Silesia SA. Powstała z zamiłowania do tradycji i tego co rodzime. Za marką tą stoi 30 letnie doświadczenie, dzięki czemu od lat cieszy się zaufaniem Polaków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Handel

Sejm pracuje nad podwyżką akcyzy na e-papierosy i urządzenia do waporyzacji. Część produktów może zniknąć z rynku

Planowane podwyżki akcyzy mogą doprowadzić do wycofania części produktów z rynku, a eksperci zwracają uwagę na szereg nieprawidłowości dotyczących projektu i sposobu ich procedowania. Zdaniem dr. hab. Krzysztofa Koźmińskiego, kierownika Centrum Oceny Skutków Regulacji, regulacja może naruszać kluczowe zasady prawne, takie jak zasada proporcjonalności i równości wobec prawa. – Mam wątpliwości, czy taka zmiana podatkowa jest adekwatna w stosunku do deklarowanych skutków, które chce osiągnąć projektodawca – mówi ekspert, wskazując też na krótki okres vacatio legis, który może utrudnić przedsiębiorcom dostosowanie się do nowych przepisów.

Konsument

Rola telekomów w upowszechnianiu sztucznej inteligencji rośnie. T-Mobile udostępnia klientom zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro

Firmy telekomunikacyjne odgrywają coraz ważniejszą rolę w udostępnianiu szerokiemu odbiorcy sztucznej inteligencji. T-Mobile udostępni swoim klientom w ramach programu Magenta Moments, całkowicie za darmo, zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro, wykorzystującą płatne modele językowe. Ma to być odpowiedź na potrzeby, które stają się widoczne już dziś, a w niedalekiej przyszłości staną u podstaw wszelkich działań związanych z wyszukiwaniem informacji w sieci.

Problemy społeczne

Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji

Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.