Komunikaty PR

Kiwi.com pierwszą firmą, z którą Ryanair właśnie rozpoczyna współpracę

2024-05-29  |  12:00
Biuro prasowe

Wiodąca firma z branży technologii turystycznych, Kiwi.com i linie lotnicze Ryanair, po zakończeniu procesu integracji technologicznej, właśnie rozpoczęły współpracę. Od teraz, klienci Kiwi.com będą mieli dostęp do niskich cen Ryanair i ochrony Kiwi.com przed potencjalnymi zakłóceniami. Warunki taryf Ryanair i wszelkie niezbędne informacje będą przejrzyście wyświetlane przez cały proces rezerwacji wszystkich usług, zapewniając klientom pozytywne doświadczenia i poczucie bezpieczeństwa.

 

Kiwi.com w partnerstwo wnosi swoje unikalne treści oparte na technologii, w tym możliwości tzw. Virtual Interlining, czyli wirtualnego łączenia linii lotniczych, zapewniając dodatkowe opcje tras, których nie można znaleźć nigdzie indziej, i poszerzając tym samym zasięg Ryanair do klientów spoza tradycyjnych obszarów, w ramach których linia lotnicza operuje.

 

Dyrektor Generalny Ryanair, Eddie Wilson, powiedział: „To dla nas wielka radość, móc być dzisiaj w Pradze wraz z zespołem Kiwi.com, w celu nawiązania owocnej współpracy, dzięki której klienci Kiwi.com, dokonujący rezerwacji lotów Ryanair będą mieli pełną przejrzystość cenową (bez dodatkowych czy ukrytych opłat), jak i bezpośredni dostęp do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair.

Szczyt sezonu wakacyjnego zbliża się nieubłagalne - nie możemy się doczekać, by zobaczyć zadowolonych klientów Kiwi.com na pokładach naszych samolotów, zmierzających do kilkudziesięciu destynacji, jakie oferujemy.”

 

Współzałożyciel i dyrektor generalny Kiwi.com, Oliver Dlouhý, powiedział: „Jesteśmy ogromnie dumni, że największa linia lotnicza w Europie wybrała Kiwi.com na swojego pierwszego partnera w zakresie rezerwacji lotów, doceniając nasze doświadczenie i inwestycje  w oferowane przez nas produkty i doświadczenia klienta. Nawiązana właśnie współpraca z Ryanair odzwierciedla nasze zaangażowanie w budowanie relacji z liniami lotniczymi z korzyścią dla klientów, a także  nasze długoterminowe cele biznesowe, jakie sobie stawiamy”.

 

O Kiwi.com

Kiwi.com to wiodąca globalna firma z branży technologii turystycznych z siedzibą w Czechach. Innowacyjny algorytm Kiwi.com umożliwia użytkownikom znajdowanie lepszych opcji tras i cen, których inne wyszukiwarki nie widzą, wykonując miliardy kontroli cen dziennie dla 95% globalnych zasobów lotów. Każdego dnia w witrynie Kiwi.com i kanałach partnerskich przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań. Dziennie średnio sprzedaje się ponad 70 000 miejsc.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.