Klabater wydał TinCan, to czwarta premiera spółki w tym roku
Klabater, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect wydał kolejny tytuł. Tin Can zadebiutował na konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One oraz Xbox Serii X|S. Tytuł dostępny jest w cenie 19,99 EUR/USD, a wersja Supporter Edition wraz z soundtrackiem 22,49 EUR/USD. Gracze będą mieli okazję wcielić się w kosmonautę, który ocalał z kosmicznej katastrofy i będzie musiał walczyć o przetrwanie. Pierwotnie Tin Can zostało wydane na platformę PC w maju 2022 roku, gra zdobyła 87% pozytywnych opinii spośród ponad 660 recenzji na Steamie.
– To kolejna premiera, która wzbogaciła nasze portfolio wydawnicze. Cieszę się, że mogliśmy przenieść na platformy konsolowe produkcję, która cieszy się licznym gronem wiernych odbiorców. Gra zdobyła wcześniej uznanie wymagających graczy na PC, a wydanie na konsole pozwoli dotrzeć do nowej grupy odbiorców – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater. – Kontynuujemy pracę nad kolejnymi produkcjami, a w ostatnich miesiącach skupiliśmy się na rozwoju portfolio gier konsolowych, które stanowią znaczną część przychodów naszej spółki – dodaje Robert Wesołowski.
Od początku roku Klabater skupił się na wzmocnieniu pozycji gier konsolowych. Wydawca może poszczycić się trzema premierami w tym roku. W marcu spółka nawiązała dwie nowe umowy dotyczące portingu i wydania gier Strategic Mind: Spirit of Liberty oraz Ruinarch. Aktualnie portfolio wydawnicze spółki osiągnęło poziom ponad 33 gier, za które odpowiada Klabater. Ponad połowa netto przychodów firmy pochodzi ze sprzedaży gier z ich back katalogu, a przychód z premier w 2022 roku wzrosły o 18% w porównaniu z rokiem poprzednim. W 2023 roku Klabater planuje zwiększyć swój zasięg rynkowy poprzez współpracę z innymi wydawcami i dystrybutorami oraz realizację projektów portingowych o dużym potencjale sprzedażowym.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.