Komunikaty PR

Klienci Endress+Hauser Polska wśród najbardziej zadowolonych

2024-08-27  |  01:00
Biuro prasowe

Lider branży kontrolno-pomiarowej znalazł się w gronie 10% firm z Europy Wschodniej najlepiej ocenianych przez swoich klientów. Przeprowadzone przez pracownię Kantar badania pokazały, że aż 93% z nich uważa firmę za godnego zaufania partnera biznesowego w perspektywie długoletniej współpracy. Wyniki przeprowadzonego badania są dla Endress+Hauser potwierdzeniem skuteczności podejścia Customer Centric w relacjach z klientami.

Do udziału w wiosennym badaniu ankietowym zaproszonych zostało kilkadziesiąt tysięcy polskich klientów lokalnego oddziału Endress+Hauser. Ich odpowiedzi posłużyły do przygotowania podsumowania, w którym znalazły się wyniki przedstawione m.in. za pomocą stosowanego przez Kantar indeksu TRI*M. Jest to wyrażona liczbą miara zadowolenia i przywiązania klienta, która w przypadku Endress+Hauser Polska wyniosła 86 na skali od -50 do 150. Z kolei wskaźnik NPS, za pomocą którego bada się poziom lojalności klientów, osiągnął poziom 60 punktów na skali od -100 do 100, a 67% respondentów to tak zwani „promotorzy marki”, polecający jej produkty i usługi innym.

Wśród aspektów, które mają największy wpływ na tak dobrą ocenę Endress+Hauser u klientów, znalazły się jakość produktów, doświadczenie w branżach przemysłu, partnerska postawa wobec klientów oraz szerokie portfolio produktów. Respondenci wskazywali również na element Customer Centric, oznaczający podejście do obsługi klienta silnie zorientowane na zrozumienie jego sytuacji, percepcji i oczekiwań. Łącznie 82% klientów pozytywnie oceniło usługi serwisowe i wsparcie posprzedażowe w wykonaniu Endress+Hauser. Ogromnym sukcesem jest również uzyskanie dużego kroku do przodu w rozpoznawalności firmy jako innowatora rynkowego i firmy inżynierskiej, realizującej projekty automatyki procesów pod klucz. Dla ponad 90% ankietowanych klientów Endress+Hauser to więcej niż tylko dostawca najnowszych technologii kontrolno-pomiarowych dla przemysłu.

Jesteśmy niezmiernie wdzięczni naszym klientom za udział w badaniu i podzielenie się swoimi opiniami o nas. Publikacja opracowanych przez Kantar wyników to dla nas niezwykle istotny punkt kontrolny. Na podstawie najbardziej wartościowych danych weryfikujemy fakt, że praca zespołu Endress+Hauser przynosi polskim klientom unikatową wartość dodaną. To jest bowiem naszym wiodącym celem wszystkich aktywności – podkreśla Mariusz Szwagrzyk, Dyrektor Marketingu w Endress+Hauser Polska i podsumowuje: – Znajdujemy się w dobrym miejscu, jednak zdajemy sobie sprawę, że przed nami dalsza droga. Stopniowo rozwijamy nasz zespół w Polsce, stale poszerzamy portfolio dla przemysłu i reagujemy na zachodzące na polskim rynku zmiany. Jestem przekonany, że pozostając wiernymi naszej filozofii i podejściu Customer Centric, zasłużymy na uznanie klientów również w kolejnych, corocznych badaniach satysfakcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Sunly pozyskuje 300 mln EUR na budowę infrastruktury energii odnawialnej w Polsc Biuro prasowe
2024-08-29 | 13:54

Sunly pozyskuje 300 mln EUR na budowę infrastruktury energii odnawialnej w Polsc

​Sunly, wiodący producent energii odnawialnej w Polsce i krajach bałtyckich, pozyskał 300 mln EUR (ponad 1,2 mld PLN) finansowania dłużnego, by przyspieszyć
Energetyka Neo Energy Group nabywa kolejne projekty biogazowe i stawia na ich rozwój.
2024-08-21 | 11:00

Neo Energy Group nabywa kolejne projekty biogazowe i stawia na ich rozwój.

Neo Energy Group (NEG) rozbudowuje portfolio i zwiększa obecność swoich zielonych projektów na energetycznej mapie Polski. Będąca częścią Grupy spółka Neo Bio Energy (NBE)
Energetyka SICK i Endress+Hauser podpisują strategiczne partnerstwo
2024-08-20 | 16:00

SICK i Endress+Hauser podpisują strategiczne partnerstwo

Firmy połączą swoje siły w automatyce procesów na przełomie roku i utworzą wspólną spółkę. Niemiecka firma SICK, ceniony dostawca zaawansowanych systemów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

NEWSERIA Partnerem Medialnym Forum Ekonomicznego

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Bez dobrowolnego wydłużenia aktywności zawodowej Polakom trudno będzie liczyć na wyższe emerytury. Obecni 30-latkowie dostaną jedną czwartą ostatniej pensji

Ustawowego podniesienia wieku emerytalnego w Polsce nie będzie – zapowiadają politycy rządzącej koalicji. To według ekspertów oznacza jednak, że trzeba inaczej zachęcać kobiety po 60. i mężczyzn po 65. roku życia do pozostawania na rynku pracy. – Wydłużenie aktywności zawodowej jest pewnym sposobem na podniesienie emerytur, ale tego się nie da zrobić siłowo, raczej trzeba szukać rozwiązań, żeby ludzie chcieli dalej pracować – podkreśla Agnieszka Łukawska, ekspertka w Instytucie Emerytalnym. Już dziś pracujący seniorzy mogą liczyć na szereg zachęt, m.in. zwolnienie z podatku, ale ekspertka zwraca uwagę dodatkowo na potrzebne zaplecze szkoleniowe, a także odpowiednią opiekę zdrowotną.

Transport

Branża logistyki coraz bardziej zautomatyzowana. Rozładunkiem towaru zajmują się autonomiczne wózki, a inwentaryzacją roboty stukrotnie szybsze niż człowiek

Do 2028 roku globalny rynek automatyzacji w logistyce wzrośnie o ponad 50 proc. – przewidują analitycy Markets and Markets. Wpłyną na to czynniki związane ze wzrostem kosztów pracowniczych, dążenie klientów do osiągania optymalnego zarządzania ich towarem, a także czynniki pozarynkowe, takie jak cele środowiskowe. Już dziś za rozładunek towaru odpowiadają coraz częściej inteligentne, autonomiczne wózki, a inwentaryzację można powierzyć robotom stukrotnie szybszym niż człowiek.

DlaWas.info

Firma

Tylko 2 proc. właścicieli zwierząt płaci za opiekę nad zwierzętami podczas ich nieobecności. Spodziewany szybki wzrost zapotrzebowania na takie usługi

Według badań CBOS średnio co drugi Polak mieszka pod wspólnym dachem z jakimś zwierzęciem domowym – najczęściej psem lub kotem. Rynek produktów i usług dla domowych pupili sukcesywnie się powiększa. Według rynkowych prognoz za kilka lat globalnie może być już wart blisko pół biliona dolarów. Szczególnie szybko ma się rozwijać segment opieki nad zwierzętami, który coraz częściej będzie wykorzystywać nowe technologie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.