Klienci Toyota Bank założą Indeksowane Konto Oszczędnościowe całkowicie online

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank wykonał kolejny ważny krok w związku z digitalizacją swoich usług. Do grona produktów o które można wnioskować w 100% online, dołącza Indeksowane Konto Oszczędnościowe. Oprocentowanie tego rachunku ustalane jest w oparciu o stawkę WIBOR 3M. To unikalna na rynku propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie wysokie i gwarantowane odsetki, mając jednocześnie elastyczny dostęp do pieniędzy. Od 1 lipca 2022 r. oprocentowanie IKO do kwoty 100 tys. zł będzie wynosiło 7,05% w skali roku.
Toyota Bank wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, digitalizuje kolejne procesy składania wniosków produktowych. Klienci mogą już założyć wysokooprocentowane Indeksowane Konto Oszczędnościowe, nie ruszając się sprzed ekranu komputera. Jest to kolejny produkt Toyota Bank, o który można wnioskować w 100% online. Od kilku dni, w ten sam sposób klienci mogą założyć Moto Konto – rachunek dla zmotoryzowanych.
Proces wnioskowania online w Toyota Bank jest prosty, intuicyjny i trwa dosłownie chwilę. Dane klienta są uwierzytelniane poprzez weryfikację biometryczną. Samo podpisywanie umowy produktowej odbywa się przy pomocy kodu SMS na bezpiecznej platformie Autenti. Tuż po założeniu rachunku, lokaty, czy też innego produktu on-line, wszelkie podpisane cyfrowo dokumenty, będzie można w prosty sposób pobrać na swoje urządzenie.
- Indeksowane Konto Oszczędnościowe to doskonała oferta dla wszystkich, którzy chcą zarabiać na odsetkach, a jednocześnie mieć możliwość elastycznego i stałego dostępu do swoich pieniędzy. Zastosowany w produkcie mechanizm powiązania oprocentowania ze stawką WIBOR 3M daje naszym Klientom odsetki, których wysokość będzie atrakcyjna i będzie odpowiadała trendom na rynku - mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank. - To bardzo dobry i praktycznie bezobsługowy mechanizm zabezpieczenia pieniędzy przed inflacją, co jest szczególnie istotne w dzisiejszych czasach. Teraz każdy Klient może zawnioskować o nasze konto w błyskawiczny sposób, z dowolnego miejsca – dodaje.
Indeksowane Konto Oszczędnościowe jest w pełni funkcjonalnym rachunkiem bankowym, który został wielokrotnie nagrodzony w branżowych rankingach produktowych. W jego ramach można korzystać także z innych usług Toyota Bank i np. otwierać lokaty terminowe oprocentowane nawet do 7%. Jeśli klient w danym miesiącu nie będzie wykonywał przelewów, konto będzie całkowicie bezpłatne. Co więcej, Bank nie traktuje dyspozycji założenia lokaty jako przelewu środków z rachunku.
Ponadto, zgodnie z konstrukcją produktu opartą o stawkę WIBOR 3M, Toyota Bank wraz z początkiem lipca aktualizuje oprocentowanie Indeksowanego Konta Oszczędnościowego. Tym samym IKO umocni się na pozycji jednego z najwyżej oprocentowanych kont oszczędnościowych na rynku, dla kwot do 100 000 zł oferując oprocentowanie w wysokości 7,05% w skali roku.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.