Komunikaty PR

Klienci VeloBanku sadzą las. Ma więcej drzew niż w Łazienkach Królewskich

2024-06-05  |  10:15
Biuro prasowe

Przypadający 5. czerwca Dzień Ochrony Środowiska klienci VeloBanku świętują posadzeniem lasu o powierzchni ponad 2 hektarów dzięki ich zaangażowaniu w akcję „Sadzimy razem #VeloLas”. Każdy z klientów, który zdecydował się otworzyć konto uwierzytelniając się aplikacją mObywatel, dostał cyfrowy certyfikat potwierdzający zasadzenie drzewa. W ten sposób VeloBank ufundował ponad 20 tys. sadzonek różnych gatunków drzew. Powstały w ciągu jednego roku prowadzenia akcji las ma już dziś dwa razy więcej drzew niż rośnie w Łazienkach Królewskich.

Świadomi konieczności dbania o stan naszej planety klienci VeloBanku chętnie włączają się do mającej już rok akcji „Sadzimy razem #VeloLas”. Inicjatywę uruchomiono w 2023 roku, w Dzień Ochrony Środowiska. Polega na sadzeniu drzew w zamian za założenie rachunku bankowego w kanałach zdalnych z użyciem uwierzytelnienia za pomocą aplikacji mObywatel. W ten sposób, w ciągu 12 miesięcy, VeloBank sfinansował w imieniu swoich klientów posadzenie ponad 20 tys. sadzonek, które zajmują powierzchnię ponad 2 hektarów.

– Zauważyliśmy rosnące zainteresowanie Polaków cyfrowym bankowaniem oraz ich troskę o środowisko. Wspólnie z Posadzimy.pl, stworzyliśmy proste zasady, które miały zachęcić do angażowania się w działania korzystne dla samej natury jak i przyszłych pokoleń. Skala tego, co osiągnęliśmy wspólnie z klientami, pokazuje, że nawet najdrobniejsze gesty mają ogromną moc i warto je wspierać oraz promować. Parafrazując: każde drzewo ma znaczenie – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu VeloBanku.

W VeloBanku digitalizacja spotyka się z ekologią. Wśród rosnącej liczby klientów coraz więcej osób zakłada konto z użyciem mObywatela, także dlatego że „sadzą” w ten sposób drzewo. Dziś otwierając VeloKonto można zyskać w ramach promocji „Startuj z VeloKontem” do 60 zł za zalogowanie się do aplikacji mobilnej, a przy spełnieniu warunków dodatkowo nawet 540 zł za zakupy kartą, telefonem lub BLIKIEM. Rachunek osobisty w VeloBanku to 0 zł za jego prowadzenie, wpłaty i wypłaty z bankomatów BLIKIEM, wypłaty w sieci bankomatów Planet Cash w Polsce i całej Unii Europejskiej oraz przelewy w kanałach zdalnych. Tylko 5 transakcji bezgotówkowych miesięcznie z VeloKontem gwarantuje klientom bezpłatną obsługę karty przypisanej do konta, a także wypłaty z innych bankomatów niż Planet Cash na terenie Polski.

VeloBank nagrodzony za troskę o polskie lasy

Dzięki klientom i akcji „Sadzimy razem #VeloLas” bank jest liderem wśród firm biorących udział w akcji. Co więcej, inicjatywa VeloBanku zyskała uznanie kapituły konkursu eDukaty 2024, która nagrodziła #VeloLas jako najlepszą proekologiczną inicjatywę świata bezgotówkowego. W najbliższym czasie VeloBank, celebrując pierwszą rocznicę uruchomienia akcji, wprowadzi w placówkach własnych dodatkowe aktywacje dla klientów oraz pracowników, rozwijające ideę programu. Osoby, które zdecydują się dołączyć do Świata Bardziej Velo dostaną od bankowych doradców fiolki z nasionami umożliwiającymi posianie własnej łąki kwietnej w ogrodzie lub na balkonie. W planach kolejne aktywności, których celem jest włączenie lokalnych społeczności do działań podnoszących jakość środowiska naturalnego.

Informacje o akcji „Sadzimy razem #VeloLas” znajdują się na stronie: https://www.velobank.pl/velodrzewo. Szczegóły promocji „Startuj z VeloKontem” dostępne na stronie: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/velokonto.html.

Nota prawna

W promocji „Startuj z VeloKontem” edycja 1/2024 możesz zyskać: 60 zł Nagrody na start i 5% Zwrotu za zakupy kartą lub BLIKIEM – do 60 zł w ciągu każdego kolejnego z 9 miesięcy po miesiącu aktywacji VeloKonta, łącznie do 540 zł. Nagrody wypłacimy na VeloSkarbonkę.

Aby przystąpić do promocji, do 31.07.2024 r. otwórz VeloKonto, jeśli nie miałeś/aś u nas konta od 31.12.2022 r. Aby otrzymać Nagrodę na start, musisz mieć VeloSkarbonkę, aktywne zgody marketingowe, a następnie zalogować się do bankowości mobilnej w ciągu 14 dni od aktywacji VeloKonta. Aby otrzymać Zwroty za zakupy, musisz mieć VeloSkarbonkę, aktywne zgody marketingowe i zasilać konto wpływem min. 2 tys. zł w każdym z 8 kolejnych miesięcy po miesiącu aktywacji VeloKonta. Nie wypłacimy zwrotu za Przelewy na telefon BLIK oraz zasilenia kont na innych platformach płatniczych (transakcje wykonane w punktach o następujących kodach MCC: 4829 – określającym internetowe przekazy pieniężne, 6012 – określającym instytucje finansowe - towary i usługi).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość VeloAnaliza: Rekomendacja U Biuro prasowe
2024-07-01 | 17:40

VeloAnaliza: Rekomendacja U

Michał Staniszewski, Dyrektor Biura Bancassurance VeloBanku   Czy regulacja tego typu w ogóle zmieni nastawienie klientów do takich produktów? Czy pomoże w
Bankowość Pierwszy oddział VeloBanku w Oleśnicy już otwarty dla mieszkańców
2024-07-01 | 12:00

Pierwszy oddział VeloBanku w Oleśnicy już otwarty dla mieszkańców

Mieszkańcy Oleśnicy w województwie dolnośląskim zyskali dostęp do pierwszego oddziału VeloBanku, który znajduje się przy ul. 3 Maja 5. Placówka jest otwarta od
Bankowość Polacy oszczędzanie mają w genach, a wiedzy o finansach szukają w internecie
2024-06-27 | 11:30

Polacy oszczędzanie mają w genach, a wiedzy o finansach szukają w internecie

Oszczędzanie to jeden z najlepszych sposobów na zabezpieczenie przyszłości – zarówno dla siebie, jak i najbliższych, zwłaszcza na najmniej przewidziane sytuacje. Zgodnie z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.