Klienci VeloBanku sadzą las. Ma więcej drzew niż w Łazienkach Królewskich
Przypadający 5. czerwca Dzień Ochrony Środowiska klienci VeloBanku świętują posadzeniem lasu o powierzchni ponad 2 hektarów dzięki ich zaangażowaniu w akcję „Sadzimy razem #VeloLas”. Każdy z klientów, który zdecydował się otworzyć konto uwierzytelniając się aplikacją mObywatel, dostał cyfrowy certyfikat potwierdzający zasadzenie drzewa. W ten sposób VeloBank ufundował ponad 20 tys. sadzonek różnych gatunków drzew. Powstały w ciągu jednego roku prowadzenia akcji las ma już dziś dwa razy więcej drzew niż rośnie w Łazienkach Królewskich.
Świadomi konieczności dbania o stan naszej planety klienci VeloBanku chętnie włączają się do mającej już rok akcji „Sadzimy razem #VeloLas”. Inicjatywę uruchomiono w 2023 roku, w Dzień Ochrony Środowiska. Polega na sadzeniu drzew w zamian za założenie rachunku bankowego w kanałach zdalnych z użyciem uwierzytelnienia za pomocą aplikacji mObywatel. W ten sposób, w ciągu 12 miesięcy, VeloBank sfinansował w imieniu swoich klientów posadzenie ponad 20 tys. sadzonek, które zajmują powierzchnię ponad 2 hektarów.
– Zauważyliśmy rosnące zainteresowanie Polaków cyfrowym bankowaniem oraz ich troskę o środowisko. Wspólnie z Posadzimy.pl, stworzyliśmy proste zasady, które miały zachęcić do angażowania się w działania korzystne dla samej natury jak i przyszłych pokoleń. Skala tego, co osiągnęliśmy wspólnie z klientami, pokazuje, że nawet najdrobniejsze gesty mają ogromną moc i warto je wspierać oraz promować. Parafrazując: każde drzewo ma znaczenie – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu VeloBanku.
W VeloBanku digitalizacja spotyka się z ekologią. Wśród rosnącej liczby klientów coraz więcej osób zakłada konto z użyciem mObywatela, także dlatego że „sadzą” w ten sposób drzewo. Dziś otwierając VeloKonto można zyskać w ramach promocji „Startuj z VeloKontem” do 60 zł za zalogowanie się do aplikacji mobilnej, a przy spełnieniu warunków dodatkowo nawet 540 zł za zakupy kartą, telefonem lub BLIKIEM. Rachunek osobisty w VeloBanku to 0 zł za jego prowadzenie, wpłaty i wypłaty z bankomatów BLIKIEM, wypłaty w sieci bankomatów Planet Cash w Polsce i całej Unii Europejskiej oraz przelewy w kanałach zdalnych. Tylko 5 transakcji bezgotówkowych miesięcznie z VeloKontem gwarantuje klientom bezpłatną obsługę karty przypisanej do konta, a także wypłaty z innych bankomatów niż Planet Cash na terenie Polski.
VeloBank nagrodzony za troskę o polskie lasy
Dzięki klientom i akcji „Sadzimy razem #VeloLas” bank jest liderem wśród firm biorących udział w akcji. Co więcej, inicjatywa VeloBanku zyskała uznanie kapituły konkursu eDukaty 2024, która nagrodziła #VeloLas jako najlepszą proekologiczną inicjatywę świata bezgotówkowego. W najbliższym czasie VeloBank, celebrując pierwszą rocznicę uruchomienia akcji, wprowadzi w placówkach własnych dodatkowe aktywacje dla klientów oraz pracowników, rozwijające ideę programu. Osoby, które zdecydują się dołączyć do Świata Bardziej Velo dostaną od bankowych doradców fiolki z nasionami umożliwiającymi posianie własnej łąki kwietnej w ogrodzie lub na balkonie. W planach kolejne aktywności, których celem jest włączenie lokalnych społeczności do działań podnoszących jakość środowiska naturalnego.
Informacje o akcji „Sadzimy razem #VeloLas” znajdują się na stronie: https://www.velobank.pl/velodrzewo. Szczegóły promocji „Startuj z VeloKontem” dostępne na stronie: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/velokonto.html.
Nota prawna
W promocji „Startuj z VeloKontem” edycja 1/2024 możesz zyskać: 60 zł Nagrody na start i 5% Zwrotu za zakupy kartą lub BLIKIEM – do 60 zł w ciągu każdego kolejnego z 9 miesięcy po miesiącu aktywacji VeloKonta, łącznie do 540 zł. Nagrody wypłacimy na VeloSkarbonkę.
Aby przystąpić do promocji, do 31.07.2024 r. otwórz VeloKonto, jeśli nie miałeś/aś u nas konta od 31.12.2022 r. Aby otrzymać Nagrodę na start, musisz mieć VeloSkarbonkę, aktywne zgody marketingowe, a następnie zalogować się do bankowości mobilnej w ciągu 14 dni od aktywacji VeloKonta. Aby otrzymać Zwroty za zakupy, musisz mieć VeloSkarbonkę, aktywne zgody marketingowe i zasilać konto wpływem min. 2 tys. zł w każdym z 8 kolejnych miesięcy po miesiącu aktywacji VeloKonta. Nie wypłacimy zwrotu za Przelewy na telefon BLIK oraz zasilenia kont na innych platformach płatniczych (transakcje wykonane w punktach o następujących kodach MCC: 4829 – określającym internetowe przekazy pieniężne, 6012 – określającym instytucje finansowe - towary i usługi).

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.