Komunikaty PR

Kolejny symulator od SimFabric trafił do certyfikacji Nintendo!

2020-05-08  |  09:05
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

 

Truck Mechanic Simulator – kolejny tytuł z portfolio portingowo-wydawniczego SimFabric SA, notowanego na NewConnect wydawcy i producenta gier wideo z grupy PlayWay, trafił do certyfikacji Nintendo. Premiera gry na popularną japońską konsolę planowana jest w czerwcu br. Do końca II kwartału w sklepie Nintendo eShop zadebiutuje także Farm Mechanic Simulator, który do certyfikacji Nintendo trafił kilka dni wcześniej. Gry będą dostępne także w wersji na PlayStation 4 oraz Xbox One.

- Konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię posiadania do końca roku w swoim portfolio dziesięciu symulatorów na konsole. Dwa z nich w wersji na Switcha zadebiutują już w czerwcu. W kolejnych miesiącach będą także dostępne w wersjach na PlayStation 4 oraz Xbox One. Chodzi o tytuły Truck Mechanic Simulator oraz Farm Mechanic Simulator. Za nami premiery dwóch innych gier z tego gatunku – Farm Expert 2019 oraz Construction Machines Simulator. Obie wersje po sukcesie w dystrybucji cyfrowej doczekały się wersji pudełkowych, wydanych przez zachodnich dystrybutorów w Europie, Australii, Afryce Południowej i Ameryce Północnej. Liczymy, że kolejne produkcje z naszego portfolio zdobędą podobne zainteresowaniem wśród graczy – informuje Julia Leszczyńska, prezes SimFabric SA.

W Truck Mechanic Simulator zadaniem gracza będzie naprawa dużych pojazdów transportowych. W tym celu wcieli się on w rolę mechanika olbrzymich wózków widłowych, nazywanych truckami. Będzie musiał zdiagnozować usterki, wymienić uszkodzone części i rozbudować swój warsztat. Licencję na ten tytuł SimFabric pozyskało od swojego głównego akcjonariusza PlayWay SA. Gra bazuje na mechanice znanego projektu Car Mechanic Simulator.

- Truck Mechanic to drugi z pięciu planowanych w tym roku symulatorów przeznaczonych do portowania na konsole nowej generacji. Ta gra będzie czwartym symulatorem z naszego portfolio konsolowego – informuje Emil Leszczyński, członek Rady Nadzorczej SimFabric SA. – Od początku naszej działalności w 2016 r. zgromadziliśmy w portfolio łącznie 10 gier na Nintendo Switch, 2 gry na PC/Steam, 3 gry na PS4 i 1 grę w wersji mobilnej. Naszą najbardziej rozpoznawalną produkcją jest autorski tytuł SimFabric – Farm Expert – dodaje.

Oprócz produkcji gier własnych i portowania na zlecenie, spółka podpisała kontrakt w ramach grantu z MEN na przygotowanie innowacyjnych rozwiązań e-learningowych dla szkół. Łączny portfel zamówień Spółki na usługi e-learningowe przekracza aktualnie 3 miliony złotych. Od lipca 2019 roku spółka prowadzi oddział w Łodzi odpowiedzialny za działania B+R, którego celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dedykowanych branży gier komputerowych.​

 

O SimFabric:

SimFabric S.A. powstała w 2016 roku. Spółka prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w portowaniu gier (przerabianie gry z jednej platformy na inną) na konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 i komputery stacjonarne oraz produkcjach własnych. Głównym założeniem prowadzonej działalności jest portowanie i wydawanie kilku nisko oraz średnio budżetowych i wysokomarżowych gier przez rozproszone niewielkie zespoły deweloperskie. Do tej pory spółka wydała łącznie dziewięć gier na konsole Nintendo Switch, trzy na PlayStation 4 oraz dwie na PC. Najważniejszym dotychczasowym produktem spółki jest gra Farm Expert 2018, która w wersji mobilnej sprzedała się w liczbie ponad 2,5 mln kopii.  W 2016 roku firma otrzymała główną nagrodę ESA (Europejskiej Agencji Kosmicznej) w konkursie na najlepszą aplikację kosmiczną. Od lipca 2019 SimFabric prowadzi oddział odpowiedzialny za działania B+R, którego celem jest stworzenie innowacyjnych rozwiązań w branży gier komputerowych.

Do dużych akcjonariuszy studia należy PlayWay S.A. notowany na GPW. Od kwietnia 2020 roku SimFabric jest notowana na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Handel

Polscy producenci drobiu liczą na ponowne otwarcie chińskiego rynku. Kraje azjatyckie coraz ważniejszym importerem

Polska wciąż cieszy się w świecie renomą cenionego producenta mięsa drobiowego. Na eksport trafia ok. 60 proc. rocznej produkcji, czyli prawie 2 mln t. Polscy producenci walczą o silną pozycję na zagranicznych rynkach. Priorytetem jest dla nich ponowne uruchomienie eksportu do Chin, który został wstrzymany pięć lat temu ze względu na ptasią grypę. Trwa dopracowywanie szczegółów porozumienia w tej sprawie.

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.