„Komunikacja stworzona z AI” - Santander Consumer Bank rusza z nową kampanią
Nowa kampania Santander Consumer Banku promuje kredyty gotówkowe za pomocą obrazów i tekstów stworzonych przez sztuczną inteligencję. Treści są dystrybuowane w formie reklam w wyszukiwarce Google, w mailingach wysyłanych do klientów oraz publikowane na stronie banku. Kampania ma m.in. podkreślić potencjał, jaki tkwi we współpracy z AI w zakresie tworzenia nowoczesnej komunikacji z klientem.
Wrocław, 29 sierpnia 2023 r. Sztuczna inteligencja zyskuje coraz większą popularność i staje się stałym elementem naszej rzeczywistości. Wie o tym Santander Consumer Bank, który wykorzystał stworzone przez nią teksty i obrazy do promocji kredytów gotówkowych. Finalne kreacje i slogany pozwalają na tworzenie komunikacji z klientem aktywnie korzystającym z internetu i szukającym dopasowanych do siebie produktów finansowych. Materiały powstałe z użyciem sztucznej inteligencji, przy wsparciu międzynarodowej agencji interaktywnej, pozwalają bankowi na zobrazowanie potrzeby użytkownika i sposobu jej sfinansowania.
- Zależy nam na tym, żeby budować wizerunek Santander Consumer Banku jako instytucji otwartej na trendy i nowe technologie. Tak powstała kampania „Komunikacja stworzona z AI”, która pozwala nam budować zupełnie nowy dialog z klientami, którzy na co dzień śledzą rozwój tego typu rozwiązań – komentuje Dariusz Józefiak, Dyrektor Marketingu Digital I Rozwoju Narzędzi w Santander Consumer Banku. – Warto dodać, że jest to działanie pionierskie, bo - według naszej wiedzy - żaden inny bank nie podjął się wyzwania jednoczesnego generowania treści i obrazów reklamowych przy użyciu sztucznej inteligencji. Mieliśmy dwie koncepcje na te materiały, po pierwsze, chcieliśmy pokazać, że to, co tworzy AI może stać się rzeczywistością dzięki kredytom banku. Po drugie, zależało nam, żeby uczłowieczyć sztuczną inteligencję, podkreślić że jest wszędzie i nigdy nie zasypia, podobnie jak nasza technologia i procesy, dzięki którym klienci mogą skorzystać z finansowania 24h/7.
We współpracy z AI najważniejszy jest dialog
Dla zadowalających efektów bardzo ważne było tworzenie odpowiednich zapytań. Następnie, po obserwacji pierwszych wyników, bank pogłębiał dialog ze sztuczną inteligencją, zasilając ją kolejnymi danymi. Metodą prób i błędów udało się odwzorować przyjęte założenia.
- Komunikacją, która po wielu próbach osiągnęła najlepszy efekt jest ta, w której zestawiliśmy nasze rozwiązanie i produkt wytwarzany przez sztuczną inteligencję – komentuje proces Paulina Korycka, Menadżer Ds. Marketingu Internetowego w Santander Consumer Banku. – Jest w tym dużo sensu, ponieważ to właśnie sztuczna inteligencja obrazuje potrzeby naszych klientów, a nasz bank po prostu je finansuje. Staramy się być narzędziem, które urzeczywistnia to, co ludziom się nie śni, z pomocą nowoczesnych technologii.
Działania prowadzone w ramach kampanii marketingowej „Komunikacja stworzona z AI” rozpoczęły się 21 sierpnia br. i potrwają do 30 września 2023 r.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.