Komunikaty PR

Atrium miało ponad 50 nowych otwarć w I półroczu 2022 roku

2022-08-10  |  14:40
Biuro prasowe
Do pobrania JPG ( 0.13 MB )

Atrium wciąż wzbogaca swoje centra o nowe i odświeżone koncepty handlowe. W pierwszej połowie 2022 roku otwarto ponad 50 nowych sklepów o łącznej powierzchni 14 000 mkw. Większość z nich to marki debiutujące w kraju
lub w miastach, w których działa Grupa.

 

Portfolio flagowego obiektu z grupy Atrium – Promenady – wzbogaciły Under Armour i Rituals Cosmetics. Kolejnymi warszawskimi otwarciami były włoska marka O bag oraz brytyjska sieć sportowa JD Sports, które na swój debiut wybrały Atrium Targówek. JD Sports zadebiutował również w Atrium Biała
w Białymstoku.

 

Niemiecka marka Fielmann otworzyła w Białymstoku salon optyczny, wybierając Atrium Biała na swój lokalny debiut. W styczniu tego roku sklep z odzieżą sportową i streetwearową PitBull West Coast także otworzył swoje drzwi dla klientów w Atrium Biała – to kolejny białostocki debiut.

 

W Atrium Copernicus w Toruniu otworzyła się marka dziecięca Guess Kids – z jednym z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną wyłącznie najmłodszym. W Atrium Copernicus otwarty został również sklep Medicine, który przeszedł całkowitą metamorfozę, zyskując nowoczesny wygląd
i przejrzystą, funkcjonalną przestrzeń.

 

Focus Bydgoszcz wzmocnił swój line up w segmencie modowym. Snipes i Monnari, liderzy eleganckiej i stylowej odzieży dla aktywnych i nowoczesnych kobiet, oraz polska marka odzieżowa Outhorn otworzyły się w tym roku.

 

Xtreme Fitness Gyms, siłownia i klub fitness, otworzył swoją pierwszą siłownię w Płocku w Atrium Mosty.  Siłownia zajmuje powierzchnię około 1 000 m2. Atrium Mosty skorzystało też z otwarcia nowego konceptu spożywczego Biedronki.

 

Te nowe marki i ich debiuty są dowodem na ewoluującą i rosnącą ofertę handlową w Polsce, z której nasze portfolio może skorzystać. Jakość naszego portfela i nasze aktywne podejście do zarządzania pozwala nam na kapitalizację tych zmian rynkowych. Czujemy, że rynek stabilizuje się po pandemii i wraca na poprzednie tory.mówi Scott Dwyer, Group Managing Director - Retail, Atrium European Real Estate.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.