Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce
Żabka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, skierowała tym razem swoją najnowszą ofertę do miłośników gier komputerowych, a konkretnie Fortnite’a. Od teraz w sklepach sieci dostępne są kody, za które nabyć można wirtualną walutę, tzw. V-dolce. Zakup kodów w Żabce wiąże się z wieloma benefitami, które z pewnością ucieszą graczy.
Pasjonaci gier komputerowych mogą kupić w sklepach Żabki kody Fortnite, umożliwiające wymienienie ich na V-dolce o różnych nominałach. Gamingową walutę można wykorzystać do zakupu wirtualnych akcesoriów, takich jak stroje, kilofy, emotki i karnety bojowe, które przydadzą się m.in. w grach Battle Royale, LEGO® Fortnite, Fortnite Festival lub Rocket Racing.
Dodatkowo osoby, które zdecydują się na zakup wyższych wartości niż 1000 V-dolców mogą liczyć na atrakcyjne benefity, jak dodatkowe kwoty doliczane do zakupionego kodu.
Dla przykładu, przy zakupie 5000 V-dolców klient otrzyma dodatkowe 23% od 1000 V-dolców, czyli realnie do wykorzystania będzie miał 5230 V-dolców. Z kolei przy zakupie 13 500 V-dolców pasjonaci gier otrzymają kolejne 36 % z 1000 V-dolców, czyli w sumie 13 836 V-dolców.
Kody Fortnite klienci mogą zrealizować na dowolnej z platform PLAYSTATION®, XBOX, NINTENDO SWITCH™ lub na PC i urządzeniach mobilnych.
Aby skorzystać z kodów, trzeba posiadać ważne w Polsce konto Epic, pobrać grę Fortnite na obsługiwanym urządzeniu i zaakceptować warunki użytkowania oraz umowę EULA na stronie https://www.fortnite.com/vbuckscardterms. Pełna liczba V-dolców na karcie jest pobierana po zrealizowaniu kodu i przypisywana do jednego konta na wybranym przez gracza urządzeniu.
Żabka działa prężnie w świecie gamingu
To nie pierwsza współpraca Żabki z marką Fortnite. W styczniu br., w ramach doświadczenia edukacyjnego „Story Hunt: Poznań”, na gamingowej platformie została stworzona wirtualna mapa Poznania. Gracze mogą tam spotkać się z postacią Żabu i wystartować w wyścigu ulicami w okolicach poznańskiego Starego Rynku. Pokonywanie napotkanych przeszkód służy poznawaniu fragmentów historii naszego kraju i samej stolicy Wielkopolski.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.