Komunikaty PR

Lidl Polska przedłuża współpracę w ramach Programu Karty Dużej Rodziny

2022-08-01  |  04:00

Lidl Polska podpisał umowę z Ministerstwem Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej, tym samym przedłużając współpracę ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, organizatorem Programu Karty Dużej Rodziny, na kolejny, już szósty rok.

Według danych Ministerstwa, w Polsce z Karty Dużej Rodziny korzysta ponad 1,2 mln osób, a liczba aktywnych kart zbliża się do 3,8 mln. Jej beneficjentami są rodziny wielodzietne (posiadające trójkę lub więcej dzieci), dla których jedną z podstawowych trudności są finanse.

Lidl Polska jest partnerem ogólnopolskiego Programu Karty Dużej Rodziny od kwietnia 2017 roku. Aby wesprzeć swoich klientów, firma po raz kolejny przedłuża współpracę w ramach Karty Dużej Rodzinytym razem do 31 lipca 2023 r. Posiadacze karty skorzystają w sklepach Lidl z rabatu 10% i dodatkowych, stałych promocji na 7 grup asortymentowych, tj.:

  • świeże owoce i warzywa z „Ryneczku Lidla”,
  • bułki i chleby z „Piekarni w sercu Lidla”,
  • chemia domowa „W5”,
  • dania dla dzieci w słoiczkach marek: „Bebiprima”, „Bobovita”, „HiPP”, „Lupilu”,
  • kosmetyki i artykuły do pielęgnacji ciała marki „Cien”,
  • artykuły marki „Kuchnia Lidla” (w szczególności kasza, ryż, cukier),
  • a także w lipcu i sierpniu lody marek „Gelatelli” i „Bon Gelati”.

 


Wyprawka szkolna -10%

Co więcej do akcji na stałe zostały włączone wszystkie buty i ubrania dla dzieci dostępne w sprzedaży stacjonarnej. W związku z powrotem do szkoły od 01.08.2022 r. do 11.09.2022 r. Lidl wprowadza także rabat -10% z Kartą Dużej Rodziny na artykuły szkolne i piśmiennicze takie jak: piórniki, plecaki, tornistry, zeszyty, bloki, notesiki, ołówki, kredki, pisaki, długopisy, gumki itp. Akcja potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do 11.09.2022 r. Dotyczy wyłącznie oferty stacjonarnej. Co istotne, rabat w ramach Programu Karty Dużej Rodziny łączy się z innymi promocjami i zniżkami w sklepach Lidl Polska tak, aby dużym rodzinom było łatwiej.

- Wielu rodziców odczuwa dyskomfort na myśl o wakacyjnych wydatkach oraz – od razu po tym - o początku roku szkolnego i konieczności skompletowania wyprawek dla dzieci. To duże obciążenie dla domowego budżetu, szczególnie w przypadku rodzin wielodzietnych. Z myślą o nich, przedłużamy współpracę z Ministerstwem Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej oraz ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, dzięki czemu klienci posiadający Kartę Dużej Rodziny będą mogli kontynuować dokonywanie zakupów w sklepach Lidl ze specjalną zniżką -10%. Mamy nadzieję, że ten rodzaj wsparcia, w perspektywie rosnącej inflacji, pozwoli rodzicom i dzieciom cieszyć się ostatnimi tygodniami wakacji oraz spokojnie rozpocząć nowy rok szkolny – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska.

 


Lidl chroni polskie rodziny przed inflacją

Jednocześnie, sieć Lidl Polska podkreśla, że chroni polskie rodziny przed inflacją. Oferowanie produktów wysokiej jakości, w niskiej, atrakcyjnej cenie jest wpisane w DNA firmy od początku jej działania. Od momentu uruchomienia pierwszych sklepów Lidl w tym roku minęło 20 lat. Przez ten czas ani na moment firma nie porzuciła starań w zakresie dążenia do niskich cen. W związku z wprowadzeniem niższej stawki podatku VAT, od 1 lutego 2022 r. obniżono ceny ponad 3 000 produktów. Tylko od początku 2022 roku łącznie już ponad 2 000 produktów było tańszych dzięki kuponom w aplikacji zakupowej Lidl Plus. Od stycznia tego roku Lidl wprowadził już 960 obniżek cen stałego asortymentu. Konkurencyjną ofertę sklepów Lidl Polska potwierdzają także prowadzone regularnie niezależne opracowania, w tym m.in. raport „Koszyk Zakupowy” przygotowany przez ASM Sales Force Agency. W ostatnich raportach, opublikowanych w czerwcu oraz lipcu br., Lidl zajął pozycję lidera wśród sklepów swojego formatu oraz drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych (Raport ASM, czerwiec, lipiec 2022).

Więcej informacji o promocji znajduje się na stronie: www.lidl.pl/c/karta-duzej-rodziny/s10008478

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.