Komunikaty PR

Lidl Polska przedłuża współpracę w ramach Programu Karty Dużej Rodziny

2022-08-01  |  04:00

Lidl Polska podpisał umowę z Ministerstwem Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej, tym samym przedłużając współpracę ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, organizatorem Programu Karty Dużej Rodziny, na kolejny, już szósty rok.

Według danych Ministerstwa, w Polsce z Karty Dużej Rodziny korzysta ponad 1,2 mln osób, a liczba aktywnych kart zbliża się do 3,8 mln. Jej beneficjentami są rodziny wielodzietne (posiadające trójkę lub więcej dzieci), dla których jedną z podstawowych trudności są finanse.

Lidl Polska jest partnerem ogólnopolskiego Programu Karty Dużej Rodziny od kwietnia 2017 roku. Aby wesprzeć swoich klientów, firma po raz kolejny przedłuża współpracę w ramach Karty Dużej Rodzinytym razem do 31 lipca 2023 r. Posiadacze karty skorzystają w sklepach Lidl z rabatu 10% i dodatkowych, stałych promocji na 7 grup asortymentowych, tj.:

  • świeże owoce i warzywa z „Ryneczku Lidla”,
  • bułki i chleby z „Piekarni w sercu Lidla”,
  • chemia domowa „W5”,
  • dania dla dzieci w słoiczkach marek: „Bebiprima”, „Bobovita”, „HiPP”, „Lupilu”,
  • kosmetyki i artykuły do pielęgnacji ciała marki „Cien”,
  • artykuły marki „Kuchnia Lidla” (w szczególności kasza, ryż, cukier),
  • a także w lipcu i sierpniu lody marek „Gelatelli” i „Bon Gelati”.

 


Wyprawka szkolna -10%

Co więcej do akcji na stałe zostały włączone wszystkie buty i ubrania dla dzieci dostępne w sprzedaży stacjonarnej. W związku z powrotem do szkoły od 01.08.2022 r. do 11.09.2022 r. Lidl wprowadza także rabat -10% z Kartą Dużej Rodziny na artykuły szkolne i piśmiennicze takie jak: piórniki, plecaki, tornistry, zeszyty, bloki, notesiki, ołówki, kredki, pisaki, długopisy, gumki itp. Akcja potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do 11.09.2022 r. Dotyczy wyłącznie oferty stacjonarnej. Co istotne, rabat w ramach Programu Karty Dużej Rodziny łączy się z innymi promocjami i zniżkami w sklepach Lidl Polska tak, aby dużym rodzinom było łatwiej.

- Wielu rodziców odczuwa dyskomfort na myśl o wakacyjnych wydatkach oraz – od razu po tym - o początku roku szkolnego i konieczności skompletowania wyprawek dla dzieci. To duże obciążenie dla domowego budżetu, szczególnie w przypadku rodzin wielodzietnych. Z myślą o nich, przedłużamy współpracę z Ministerstwem Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej oraz ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, dzięki czemu klienci posiadający Kartę Dużej Rodziny będą mogli kontynuować dokonywanie zakupów w sklepach Lidl ze specjalną zniżką -10%. Mamy nadzieję, że ten rodzaj wsparcia, w perspektywie rosnącej inflacji, pozwoli rodzicom i dzieciom cieszyć się ostatnimi tygodniami wakacji oraz spokojnie rozpocząć nowy rok szkolny – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska.

 


Lidl chroni polskie rodziny przed inflacją

Jednocześnie, sieć Lidl Polska podkreśla, że chroni polskie rodziny przed inflacją. Oferowanie produktów wysokiej jakości, w niskiej, atrakcyjnej cenie jest wpisane w DNA firmy od początku jej działania. Od momentu uruchomienia pierwszych sklepów Lidl w tym roku minęło 20 lat. Przez ten czas ani na moment firma nie porzuciła starań w zakresie dążenia do niskich cen. W związku z wprowadzeniem niższej stawki podatku VAT, od 1 lutego 2022 r. obniżono ceny ponad 3 000 produktów. Tylko od początku 2022 roku łącznie już ponad 2 000 produktów było tańszych dzięki kuponom w aplikacji zakupowej Lidl Plus. Od stycznia tego roku Lidl wprowadził już 960 obniżek cen stałego asortymentu. Konkurencyjną ofertę sklepów Lidl Polska potwierdzają także prowadzone regularnie niezależne opracowania, w tym m.in. raport „Koszyk Zakupowy” przygotowany przez ASM Sales Force Agency. W ostatnich raportach, opublikowanych w czerwcu oraz lipcu br., Lidl zajął pozycję lidera wśród sklepów swojego formatu oraz drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych (Raport ASM, czerwiec, lipiec 2022).

Więcej informacji o promocji znajduje się na stronie: www.lidl.pl/c/karta-duzej-rodziny/s10008478

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie? Biuro prasowe
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Konsument Złodzieje nie mają Świąt
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.