Nowe przekąski prosto z pieca w ofercie Żabki
Churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka oraz polędwiczki na patyku to nowe przekąski na ciepło w ofercie Żabki. Chrupiące przekąski prosto z pieca dostępne są w wybranych ponad 500 sklepach Żabka w całej Polsce. Do 13 września br. w ramach akcji „Mocno rozgrzana promocja!” można je kupić w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, nawet o połowę taniej.
– Dogodne lokalizacje i godziny otwarcia sklepów Żabka sprawiają, że nasi klienci chętnie zamawiają ciepłe przekąski przy okazji szybkich zakupów, podczas przerwy w pracy czy na uczelni albo w trakcie rodzinnego spaceru. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów nieustannie pracujemy nad rozbudowywaniem naszej oferty gastronomicznej, wprowadzając kolejne, oryginalne produkty. Nasze najnowsze propozycje, dostępne testowo w ponad 500 sklepach Żabka, to chrupiące przekąski przygotowane w specjalnym piecu Merrychef. Mamy nadzieję, że churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka oraz polędwiczki na patyku spotkają się z równie ciepłym przyjęciem ze strony klientów jak nasze kultowe hot-dogi – mówi Piotr Rajewski, dyrektor handlowy w Żabka Polska.
Nowe przekąski na ciepło
Od 17 sierpnia do 13 września br. nowe przekąski na ciepło dostępne są w supercenach:
- churrosy 150g w cenie 3,00 zł (zamiast 6,99 zł),
- frytki 150g w cenie 3,00 zł (zamiast 5,99 zł),
- nuggetsy z kurczaka 120g w cenie 4,00 zł (zamiast 7,99 zł),
- polędwiczki na patyku 140g w cenie 7,00 zł (zamiast 12,99 zł).
Największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można hot-dogi, kanapki muffin, kebaby, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. Dostępna jest także pyszna, świeżo mielona kawa z ekspresu oraz inne ciepłe napoje. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.