Komunikaty PR

Nowe przekąski prosto z pieca w ofercie Żabki

2022-08-23  |  11:15
Biuro prasowe

Churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka oraz polędwiczki na patyku to nowe przekąski na ciepło w ofercie Żabki. Chrupiące przekąski prosto z pieca dostępne są w wybranych ponad 500 sklepach Żabka w całej Polsce. Do 13 września br. w ramach akcji „Mocno rozgrzana promocja!” można je kupić w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, nawet o połowę taniej.

Dogodne lokalizacje i godziny otwarcia sklepów Żabka sprawiają, że nasi klienci chętnie zamawiają ciepłe przekąski przy okazji szybkich zakupów, podczas przerwy w pracy czy na uczelni albo w trakcie rodzinnego spaceru. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów nieustannie pracujemy nad rozbudowywaniem naszej oferty gastronomicznej, wprowadzając kolejne, oryginalne produkty. Nasze najnowsze propozycje, dostępne testowo w ponad 500 sklepach Żabka, to chrupiące przekąski przygotowane w specjalnym piecu Merrychef. Mamy nadzieję, że churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka oraz polędwiczki na patyku spotkają się z równie ciepłym przyjęciem ze strony klientów jak nasze kultowe hot-dogi – mówi Piotr Rajewski, dyrektor handlowy w Żabka Polska.

Nowe przekąski na ciepło

Od 17 sierpnia do 13 września br. nowe przekąski na ciepło  dostępne są w supercenach:

  • churrosy 150g w cenie 3,00 zł (zamiast 6,99 zł),
  • frytki 150g w cenie 3,00 zł (zamiast 5,99 zł),
  • nuggetsy z kurczaka 120g w cenie 4,00 zł (zamiast 7,99 zł),
  • polędwiczki na patyku 140g w cenie 7,00 zł (zamiast 12,99 zł).


Największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną

Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można hot-dogi, kanapki muffin, kebaby, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. Dostępna jest także pyszna, świeżo mielona kawa z ekspresu oraz inne ciepłe napoje. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.