Komunikaty PR

Oferta serwisu Glodny.pl właśnie pojawiła się w aplikacji Wolt

2022-10-17  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Wolt, firma technologiczna specjalizująca się w szybkich dostawach jedzenia oraz zakupów rozpoczyna współpracę z Glodny.pl, prowadzącym działalność m.in. w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku. Klienci Wolt od 17.10 mogą składać zamówienia w restauracjach, które były dotychczas dostępne na Glodny.pl. Użytkownicy korzystający do tej pory z tego serwisu mogą dodatkowo spodziewać się jeszcze łatwiejszego zamawiania swoich ulubionych dań za pośrednictwem aplikacji Wolt. Na klientów czekają atrakcyjne promocje.

 

W wyniku partnerstwa pomiędzy serwisami, od 17 października restauracje Glodny.pl będą miały możliwość dołączenia do platformy Wolt. Platforma Glodny.pl została wygaszona, a jej dotychczasowi użytkownicy będą mieli możliwość skorzystania ze specjalnych voucherów promocyjnych przeznaczonych dla nowych klientów Wolt.

 

”Bardzo cieszymy się na dołączenie do platformy Wolt restauracji naszego nowego partnera biznesowego - serwisu Glodny.pl. Jednocześnie bardzo doceniamy wszystko, co udało się zbudować zespołowi Glodny.pl, w szczególności niezwykle silne relacje z restauracjami. Dlatego tym bardziej zależy nam, aby zapewnić nowym restauracjom oraz klientom świetną usługę. Chcąc umożliwić nowym restauratorom silne wsparcie marketingowe, planujemy także atrakcyjne promocje oraz vouchery dla nowych użytkowników” – mówi Agata Polityło General Manager w Wolt Polska.

 

“Zarówno Wolt, jak i Glodny.pl to serwisy wyróżniające się na lokalnym rynku wyjątkową dbałością o relacje z Partnerami oraz zapewniające najwyższą jakość obsługi dla Użytkowników. Jesteśmy przekonani, że to partnerstwo pozwoli nam na dalsze podnoszenie poprzeczki i wyznaczanie standardów. Wszyscy dotychczasowi Użytkownicy serwisu Glodny.pl otrzymali już instrukcje, jak zamawiać z ulubionych restauracji przez aplikację Wolt” - komentuje Michał Zawiasa, Prezes i CEO Glodny.pl.

 

Glodny.pl to serwis internetowy i aplikacja mobilna umożliwiająca dowóz ulubionych dań restauracyjnych. Dostawy realizowane są aż do 6 km od lokalizacji danej restauracji. Glodny.pl wykorzystuje własną flotę samochodową, motocyklową oraz rowerową. Wyróżnia się wieloletnią współpracą z najpopularniejszymi lokalnymi restauracjami oraz obsługą klientów biznesowych. Na rynku Polskim działa już od 2017 r., oferując dostawy w Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy i Wrocławiu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.