Komunikaty PR

Oferta serwisu Glodny.pl właśnie pojawiła się w aplikacji Wolt

2022-10-17  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Wolt, firma technologiczna specjalizująca się w szybkich dostawach jedzenia oraz zakupów rozpoczyna współpracę z Glodny.pl, prowadzącym działalność m.in. w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku. Klienci Wolt od 17.10 mogą składać zamówienia w restauracjach, które były dotychczas dostępne na Glodny.pl. Użytkownicy korzystający do tej pory z tego serwisu mogą dodatkowo spodziewać się jeszcze łatwiejszego zamawiania swoich ulubionych dań za pośrednictwem aplikacji Wolt. Na klientów czekają atrakcyjne promocje.

 

W wyniku partnerstwa pomiędzy serwisami, od 17 października restauracje Glodny.pl będą miały możliwość dołączenia do platformy Wolt. Platforma Glodny.pl została wygaszona, a jej dotychczasowi użytkownicy będą mieli możliwość skorzystania ze specjalnych voucherów promocyjnych przeznaczonych dla nowych klientów Wolt.

 

”Bardzo cieszymy się na dołączenie do platformy Wolt restauracji naszego nowego partnera biznesowego - serwisu Glodny.pl. Jednocześnie bardzo doceniamy wszystko, co udało się zbudować zespołowi Glodny.pl, w szczególności niezwykle silne relacje z restauracjami. Dlatego tym bardziej zależy nam, aby zapewnić nowym restauracjom oraz klientom świetną usługę. Chcąc umożliwić nowym restauratorom silne wsparcie marketingowe, planujemy także atrakcyjne promocje oraz vouchery dla nowych użytkowników” – mówi Agata Polityło General Manager w Wolt Polska.

 

“Zarówno Wolt, jak i Glodny.pl to serwisy wyróżniające się na lokalnym rynku wyjątkową dbałością o relacje z Partnerami oraz zapewniające najwyższą jakość obsługi dla Użytkowników. Jesteśmy przekonani, że to partnerstwo pozwoli nam na dalsze podnoszenie poprzeczki i wyznaczanie standardów. Wszyscy dotychczasowi Użytkownicy serwisu Glodny.pl otrzymali już instrukcje, jak zamawiać z ulubionych restauracji przez aplikację Wolt” - komentuje Michał Zawiasa, Prezes i CEO Glodny.pl.

 

Glodny.pl to serwis internetowy i aplikacja mobilna umożliwiająca dowóz ulubionych dań restauracyjnych. Dostawy realizowane są aż do 6 km od lokalizacji danej restauracji. Glodny.pl wykorzystuje własną flotę samochodową, motocyklową oraz rowerową. Wyróżnia się wieloletnią współpracą z najpopularniejszymi lokalnymi restauracjami oraz obsługą klientów biznesowych. Na rynku Polskim działa już od 2017 r., oferując dostawy w Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy i Wrocławiu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa Biuro prasowe
2024-12-04 | 08:00

Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa

„Będę się starał opłacić wszystkie rachunki, ale będę oszczędzał w innych dziedzinach życia” – wskazuje co drugi Polak (52,1 proc.), którego spytano, co
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.