Oferta serwisu Glodny.pl właśnie pojawiła się w aplikacji Wolt
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Wolt, firma technologiczna specjalizująca się w szybkich dostawach jedzenia oraz zakupów rozpoczyna współpracę z Glodny.pl, prowadzącym działalność m.in. w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku. Klienci Wolt od 17.10 mogą składać zamówienia w restauracjach, które były dotychczas dostępne na Glodny.pl. Użytkownicy korzystający do tej pory z tego serwisu mogą dodatkowo spodziewać się jeszcze łatwiejszego zamawiania swoich ulubionych dań za pośrednictwem aplikacji Wolt. Na klientów czekają atrakcyjne promocje.
W wyniku partnerstwa pomiędzy serwisami, od 17 października restauracje Glodny.pl będą miały możliwość dołączenia do platformy Wolt. Platforma Glodny.pl została wygaszona, a jej dotychczasowi użytkownicy będą mieli możliwość skorzystania ze specjalnych voucherów promocyjnych przeznaczonych dla nowych klientów Wolt.
”Bardzo cieszymy się na dołączenie do platformy Wolt restauracji naszego nowego partnera biznesowego - serwisu Glodny.pl. Jednocześnie bardzo doceniamy wszystko, co udało się zbudować zespołowi Glodny.pl, w szczególności niezwykle silne relacje z restauracjami. Dlatego tym bardziej zależy nam, aby zapewnić nowym restauracjom oraz klientom świetną usługę. Chcąc umożliwić nowym restauratorom silne wsparcie marketingowe, planujemy także atrakcyjne promocje oraz vouchery dla nowych użytkowników” – mówi Agata Polityło General Manager w Wolt Polska.
“Zarówno Wolt, jak i Glodny.pl to serwisy wyróżniające się na lokalnym rynku wyjątkową dbałością o relacje z Partnerami oraz zapewniające najwyższą jakość obsługi dla Użytkowników. Jesteśmy przekonani, że to partnerstwo pozwoli nam na dalsze podnoszenie poprzeczki i wyznaczanie standardów. Wszyscy dotychczasowi Użytkownicy serwisu Glodny.pl otrzymali już instrukcje, jak zamawiać z ulubionych restauracji przez aplikację Wolt” - komentuje Michał Zawiasa, Prezes i CEO Glodny.pl.
Glodny.pl to serwis internetowy i aplikacja mobilna umożliwiająca dowóz ulubionych dań restauracyjnych. Dostawy realizowane są aż do 6 km od lokalizacji danej restauracji. Glodny.pl wykorzystuje własną flotę samochodową, motocyklową oraz rowerową. Wyróżnia się wieloletnią współpracą z najpopularniejszymi lokalnymi restauracjami oraz obsługą klientów biznesowych. Na rynku Polskim działa już od 2017 r., oferując dostawy w Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy i Wrocławiu.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.