Komunikaty PR

Przedświąteczne zmiany w krakowskiej Galerii Bronowice

2021-12-06  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W ostatni miesiąc roku Galeria Bronowice wchodzi bogatsza o nową ofertę. 27 listopada swoją działalność w obiekcie zainicjował pop-up store Tchibo. Również niedawno, po remodelingu, otwarty został salon Monnari, pojawił się drugi salon Homla oraz czasowe stoiska świąteczne. Ich propozycja, w połączeniu z klimatem zimowych dekoracji, sprzyja kompletowaniu prezentów dla najbliższych oraz ozdabianiu domów. Dodatkową zachętą do odwiedzin jest akcja prosale, zorganizowana z okazji 8 urodzin Galerii.

 

Pop-up Store Tchibo, który pojawił się w Galerii Bronowice, łączy profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów użytkowych, oferowanych w tygodniowym cyklu. W ponad 160-metrowym punkcie, zlokalizowanym na poziomie 0, znajduje się również bar kawowy - miejsce, w którym klienci mogą spotkać się z przyjaciółmi i odpocząć przy filiżance kawy.

 

W ostatnim czasie działalność po remodelingu wznowił salon Monnari w Galerii Bronowice. Teraz zajmuje powierzchnię ponad 254 m kw. Odświeżone i powiększone wnętrze, w przestrzeniach którego wyeksponowano najnowsze kolekcje, znajduje się na poziomie +1 obiektu.

 

Także branża wyposażenia wnętrz, dzięki otwarciu drugiego salonu Homla, zyskała kolejne 420 m kw. W zlokalizowanym na poziomie 0 lokalu można znaleźć unikatowe dodatki, które ożywią dom i nadadzą mu wyjątkowego charakteru. Dodatkowo, z okazji otwarcia, dla klientów przygotowano specjalną promocję: -20% na wszystko. 

Świątecznego klimatu Galerii Bronowice nadają specjalnie stoiska na poziomie 0 - nie tylko przyciągają one wzrok, ale też zaciekawiają zapachem, jak na przykład to z wyjątkowymi dekoracjami z pachnącego suszu oferowane przez Cuda Wianki Design. Oryginalnymi stroikami, które powstały w Małopolsce, można udekorować wejściowe drzwi lub wigilijny stół. Na zabieganych czekają bogato zdobione choinki, gotowe, by wstawić je do salonu. Drzewka oferowane przez firmę Grześ dostępne są w przeróżnych rozmiarach i kolorach, dzięki czemu każdy znajdzie takie, które wpasuje się do wystroju. Na specjalnym stoisku można również zapakować prezenty w świąteczne opakowania, a od hostess w „anielskich” strojach - nabyć świąteczne opłatki.

 

Wśród sezonowych wysp znaleźć można także fantazyjne skarpetki marki Mozz ze świątecznymi motywami (i nie tylko!), które spodobają się zarówno tacie, młodszej siostrze jak i ukochanemu dziadkowi. Podczas poszukiwań warto też zwrócić uwagę na stoisko BohoBox, oferujące niepowtarzalne upominki złożone z produktów vege, handmade, od lokalnych dostawców. Z kolei na wyspie handlowej zlokalizowanej nieopodal wejścia do Auchan pojawiły się świeże sery góralskie wyrabiane na Podhalu, dzięki czemu zachowują oryginalny i tradycyjny smak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Nie wiemy, z kim podpisujemy umowy kredytowe i jak policzyć odsetki Biuro prasowe
2024-05-17 | 08:17

Nie wiemy, z kim podpisujemy umowy kredytowe i jak policzyć odsetki

Ponad połowa rodaków – 58 proc. – ocenia swoją orientację w świecie finansów jako średnią, a niemal co piąty jako wysoką. Jednak w przypadku konkretnych pytań,
Konsument SŁONECZNA AKCJA ZIKO DERMO - SAKIEWKA WAKACYJNYCH SKARBÓW
2024-05-14 | 12:00

SŁONECZNA AKCJA ZIKO DERMO - "SAKIEWKA WAKACYJNYCH SKARBÓW"

Od 15 maja w Ziko Dermo będzie można wziąć udział w wyjątkowej akcji p.t. "Sakiewka Wakacyjnych Skarbów”. Celem nowego projektu drogerii jest zachęcenie do efektywnej
Konsument Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!
2024-05-13 | 15:00

Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!

Już w maju portfolio czekoladowych produktów Mars Wrigley w Polsce poszerzy się o nowość. Na sklepowe półki trafią kultowe draże czekoladowe w wersji mini. M&M’s

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.