Komunikaty PR

Trzy nowe propozycje marki Wycisk i kolejne oryginalne napoje w ofercie Żabki

2022-08-05  |  11:10
Biuro prasowe

Dla wszystkich, którzy poszukują orzeźwienia w upalne dni, Żabka przygotowała drugą odsłonę akcji „Spragnieni premier?”, która potrwa od 3 do 30 sierpnia br. Nie zabraknie w niej nowych odsłon znanych i lubianych napojów. W kolejnych tygodniach akcji w sprzedaży we wszystkich sklepach sieci debiutować będą nowe smaki: napojów niegazowanych Hemp Tea, energetyków Monster i Tiger, napojów witaminowych i izotonicznych OSHEE, gazowanych napojów Tymbark w puszce oraz Coca Cola Lime Zero Cukru. A od 17 sierpnia br. w promocyjnych cenach dostępne będą najnowsze propozycje marki Wycisk: dwie nowe lemoniady – malina-agawa-bazylia i matcha tea oraz sok mango-marakuja.

Daj sobie Wycisk! Soczyste orzeźwienie w nowych odsłonach

Rodzina produktów marki własnej Wycisk powiększyła się o trzy nowe pozycje: sok o smaku pomarańczy, mango i marakui 250 ml oraz lemoniady – o smaku maliny, cytryny, agawy i bazylii oraz o smaku herbaty matcha, cytryny i agawy 400 ml. W ramach akcji „Spragnieni premier?” od 17 sierpnia br. nowe produkty Wycisk dostępne będą w promocyjnych cenach przy zakupie 2 sztuk – sok za 5 zł/szt., a lemoniady za 5,50 zł/szt.

Wycisk to wyciskane, orzeźwiające i niepasteryzowane soki i lemoniady, które charakteryzuje prosty skład bez dodatku konserwantów i sztucznych barwników. Dzięki innowacyjnej technologii HPP zachowują smak prawdziwych owoców. Zastępująca pasteryzację technologia bardzo wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze gwarantuje, że naturalne składniki zachowują swoje wartości odżywcze i smak na dłużej. Napoje Wycisk dostępne są w poręcznej butelce, która w 100 % pochodzi z recyclingu.

W sprzedaży w sklepach Żabka znaleźć można obecnie 10 produktów marki Wycisk – soki w butelkach o pojemności 250 ml i 750 ml oraz lemoniady w butelkach o pojemności 400 ml. Soki i lemoniady skutecznie gaszą pragnienie, cechuje je naturalny skład oraz ciekawe smaki. Największą popularnością wśród klientów cieszą się lemoniada cytrynowa i lemoniada granat-malina o pojemności 400 ml. Najwięcej  produktów sprzedaje się w miesiącach letnich.

Rynkowe nowości tylko w Żabce

Druga odsłona akcji „Spragnieni premier?” będzie także obfitować w nowe napoje produkowane na wyłączność dla sieci Żabka.

Solidną dawkę nowości zapewnią napoje niegazowane Hemp Tea 250 ml w dwóch wariantach – mango i malina. Orzeźwiający zastrzyk mocy gwarantują także trzy nowe propozycje marki Tiger – Wild East o smaku truskawki, kiwi i pomelo, Wild West o smaku mandarynki, pomarańczy i yuzu oraz Dragon Fruit o smaku owoców tropikalnych; Wild West oraz Wild East w puszce 0,5 l, natomiast Dragon Fruit w klasycznej 0,25 l. Jako alternatywa dla kawy czy mocnej herbaty doskonale sprawdzi się także Monster Reserve Watermelon 500 ml o intensywnym, ale przyjemnym smaku słodkiego arbuza.

W akcji nie zabraknie też napojów witaminowych OSHEE z limitowanej serii TATTOO 555 ml w dwóch odsłonach – lychee lemon i pomarańcza panamska. Zapewniają one prawidłowe funkcjonowanie i nawodnienie organizmu, a przy tym są niskokaloryczne, nie zawierają konserwantów i sztucznych aromatów. Z kolei dwa nowe izotoniki OSHEE – borówkowy i malinowy – pomogą zmniejszyć uczucie zmęczenia i znużenia.

Klienci szukających nowości, na półkach sklepów Żabka znajdą także gazowane napoje Tymbark w puszce 330 ml, w dwóch limitowanych smakach – apetyczna truskawka i soczyste kiwi, oraz Coca-Colę Lime Zero Cukru 0,85 l o subtelnym, lekko kwaskowatym smaku limonki, po raz pierwszy w wersji bez cukru.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.