Komunikaty PR

Trzy nowe propozycje marki Wycisk i kolejne oryginalne napoje w ofercie Żabki

2022-08-05  |  11:10
Biuro prasowe

Dla wszystkich, którzy poszukują orzeźwienia w upalne dni, Żabka przygotowała drugą odsłonę akcji „Spragnieni premier?”, która potrwa od 3 do 30 sierpnia br. Nie zabraknie w niej nowych odsłon znanych i lubianych napojów. W kolejnych tygodniach akcji w sprzedaży we wszystkich sklepach sieci debiutować będą nowe smaki: napojów niegazowanych Hemp Tea, energetyków Monster i Tiger, napojów witaminowych i izotonicznych OSHEE, gazowanych napojów Tymbark w puszce oraz Coca Cola Lime Zero Cukru. A od 17 sierpnia br. w promocyjnych cenach dostępne będą najnowsze propozycje marki Wycisk: dwie nowe lemoniady – malina-agawa-bazylia i matcha tea oraz sok mango-marakuja.

Daj sobie Wycisk! Soczyste orzeźwienie w nowych odsłonach

Rodzina produktów marki własnej Wycisk powiększyła się o trzy nowe pozycje: sok o smaku pomarańczy, mango i marakui 250 ml oraz lemoniady – o smaku maliny, cytryny, agawy i bazylii oraz o smaku herbaty matcha, cytryny i agawy 400 ml. W ramach akcji „Spragnieni premier?” od 17 sierpnia br. nowe produkty Wycisk dostępne będą w promocyjnych cenach przy zakupie 2 sztuk – sok za 5 zł/szt., a lemoniady za 5,50 zł/szt.

Wycisk to wyciskane, orzeźwiające i niepasteryzowane soki i lemoniady, które charakteryzuje prosty skład bez dodatku konserwantów i sztucznych barwników. Dzięki innowacyjnej technologii HPP zachowują smak prawdziwych owoców. Zastępująca pasteryzację technologia bardzo wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze gwarantuje, że naturalne składniki zachowują swoje wartości odżywcze i smak na dłużej. Napoje Wycisk dostępne są w poręcznej butelce, która w 100 % pochodzi z recyclingu.

W sprzedaży w sklepach Żabka znaleźć można obecnie 10 produktów marki Wycisk – soki w butelkach o pojemności 250 ml i 750 ml oraz lemoniady w butelkach o pojemności 400 ml. Soki i lemoniady skutecznie gaszą pragnienie, cechuje je naturalny skład oraz ciekawe smaki. Największą popularnością wśród klientów cieszą się lemoniada cytrynowa i lemoniada granat-malina o pojemności 400 ml. Najwięcej  produktów sprzedaje się w miesiącach letnich.

Rynkowe nowości tylko w Żabce

Druga odsłona akcji „Spragnieni premier?” będzie także obfitować w nowe napoje produkowane na wyłączność dla sieci Żabka.

Solidną dawkę nowości zapewnią napoje niegazowane Hemp Tea 250 ml w dwóch wariantach – mango i malina. Orzeźwiający zastrzyk mocy gwarantują także trzy nowe propozycje marki Tiger – Wild East o smaku truskawki, kiwi i pomelo, Wild West o smaku mandarynki, pomarańczy i yuzu oraz Dragon Fruit o smaku owoców tropikalnych; Wild West oraz Wild East w puszce 0,5 l, natomiast Dragon Fruit w klasycznej 0,25 l. Jako alternatywa dla kawy czy mocnej herbaty doskonale sprawdzi się także Monster Reserve Watermelon 500 ml o intensywnym, ale przyjemnym smaku słodkiego arbuza.

W akcji nie zabraknie też napojów witaminowych OSHEE z limitowanej serii TATTOO 555 ml w dwóch odsłonach – lychee lemon i pomarańcza panamska. Zapewniają one prawidłowe funkcjonowanie i nawodnienie organizmu, a przy tym są niskokaloryczne, nie zawierają konserwantów i sztucznych aromatów. Z kolei dwa nowe izotoniki OSHEE – borówkowy i malinowy – pomogą zmniejszyć uczucie zmęczenia i znużenia.

Klienci szukających nowości, na półkach sklepów Żabka znajdą także gazowane napoje Tymbark w puszce 330 ml, w dwóch limitowanych smakach – apetyczna truskawka i soczyste kiwi, oraz Coca-Colę Lime Zero Cukru 0,85 l o subtelnym, lekko kwaskowatym smaku limonki, po raz pierwszy w wersji bez cukru.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.