Uber łączy siły z T-Mobile i oferuje zniżki na przejazdy oraz posiłki
Uber łączy siły z T-Mobile i oferuje zniżki na przejazdy oraz posiłki
Uber - najpopularniejsza aplikacja do zamawiania przejazdów - oraz Uber Eats, platforma umożliwiającą zamawianie jedzenia na wynos, łączą siły z T-mobile. Z okazji rozpoczęcia współpracy, na klientów operatora czeka atrakcyjna oferta: aż do 45 zł zniżki na trzy pierwsze zamówienia w Uber Eats i -60% na dwa pierwsze przejazdy z Uber. Oferta ważna jest od 1 marca.
Uber i Uber Eats rozpoczynają współpracę z jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce. W ramach programu “Dobrze, że jesteś” nowi użytkownicy Uber oraz Uber Eats, posiadający telefon w sieci T-Mobile, będą mogli skorzystać z atrakcyjnych zniżek.
1 marca w aplikacji Mój T-Mobile użytkownikom zostaną udostępnione specjalne kody rabatowe, dzięki którym można zamawiać posiłki z restauracji obecnych na platformie Uber Eats oraz przejazdy w atrakcyjnej cenie do dowolnego miejsca za pośrednictwem aplikację Uber
60% mniej za przejazd
Kod dostępny w aplikacji T-Mobile umożliwia zamówienie dwóch pierwszych przejazdów ze zniżką 60% (maksymalnie 12 zł).
Aby skorzystać z promocji, należy w mobilnej aplikacji Uber otworzyć zakładkę Portfel, następnie na samym dole po kliknięciu „Dodaj kod promocyjny” wpisać kod.
15 zł zniżki na posiłki
W przypadku aplikacji Uber Eats służącej do zamawiania posiłków zniżka wynosi 15 zł na każde z trzech pierwszych zamówień. Minimalna wartość każdego zamówienia wynosi 40 zł. Promocją objęte są miasta: Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław, Białystok, Bydgoszcz, Lublin, Rzeszów, Katowice, Szczecin, Toruń. Promocja jest ważna od 1 marca do 30 kwietnia.
Aby skorzystać ze zniżki należy włączyć zakładkę “Promocje” i wpisać kod promocyjny dostępny w aplikacji T-Mobile.
***
O Uber
Uber to aplikacja technologiczna łącząca pasażerów i kierowców. Od 2020 roku Uber ma licencję pośrednika przy przewozie osób i współpracuje wyłącznie z partnerami, posiadającymi licencję taksówkarską. Dodatkowo Uber to platforma multimodalna, która oferuje również możliwość zamówienia posiłków z dostawą, bądź transportu drobnych przesyłek. Uber działa w ponad 10 000 miast w ponad 70 państwach na całym świecie, usprawniając sposób, w jaki ludzie poruszają się po współczesnych metropoliach. W Polsce Uber jest dostępny w 19 lokacjach: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Bydgoszczy, Rzeszowie, Szczecinie, Toruniu, Radomiu, Kielcach, Białymstoku, Częstochowie, Olsztynie, Płocku, Koszalinie i na Śląsku. Więcej informacji na temat firmy Uber oraz jej usług można znaleźć na: uber.pl

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.