Komunikaty PR

Uber łączy siły z T-Mobile i oferuje zniżki na przejazdy oraz posiłki

2023-03-02  |  14:50

Uber łączy siły z T-Mobile i oferuje zniżki na przejazdy oraz posiłki


Uber - najpopularniejsza aplikacja do zamawiania przejazdów - oraz Uber Eats, platforma umożliwiającą zamawianie jedzenia na wynos, łączą siły z T-mobile.  Z okazji rozpoczęcia współpracy, na klientów operatora czeka atrakcyjna oferta: aż do 45 zł zniżki na trzy pierwsze zamówienia w Uber Eats i -60% na dwa pierwsze przejazdy z Uber. Oferta ważna jest od 1 marca.

 

Uber i Uber Eats rozpoczynają współpracę z jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce. W ramach programu “Dobrze, że jesteś” nowi użytkownicy Uber oraz Uber Eats, posiadający telefon w sieci T-Mobile, będą mogli skorzystać z atrakcyjnych zniżek.  

1 marca w aplikacji Mój T-Mobile użytkownikom zostaną udostępnione specjalne kody rabatowe, dzięki którym można zamawiać posiłki z restauracji obecnych na platformie Uber Eats oraz przejazdy w atrakcyjnej cenie do dowolnego miejsca za pośrednictwem aplikację Uber

60% mniej za przejazd

Kod dostępny w aplikacji T-Mobile umożliwia zamówienie dwóch pierwszych przejazdów ze zniżką 60% (maksymalnie 12 zł). 

Aby skorzystać z promocji, należy w mobilnej aplikacji Uber otworzyć zakładkę Portfel, następnie na samym dole po kliknięciu „Dodaj kod promocyjny” wpisać kod. 

15 zł zniżki na posiłki

W przypadku aplikacji Uber Eats służącej do zamawiania posiłków zniżka wynosi 15 zł na każde z trzech pierwszych zamówień. Minimalna wartość każdego zamówienia wynosi 40 zł. Promocją objęte są miasta: Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław, Białystok, Bydgoszcz, Lublin, Rzeszów, Katowice, Szczecin, Toruń. Promocja jest ważna od 1 marca do 30 kwietnia. 

Aby skorzystać ze zniżki należy włączyć zakładkę “Promocje” i wpisać kod promocyjny dostępny w aplikacji T-Mobile.

***

O Uber

Uber to aplikacja technologiczna łącząca pasażerów i kierowców. Od 2020 roku Uber ma licencję pośrednika przy przewozie osób i współpracuje wyłącznie z partnerami, posiadającymi licencję taksówkarską. Dodatkowo Uber to platforma multimodalna, która oferuje również możliwość zamówienia posiłków z dostawą, bądź transportu drobnych przesyłek. Uber działa w ponad 10 000 miast w ponad 70 państwach na całym świecie, usprawniając sposób, w jaki ludzie poruszają się po współczesnych metropoliach. W Polsce Uber jest dostępny w 19 lokacjach: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Bydgoszczy, Rzeszowie, Szczecinie, Toruniu, Radomiu, Kielcach, Białymstoku, Częstochowie, Olsztynie, Płocku, Koszalinie i na Śląsku. Więcej informacji na temat firmy Uber oraz jej usług można znaleźć na: uber.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.