Komunikaty PR

Uber łączy siły z T-Mobile i oferuje zniżki na przejazdy oraz posiłki

2023-03-02  |  14:50

Uber łączy siły z T-Mobile i oferuje zniżki na przejazdy oraz posiłki


Uber - najpopularniejsza aplikacja do zamawiania przejazdów - oraz Uber Eats, platforma umożliwiającą zamawianie jedzenia na wynos, łączą siły z T-mobile.  Z okazji rozpoczęcia współpracy, na klientów operatora czeka atrakcyjna oferta: aż do 45 zł zniżki na trzy pierwsze zamówienia w Uber Eats i -60% na dwa pierwsze przejazdy z Uber. Oferta ważna jest od 1 marca.

 

Uber i Uber Eats rozpoczynają współpracę z jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce. W ramach programu “Dobrze, że jesteś” nowi użytkownicy Uber oraz Uber Eats, posiadający telefon w sieci T-Mobile, będą mogli skorzystać z atrakcyjnych zniżek.  

1 marca w aplikacji Mój T-Mobile użytkownikom zostaną udostępnione specjalne kody rabatowe, dzięki którym można zamawiać posiłki z restauracji obecnych na platformie Uber Eats oraz przejazdy w atrakcyjnej cenie do dowolnego miejsca za pośrednictwem aplikację Uber

60% mniej za przejazd

Kod dostępny w aplikacji T-Mobile umożliwia zamówienie dwóch pierwszych przejazdów ze zniżką 60% (maksymalnie 12 zł). 

Aby skorzystać z promocji, należy w mobilnej aplikacji Uber otworzyć zakładkę Portfel, następnie na samym dole po kliknięciu „Dodaj kod promocyjny” wpisać kod. 

15 zł zniżki na posiłki

W przypadku aplikacji Uber Eats służącej do zamawiania posiłków zniżka wynosi 15 zł na każde z trzech pierwszych zamówień. Minimalna wartość każdego zamówienia wynosi 40 zł. Promocją objęte są miasta: Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław, Białystok, Bydgoszcz, Lublin, Rzeszów, Katowice, Szczecin, Toruń. Promocja jest ważna od 1 marca do 30 kwietnia. 

Aby skorzystać ze zniżki należy włączyć zakładkę “Promocje” i wpisać kod promocyjny dostępny w aplikacji T-Mobile.

***

O Uber

Uber to aplikacja technologiczna łącząca pasażerów i kierowców. Od 2020 roku Uber ma licencję pośrednika przy przewozie osób i współpracuje wyłącznie z partnerami, posiadającymi licencję taksówkarską. Dodatkowo Uber to platforma multimodalna, która oferuje również możliwość zamówienia posiłków z dostawą, bądź transportu drobnych przesyłek. Uber działa w ponad 10 000 miast w ponad 70 państwach na całym świecie, usprawniając sposób, w jaki ludzie poruszają się po współczesnych metropoliach. W Polsce Uber jest dostępny w 19 lokacjach: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Bydgoszczy, Rzeszowie, Szczecinie, Toruniu, Radomiu, Kielcach, Białymstoku, Częstochowie, Olsztynie, Płocku, Koszalinie i na Śląsku. Więcej informacji na temat firmy Uber oraz jej usług można znaleźć na: uber.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa Biuro prasowe
2024-12-04 | 08:00

Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa

„Będę się starał opłacić wszystkie rachunki, ale będę oszczędzał w innych dziedzinach życia” – wskazuje co drugi Polak (52,1 proc.), którego spytano, co
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.