W Galerii nad Jeziorem przed Świętami otwiera się nowy salon Deichmann
Konińska Galeria nad Jeziorem powiększa swoją ofertę o jedną z najpopularniejszych sieci obuwniczych w Polsce. Nowy sklep Deichmann otworzył się dla klientów w przedświątecznym czasie, 14 grudnia.
Międzynarodowa sieć Deichmann obejmuje sklepy w 24 krajach Europy oraz USA. Jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej wybieranych marek obuwniczych również w Polsce.
Teraz tę popularną markę wprowadziła do swojej oferty konińska Galeria nad Jeziorem. Nowy sklep Deichmann otwarty został 14 grudnia. Klienci mają do dyspozycji salon o powierzchni 440 m2, w którym znaleźć mogą szeroką ofertę butów dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, a ponadto torby, plecaki i akcesoria. Sklep został zaprojektowany i urządzony w nowoczesnym, charakterystycznym dla tej marki koncepcie. Minimalizm i stonowane barwy stanowią tło dla prezentowanego różnorodnego asortymentu.
„Poszerzanie grona naszych najemców o marki cenione i wyczekiwane przez klientów, jest naszym strategicznym celem. W tym roku udaje nam się go realizować bardzo systematycznie. Wiosną tego roku otworzyliśmy Sinsay, latem Pepco, teraz, w samym środku sezonu przedświątecznego możemy zaprosić mieszkańców Konina do sklepu jednej z topowych marek obuwniczych. Tym samym konsekwentnie komponujemy pożądany tenant mix” – mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.
Deichmann swoją wiodącą na rynku pozycję zyskuje przede wszystkim dzięki dobrej relacji ceny do jakości, a przy tym utrzymywaniu oferty zgodnej z aktualnymi trendami. W ofercie sklepu znajdują się produkty marek własnych takich jak Graceland, Catwalk, eleganckie buty 5th Avenue czy obuwie tradycyjnych marek, jak Elefanten, Gallus i Medicus. Linię sportową tworzą znane brandy m.in. adidas, Nike, Puma, Fila oraz marki własne.
Nowy sklep obuwniczy poszerzył ofertę modową galerii, wśród której znajdują się sklepy takie jak: CCC, Martes Sport, Sinsay, Moodo, Top Secret czy Diverse. Malowniczo położona Galeria nad Jeziorem to pierwsze centrum handlowe w Koninie. Atrakcyjna okolica Jeziorka Zatorze, bezpłatny parking, dostępność kina Helios, organizowane tu wydarzenia, a także szeroka oferta sklepów, sprawiają, że jest ona chętnie wybieranym miejscem zakupów i rodzinnego spędzania czasu. Za komercjalizację galerii odpowiada Sierra Balmain.
Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.