Komunikaty PR

W Galerii nad Jeziorem przed Świętami otwiera się nowy salon Deichmann

2023-12-15  |  11:00
Biuro prasowe

Konińska Galeria nad Jeziorem powiększa swoją ofertę o jedną z najpopularniejszych sieci obuwniczych w Polsce. Nowy sklep Deichmann otworzył się dla klientów w przedświątecznym czasie, 14 grudnia.

Międzynarodowa sieć Deichmann obejmuje sklepy w 24 krajach Europy oraz USA. Jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej wybieranych marek obuwniczych również w Polsce.

Teraz tę popularną markę wprowadziła do swojej oferty konińska Galeria nad Jeziorem. Nowy sklep Deichmann otwarty został 14 grudnia. Klienci mają do dyspozycji salon o powierzchni 440 m2, w którym znaleźć mogą szeroką ofertę butów dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, a ponadto torby, plecaki i akcesoria. Sklep został zaprojektowany i urządzony w nowoczesnym, charakterystycznym dla tej marki koncepcie. Minimalizm i stonowane barwy stanowią tło dla prezentowanego różnorodnego asortymentu.

„Poszerzanie grona naszych najemców o marki cenione i wyczekiwane przez klientów, jest naszym strategicznym celem. W tym roku udaje nam się go realizować bardzo systematycznie. Wiosną tego roku otworzyliśmy Sinsay, latem Pepco, teraz, w samym środku sezonu przedświątecznego możemy zaprosić mieszkańców Konina do sklepu jednej z topowych marek obuwniczych. Tym samym konsekwentnie komponujemy pożądany tenant mix” mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.

Deichmann swoją wiodącą na rynku pozycję zyskuje przede wszystkim dzięki dobrej relacji ceny do jakości, a przy tym utrzymywaniu oferty zgodnej z aktualnymi trendami. W ofercie sklepu znajdują się produkty marek własnych takich jak Graceland, Catwalk, eleganckie buty 5th Avenue czy obuwie tradycyjnych marek, jak Elefanten, Gallus i Medicus. Linię sportową tworzą znane brandy m.in. adidas, Nike, Puma, Fila oraz marki własne.

Nowy sklep obuwniczy poszerzył ofertę modową galerii, wśród której znajdują się sklepy takie jak: CCC, Martes Sport, Sinsay, Moodo, Top Secret czy Diverse. Malowniczo położona Galeria nad Jeziorem to pierwsze centrum handlowe w Koninie. Atrakcyjna okolica Jeziorka Zatorze, bezpłatny parking, dostępność kina Helios, organizowane tu wydarzenia, a także szeroka oferta sklepów, sprawiają, że jest ona chętnie wybieranym miejscem zakupów i rodzinnego spędzania czasu. Za komercjalizację galerii odpowiada Sierra Balmain.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.