Komunikaty PR

W Galerii nad Jeziorem przed Świętami otwiera się nowy salon Deichmann

2023-12-15  |  11:00
Biuro prasowe

Konińska Galeria nad Jeziorem powiększa swoją ofertę o jedną z najpopularniejszych sieci obuwniczych w Polsce. Nowy sklep Deichmann otworzył się dla klientów w przedświątecznym czasie, 14 grudnia.

Międzynarodowa sieć Deichmann obejmuje sklepy w 24 krajach Europy oraz USA. Jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej wybieranych marek obuwniczych również w Polsce.

Teraz tę popularną markę wprowadziła do swojej oferty konińska Galeria nad Jeziorem. Nowy sklep Deichmann otwarty został 14 grudnia. Klienci mają do dyspozycji salon o powierzchni 440 m2, w którym znaleźć mogą szeroką ofertę butów dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, a ponadto torby, plecaki i akcesoria. Sklep został zaprojektowany i urządzony w nowoczesnym, charakterystycznym dla tej marki koncepcie. Minimalizm i stonowane barwy stanowią tło dla prezentowanego różnorodnego asortymentu.

„Poszerzanie grona naszych najemców o marki cenione i wyczekiwane przez klientów, jest naszym strategicznym celem. W tym roku udaje nam się go realizować bardzo systematycznie. Wiosną tego roku otworzyliśmy Sinsay, latem Pepco, teraz, w samym środku sezonu przedświątecznego możemy zaprosić mieszkańców Konina do sklepu jednej z topowych marek obuwniczych. Tym samym konsekwentnie komponujemy pożądany tenant mix” mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.

Deichmann swoją wiodącą na rynku pozycję zyskuje przede wszystkim dzięki dobrej relacji ceny do jakości, a przy tym utrzymywaniu oferty zgodnej z aktualnymi trendami. W ofercie sklepu znajdują się produkty marek własnych takich jak Graceland, Catwalk, eleganckie buty 5th Avenue czy obuwie tradycyjnych marek, jak Elefanten, Gallus i Medicus. Linię sportową tworzą znane brandy m.in. adidas, Nike, Puma, Fila oraz marki własne.

Nowy sklep obuwniczy poszerzył ofertę modową galerii, wśród której znajdują się sklepy takie jak: CCC, Martes Sport, Sinsay, Moodo, Top Secret czy Diverse. Malowniczo położona Galeria nad Jeziorem to pierwsze centrum handlowe w Koninie. Atrakcyjna okolica Jeziorka Zatorze, bezpłatny parking, dostępność kina Helios, organizowane tu wydarzenia, a także szeroka oferta sklepów, sprawiają, że jest ona chętnie wybieranym miejscem zakupów i rodzinnego spędzania czasu. Za komercjalizację galerii odpowiada Sierra Balmain.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.