Żabka Nano dba o nawodnienie i odpoczynek klientów latem
Fala upałów aktualnie przetacza się przez Polskę, a w wielu miejscach temperatury przekraczają 30 stopni Celsjusza. Według prognoz synoptyków tegoroczne wakacje będą naprawdę gorące! Dlatego Żabka Nano postanowiła zadbać o odpowiednie nawodnienie i odpoczynek swoich klientów. Przez całe lato w wybranych sklepach sieci obowiązuje promocja, w której do każdych zakupów od 5 zł klienci mogą odebrać za darmo wodę Od Nowa. Do końca lipca br. trwa także konkurs, w którym do wygrania jest 100 voucherów na 2-dniowy pobyt z noclegiem w parku wodnym Suntago dla 2 osób. Akcję wspiera kampania marketingowa.
Woda na lato gratis do każdych zakupów od 5 zł
Nawodnienie – zwłaszcza latem – jest niezwykle ważne dla zdrowia, aby czuć się dobrze i zapewnić sobie energię do życia. Żabka Nano doskonale zdaje sobie z tego sprawę i wychodzi naprzeciw tej potrzebie. Od 1 czerwca br. przez całe lato (do odwołania) w sklepach Żabka Nano obowiązuje promocja, w której do każdych zakupów od 5 zł odebrać można za darmo wodę. Aby z niej skorzystać, należy aktywować jednorazowo kupon w aplikacji Żappka i wejść z jej użyciem do sklepu Żabka Nano. Następnie należy zrobić zakupy za min. 5 zł i dobrać jeden z produktów promocyjnych, tj. niegazowaną lub gazowaną wodę Od Nowa 500 ml. Po wyjściu z zakupami ze sklepu, promocja zostanie naliczona automatycznie. W akcji można wziąć udział wielokrotnie, przy odbiorze produktu obowiązuje zasada „Jeden paragon = jedna woda”. Więcej informacji na woda za free - Żabka Nano (zabka.pl).
Wygraj 2-dniowy wyjazd do Suntago i poczuj się jak na egzotycznych wakacjach
Do 31 lipca br. można także wziąć udział w konkursie Żabki Nano, w którym do wygrania jest 100 voucherów o wartości 1489 zł każdy na 2-dniowy wyjazd do Suntago, czyli największego parku wodnego w Europie. Każdy voucher składa się z 2 biletów całodziennych do parku wodnego z dostępem do 3 stref dla 2 osób (razem 4 vouchery wejściowe) oraz noclegu ze śniadaniem dla 2 osób w Bungalowie w Suntago Village. Voucher można wykorzystać do 31 grudnia br., realizując go poprzez stronę Suntago. Aby wziąć udział w konkursie, należy wejść do dowolnego sklepu Żabka Nano za pośrednictwem aplikacji Żappka, zrobić zakupy i wysłać przez aplikację zgłoszenie z odpowiedzią na pytanie konkursowe „Dlaczego lubisz robić zakupy w Żabce Nano?”. Wyboru zwycięzców – autorów najbardziej kreatywnych odpowiedzi – dokona komisja konkursowa powołana przez organizatora. W konkursie można brać udział wielokrotnie – liczba zgłoszeń może być dowolna, o ile jest równa liczbie paragonów. Jeśli klient wyśle więcej zgłoszeń niż zrealizował paragonów, to pod uwagę brane są zgłoszenia w kolejności wysłania, równe liczbie paragonów. W konkursie 1 uczestnik może wygrać tylko 1 raz. Więcej informacji na konkurs suntago - Żabka Nano (zabka.pl)
Wsparcie marketingowe akcji
Letniej akcji promocyjnej Żabki Nano towarzyszy kampania marketingowa realizowana w OOH, digital (filmiki „non professional” nagrane przez aktorów znanych z kampanii NANOrmalnie) oraz kanałach własnych sieci, takich jak: aplikacja Żappka, strona internetowa oraz oficjalne profile społecznościowe, a także w sklepach Żabka Nano. Działania wspierają też influencerzy, którzy nagrywają i promują w swoich social mediach materiały dotyczące aktualnych akcji, np. w lipcu dot. konkursu z Suntago.
Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Polot.
Wiodąca sieć sklepów autonomicznych w Europie
Żabka Nano to innowacyjny koncept, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są m.in. biurowcach czy akademiku. Stanowią także ważny element tkanki miejskiej – są obecne na ważnych ulicach miast czy na stacjach metra i dworcach kolejowych.
Więcej o Żabka Nano na: zabkagroup.com/pl/convenience/nano/ i zabka.pl/zabka-nano

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu
Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.