Komunikaty PR

Żabka wspiera lokalne piekarnie

2021-07-26  |  10:30
Biuro prasowe

Pieczywo to kategoria produktów, po które klienci sklepów Żabka sięgają każdego dnia. Wśród najczęściej sprzedawanych produktów w tej kategorii są wypiekane w sklepie bułki: kajzerka, pszenna i grahamka. Konsumenci chętnie wybierają również chleby, szczególnie regionalne. Sklepy Żabka zapewniają stały dostęp do świeżego pieczywa, stawiając na współpracę ze sprawdzonymi lokalnymi piekarniami, gwarantującymi ulubiony przez klientów smak oraz wysoką jakość swoich wypieków. Wśród dostawców pieczywa, którzy rozwijają się we współpracy z siecią Żabka i jej franczyzobiorcami, są m.in. piekarnie Bochen i Pellowski z Pomorza, Szabelski z Warmii i Mazur, Piekuś z Kujaw, Putka z Mazowsza i Familijna z Dolnego Śląska. Wszystkie to przedsiębiorstwa z wieloletnimi tradycjami.

Pieczywo jest ważnym elementem posiłków Polaków. Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez kanapki ze świeżej bułki lub ulubionego chleba. Chleb jest także ważnym dodatkiem do zup, sałatek czy sosów. Klienci Żabki bardzo często odwiedzają sklepy, aby nabyć świeże pieczywo na śniadanie lub kolację.

Klienci mojego sklepu chętnie wybierają chleby z lokalnych piekarni, gdyż oferują one naprawdę wysokojakościowe wyroby, wytwarzane tradycyjnymi metodami. Dużą popularnością cieszą się także wypiekane na miejscu w sklepie bułki, które można nabyć nawet w godzinach popołudniowych i wieczornych. Cieszę się, że mogę współpracować z innymi firmami z regionu. To ważne, aby lokalny biznes się wspierał – mówi Agnieszka Tomaszewska, franczyzobiorczyni sklepu w Raszynie.

Sieci Żabka zależy na tym, aby klienci mogli znaleźć swoje ulubione pieczywo w najbliższej Żabce, dlatego stawia na współpracę ze sprawdzonymi, lokalnymi piekarniami. Każdy franczyzobiorca prowadzący sklep ma do dyspozycji przynajmniej dwie rekomendowane piekarnie z jego okolicy i do niego należy wybór, jaki chleb trafi na sklepową półkę. Sieć zwraca baczną uwagę na preferencje smakowe klientów, dlatego w każdym z regionów kraju współpracę z wybranymi piekarniami poprzedzają liczne badania, testy i degustacje tak, aby dostarczane przez nie pieczywo sprostało oczekiwaniom klientów i wymogom jakościowym sieci.

Obecnie, w zależności od regionu, na półkach sklepów Żabka klienci mogą znaleźć chleby m.in. takich firm jak Bochen, Pellowski, Szabelski, Piekuś, Putka czy Familijna. Wszystkie przedsiębiorstwa to lokalne piekarnie z wieloletnimi tradycjami. Charakteryzują się tym, że stawiają na doskonały smak, naturalne składniki i dopracowane w szczegółach receptury. Na co dzień we współpracujących z lokalnymi piekarniami sklepach Żabka można znaleźć pochodzące z nich pieczywo w 4-5 rodzajach.

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7300 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail:  biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.