Kontri świętuje 18 lat sukcesów w e-commerce

Dawid Kuczewski
Kontri Sp. z o.o.
Jacka Kuronia 3
15-569 Białystok
dawid.kuczewski|kontri.pl| |dawid.kuczewski|kontri.pl
690 814 811
kontri.info
Kontri specjalizuje się w produkcji i sprzedaży bielizny, odzieży damskiej, zabawek dla dzieci oraz akcesoriów dla zwierząt, obchodzi swoje urodziny. Kontri sp. z o.o. (Polska) oraz powiązane osobowo spółki Kontri Ltd (Wielka Brytania) i Kontri LLC (Stany Zjednoczone) w ciągu 18 lat osiągnęły obrót ponad 1 mld złotych. Wspólnie w ciągu tych lat wysłały 4 miliony paczek oraz ponad 12 milion produktów do 3,5 miliona klientów w 130 krajach.
Kontri sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma w branży e-commerce, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji produktów modowych oraz zabawek dla dzieci. Prowadzi detaliczne i hurtowe sklepy online, a także sklepy stacjonarne z bielizną. Firma działa również na ponad 60 platformach sprzedażowych w Europie oraz Stanach Zjednoczonych. W Polsce sklep internetowy Kontri.pl cieszy się ogromną popularnością, plasując się w czołówce najchętniej wybieranych miejsc do zakupu bielizny damskiej. W 2023 roku sklep zajął drugie miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Opineo, w kategorii odzież i obuwie.
Działalność firmy rozpoczęła w 2006 roku od zorganizowania internetowej wyprzedaży końcówek kolekcji bielizny. Zainteresowanie klientów okazało się tak duże, że w krótkim czasie firma zdecydowała się na zwiększenie oferowanego asortymentu oraz przeniesienie siedziby do większego budynku. Od tego momentu Kontri konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku.
Od 2016 roku Kontri rozwija markę bielizny i odzieży Vivisence, którą dystrybuuje we własnych kanałach sprzedaży w całej Europie i Stanach Zjednoczonych. W ciągu 8 lat zostało wyprodukowanych ponad 1 milion sztuk produktów pod tą marką.
Vivisence to jeden z naszych największych sukcesów. Marka zyskała ogromne uznanie wśród klientek w całej Europie. Nasze projekty tworzone są przez wykwalifikowany zespół projektantów oraz technologów bielizny i odzieży. Dzięki nowoczesnej szwalni oraz doświadczonym gorseciarkom tworzymy m.in. bieliznę łączącą styl, wygodę i najwyższej jakości materiały - mówi Sylwia Maksymiuk, dyrektor zarządzająca marką Vivisence w Kontri Sp. z o.o.
W 2017 roku firma przeniosła swoją siedzibę do nowoczesnego Centrum Dystrybucyjnego Kontri, zlokalizowanego w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym. Obecnie na powierzchni ponad 10 000 m2 mieści się szwalnia, linie produkcyjne, magazyn oraz pomieszczenia biurowe. Nad sprawną pracą czuwa nowoczesny system klasy WMS (Warehouse Management Software) oraz wykwalifikowany zespół pracowników, który na koniec 2023 roku liczył ponad 190 osób.
Ambitne plany firmy pozwoliły wprowadzić do oferty nowe linie produktów – zabawki dla dzieci pod markami Kiddymoon i Selonis oraz artykuły dla zwierząt marki Petsona. W ciągu 6 lat Kontri wyprodukowało i wprowadziło do sprzedaży ponad 2 miliony zabawek oraz ponad 300 milionów kulek, co zapewniło pozycję europejskiego lidera w tych segmentach.
W ciągu tych 18 lat przeszliśmy niesamowitą drogę, od małego zespołu do dynamicznego przedsiębiorstwa o wielobranżowej działalności. Nasz sukces zawdzięczamy nie tylko ciężkiej pracy i zaangażowaniu całego zespołu, ale także naszym klientom, którzy zaufali nam od samego początku. Z każdym rokiem stawiamy na nowe pomysły, innowacje i rozwój, aby móc oferować produkty najwyższej jakości i doskonałą obsługę" – powiedział Marek Ciulkin, dyrektor zarządzający Kontri sp. z o.o.
Białostocka spółka Kontri działa od 2006 roku. Obecnie prowadzi kilkanaście sklepów internetowych m.in. Kontri.pl, WyprzedazeBielizny.pl, Kiddymoon.pl, HurtowniaOnline.pl, OtherEden.co.uk, DUmalDU.de, Kiddymoon.co.uk, Kiddymoon.fr, Kiddymoon.de oraz salony stacjonarne z bielizną. Jest właścicielem marki bielizny Vivisence, marek zabawek dla dzieci Kiddymoon i Selonis oraz artykułów dla zwierząt Petsona. Wielokrotnie została wyróżniona w wielu rankingach m.in Diamenty Forbesa 2024, Gazele Biznesu 2023, Ranking Sklepów Internetowych Opineo.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.