Koronawirus. GO Sport wprowadza zmiany w funkcjonowaniu sklepów stacjonarnych.
W nocy, z piątku na sobotę (13-14 marca), w Polsce wprowadzony został stan zagrożenia epidemicznego. Jednym ze skutków tej decyzji jest ograniczenie działalności galerii handlowych i zamknięcie obecnych tam sklepów oferujących sprzedaż ubrań, biżuterii, kosmetyków, narzędzi oraz wszelkich innych towarów. Sportowa sieć GO Sport zalicza się do grona tego rodzaju placówek, w związku z czym wszystkie sklepy stacjonarne marki zostały zamknięte.
Zawieszenie działalności sklepów w centrach handlowych nie oznacza braku możliwości robienia zakupów w GO Sport. Klienci wciąż mogą zamawiać produkty przez stronę internetową, a co więcej, GO Sport wdrożył darmową dostawę dla wszystkich zamówień, niezależnie od ich wartości. Kupujący mogą wybrać spośród dostępnych form dostarczania przesyłek, czyli odbiór z paczkomatów InPost, dostawa kurierem DHL do domu lub do punktu DHL.
Kwestia zwrotów również została dostosowana do aktualnej sytuacji. Towary zakupione w sklepach stacjonarnych przed ich zamknięciem będzie można zwracać do 14 dni od ponownego otwarcia salonów GO Sport. Obecnie w związku z zamknięciem sklepów stacjonarnych nie ma możliwości zwrotu w sklepie. Z kolei produkty zakupione online, należy standardowo zwracać przez stronę internetową.
Więcej informacji dotyczących funkcjonowania sklepów GO Sport znajduje się na stronie https://www.go-sport.pl/funkcjonowanie-sklepow-go-sport-od-14-03-2020.
Aktualne informacje na temat COVID-19 można znaleźć na stronie internetowej Państwowej Inspekcji Sanitarnej – gis.gov.pl lub na stronie Ministerstwa Zdrowia – www.gov.pl/web/koronawirus.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność
Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.
Bankowość
Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.