Krakowskie studia: DRAGO entertainment i Moonlit łączą siły

Trwa kampania marketingowa Gas Station Simulator – autorskiego tytułu DRAGO entertainment. Promocję gry wspiera partner biznesowy notowanego na NewConnect producenta gier, spółka Moonlit. Jest to możliwe dzięki zawartej umowie na zasadach cross-promocji. Współpraca obejmuje wzajemne promowanie Gas Station Simulator i Model Builder z portfolio Moonlit. Globalna premiera symulatora renowacji i rozbudowy stacji benzynowej zaplanowana jest na 15 września br.
- Wielkimi krokami przygotowujemy się do premiery naszej autorskiej produkcji Gas Station Simulator. Tytuł zadebiutuje na PC już 15 września. Obecnie realizujemy intensywną kampanię marketingową gry, w czym poza Movie Games, wspiera nas również spółka Moonlit. Na mocy podpisanej umowy nasz partner biznesowy przeprowadzi cross-promocję Gas Station Simulator, a DRAGO entertainment będzie odpowiedzialne za promocję Model Builder z portfolio Moonlit – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment. – Współpracę podjęliśmy z uwagi na potencjał obu naszych gier. To nie pierwsza tego rodzaju umowa zawarta przez Moonlit. Firma podjęła wcześniej współpracę m.in. ze studiem 11bit Studios, w ramach której gracze Model Builder’ a otrzymają możliwość składania i malowania modeli z gry Frostpunk.. Liczymy, że duże doświadczenie naszego partnera biznesowego przełoży się na rozpoznawalność Gas Station Simulator wśród graczy i jednocześnie wysoką sprzedaż tytułu – dodaje Joanna Tynor.
Kontrakt pomiędzy DRAGO entertainment, a Moonlit umożliwia m.in. wzajemne wykorzystanie określonych elementów obu tytułów.
Gas Station Simulator rozgrywa się w USA wzdłuż autostrady prowadzącej przez pustynię. Gra pozwala na rozbudowę i odnowę zniszczonej stacji benzynowej. Użytkownik zajmuje się renowacją i zagospodarowaniem stacji benzynowej, jak i terenu wokół. Gracz ma za zadanie wyposażyć stację paliw w niezbędne urządzenia, wprowadzić sprzedaż podstawowych towarów potrzebnych kierowcom oraz kontynuować rozbudowę biznesu o dalsze usługi i towary zwiększające zyski i atrakcyjność unikalnej stacji benzynowej. Ponadto w grze można odkryć wiele urozmaiceń w postaci mini-gier oraz zabawnych wątków.
Wishlista Gas Station Simulator cały czas rośnie. Obecnie liczy ponad 110 tys. zapisów. Demo oraz prolog tytułu do tej pory pobrało niespełna 500 tys. użytkowników. Ze względu na duże zainteresowanie grą, twórcy tego projektu szykują dla użytkowników także wersje konsolowe tytułu. Będzie to możliwe dzięki zawartej współpracy ze studiem MD Games. Partner biznesowy spółki wykona porty gry na platformy konsolowe. Spółka planuje, aby gra w wersji na PlayStation4 oraz Xbox pojawiła się na rynku w 2022 roku.
Jak już zostało wspomniane, globalna premiera Gas Station Simulator, przy współpracy z notowaną na rynku NewConnect spółką Movie Games, odbędzie się już 15 września. Za wydanie i dystrybucję gry na rynku chińskim odpowiada firma HeartBeat Interactive Entertainment Ltd. z siedzibą w Fujian.
Niedawno DRAGO entertainment podsumowało wyniki za Q2 br. W raportowanym okresie spółka wypracowała prawie 0,4 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co dało prawie 4-krotny wzrost wyniku w porównaniu r/r. Od stycznia do czerwca firma osiągnęła przychody ze sprzedaży o wartości niespełna 0,5 mln zł.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.