KRD „Najlepszym partnerem w biznesie 2022”
Elastyczność i otwartość na klienta w zmieniających się warunkach gospodarczych – to cechy, które doceniła redakcja magazynu ekonomicznego Home&Market, przyznając KRD tytuł „Najlepszy partner w biznesie 2022” w kategorii „Dane gospodarcze”.
Uznanie redakcji zyskała objętość, aktualność i wiarygodność naszej bazy danych. Zestawienie „Najlepszy partner w biznesie” powstaje co roku, a jego celem jest wyłonienie stabilnych, innowacyjnych firm, cieszących się zaufaniem partnerów. Umiejętność szybkiego dostosowania się do zmieniającej się sytuacji rynkowej i ekonomicznej oraz podążania za nowymi potrzebami klientów jest dziś szczególnie potrzebna. Firmy, które to potrafią, zyskują zaufanie kontrahentów i same idą mocno do przodu. Dzięki ich usługom i tworzonym rozwiązaniom działalność przedsiębiorstw w czasie zawirowań rynkowych staje się łatwiejsza.
- W niełatwych warunkach rynkowych, jakie nam dziś towarzyszą, informacja gospodarcza bardzo pomaga ograniczyć ryzyko biznesowe. Dzięki niej przedsiębiorcy mogą podjąć decyzję, czy nawiązać bądź kontynuować współpracę z kontrahentem i na jakich warunkach. Cieszę się, że nasza flagowa usługa, czyli dostęp do informacji gospodarczej, została doceniona i znalazła się wśród nagrodzonych, a my zyskaliśmy tytuł „Najlepszego partnera w biznesie”. To niezależne potwierdzenie naszych kompetencji, profesjonalizmu i umiejętności elastycznego odpowiadania na potrzeby klientów –ocenia Adam Łącki, prezes KRD.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.