KROSS rozpoczyna sezon nową odsłoną kampanii „NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ"

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.
Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl
KROSS rozpoczyna sezon rowerowy nową odsłoną kampanii „NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ”
W marcu rusza nowa odsłona kampanii polskiego producenta rowerów KROSS. Marka rozpoczyna sezon po raz kolejny motywując do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję, a przy okazji przeżywania emocji na rowerze. W dobie inflacji oraz wysokich cen paliw, to właśnie rower ma szansę stać się głównym środkiem transportu podczas codziennych dojazdów oraz świetnym sposobem na weekendowe i wakacyjne wyjazdy. Kreacje przedstawiają pasjonatów rowerów na rowerach górskich, gravelach oraz rowerach miejskich. Po raz kolejny KROSS dużą uwagę w komunikacji poświęca innowacyjnej kategorii EBIKE.
Kolejna odsłona kampanii KROSS „Nic nie musisz, wszystko możesz” rusza wraz z początkiem sezonu rowerowego. Polski producent zachęca Polaków do przeżywania prawdziwych emocji związanych ze sportem rowerowym oraz zadbania o zdrowie i kondycję. Przygotowane kreacje pokazują, że dzięki aktywności czujemy się lepiej, mamy więcej energii a rower jest świetnym sposobem na realizację swoich pasji a także codzienne dojazdy, w tym uniknięcie korków i kłopotów z parkowaniem. Firma udowadnia, że w dobie drogiego paliwa oraz inflacji, polska marka KROSS dba o zdrowie Polaków oraz ekologię, proponując łatwo dostępne rowery dla każdego.
- Polski KROSS demokratyzuje dostęp do najwyższej jakości rowerów górskich, miejskich i gravelowych oraz coraz częściej wybieranych przez klientów – rowerów elektrycznych. KROSS to sport, wyzwania i emocje, ale także radość z jazdy i swoboda korzystania z ekologicznego i taniego w opozycji do samochodu środka transportu. Te atrybuty naszej marki konsekwentnie komunikujemy w najnowszej odsłonie kampanii „KROSS. NIC NIE MUSISZ, WSZYSTKO MOŻESZ”, prezentując szerokie portfolio modeli rowerów KROSS – zarówno konwencjonalnych, jak również e-bike’ów – mówi o nowej kampanii Iwona Stępniak, Dyrektor Marketingu KROSS.
„KROSS. NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ” to kampania, w której prezentowane są między innymi zalety przewagi rowerów elektrycznych. Do poszukiwaczy przygód KROSS kieruje kreacje prezentujące rowerzystów na najlepszych gravelach i modelach MTB: „Możesz dotrzeć na szczyt i mierzyć wyżej” oraz „Możesz zjechać ze szlaku i być na dobrej drodze”. Prezentowane są również zalety codziennych dojazdów rowerem, ze wskazaniem na przewagi rowerów elektrycznych: „Możesz wyjechać ostatni i być zawsze pierwszy” lub „Możesz mieszkać daleko i mieć wszędzie blisko”.
Na podstawie badań ilościowych przeprowadzonych w lutym 2023 przez agencję badawczą Difference, marka KROSS to nr 1 w Polsce wśród osób rozważających zakup rowerów. Aż 42% osób wyrażających chęć zakupu roweru w najbliższym czasie, spontanicznie deklaruje wybór marki KROSS.
Wyraźnie widać, że wraz z rozwojem infrastruktury rowerowej nad Wisłą, coraz więcej Polaków zmienia swoje transportowe przyzwyczajenia na wzór tych, które obserwujemy w krajach zachodniej Europy. Mieszkańcy większych miast wybierają rower jako środek transportu z uwagi na wygodę, funkcjonalność i poczucie niezależności. Znaczenie mają także aspekty ekonomiczne i coraz większa świadomość ekologiczna. Stąd coraz częściej rower zastępuje samochód nie tylko podczas codziennych dojazdów, ale staje się atrakcyjną alternatywą podczas weekendowych i wakacyjnych wyjazdów. Stale przybywa nowych ścieżek rowerowych, dzięki temu zarówno te krótsze jak i dłuższe odległości można wygodnie i bezpiecznie pokonać jednośladem. Rower dodatkowo pomaga nam zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie a KROSS oferuje największą wśród producentów dostępność rowerów.
Po raz kolejny w historii polskiej marki KROSS, przygotowano i zaplanowano kampanię, w której wykorzystano naturalne obserwacje, zarejestrowane w miejskich i górskich plenerach Teneryfy. Zdjęcia do sesji wykonał Łukasz Ziętek (Match and Spark), produkcją zajęła się agencja kreatywna H2O. Mediami zajmuje się Dom Mediowy MediaHub. Za komunikację PR odpowiada Agencja Prepare.
***
KROSS jest liderem rynku rowerowego w Polsce. Firma powstała w 1990 roku, a w jej portfolio znajdują się rowery elektryczne, rekreacyjne oraz wyczynowe przeznaczone do kolarstwa górskiego, a także marka Le Grand, skupiająca rowery miejskie. Rowery marki, w oparciu o autorskie rozwiązania i innowacyjne technologie, powstają w nowoczesnej fabryce produkcyjnej znajdującej się w Przasnyszu nieopodal Warszawy. W 2022 do oferty dołączyły także elektryczne rowery cargo, które stanowią zieloną alternatywę dla transportu drogowego. KROSS jako jedna z nielicznych firm w Europie, rozwija także produkcję ram karbonowych. Firma w 2017 roku przejęła holenderską markę Multicycle, posiadającą w swojej ofercie miejskie rowery premium oraz wysokiej klasy rowery elektryczne. Obecnie, produkty KROSS są dystrybuowane do prawie pięćdziesięciu krajów. Założycielem i właścicielem firmy jest Zbigniew Sosnowski.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.