Komunikaty PR

Kubełki KFC - najlepsze do dzielenia

2023-12-06  |  10:00
Biuro prasowe

Na zimowy, przedświąteczny czas KFC przygotowało coś specjalnego – kultowe Kubełki dostępne w najróżniejszych wariantach w atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje opcje do dzielenia się z innymi, ale również te dla „samotnych wilków” w wersji HOT SHOTS w cenie już od 12,99 zł do zjedzenia w pojedynkę.

Końcówka roku to niezmiennie bardzo intensywny czas, który na szczęście sprzyja tak uwielbianym przez Polaków wspólnym spotkaniom. Ich nieodłącznym elementem musi być pyszne jedzenie. Nie dziwi więc, że dostępne przez cały rok Kubełki KFC, właśnie zimą notują szczyt swojej popularności. Często pojawiają się na stołach podczas spotkań z rodziną, firmowych przyjęć czy domowych imprez – idealne do dzielenia się radością przy stole. W końcu o tej porze roku nic nie rozgrzewa lepiej niż cieplutki, pikantny kurczak!

Nietypowa tradycja bożonarodzeniowa

Podczas, gdy w Polsce Wigilijny stół zapełnia się 12 potrawami, w Japonii święta Bożego Narodzenia oznaczają coś zupełnie innego – kubełki z chrupiącymi kawałkami kurczaka z KFC. To niezwykłe zjawisko, gdzie zamówienia na ulubione dania trzeba składać z dużym wyprzedzeniem, aby uniknąć ryzyka braku ulubionych przysmaków. Ta nietypowa, japońska tradycja kulinarna sprawia, że KFC stało się niekwestionowanym królem świątecznego stołu w Kraju Kwitnącej Wiśni. Może kiedyś i u nas to właśnie kubełki staną się świątecznym, tradycyjnym daniem.

Kubełek KFC na każdą okazję

W okresie przedświątecznym większość Polaków ogarnia szał zakupów w poszukiwaniu gwiazdkowych prezentów. Kiedy po długich godzinach spędzonych między sklepowymi półkami robimy się zmęczeni i głodni, potrzebujemy chwili, by naładować baterie. W takich chwilach, idealnym rozwiązaniem jest przystanek w restauracji KFC. Każdy znajdzie tu dla siebie odpowiedni zestaw – niezależnie od tego, czy jesteśmy sami, czy w towarzystwie. Kubełki idealnie nadają się do dzielenia i można dowolnie je komponować dobierając ulubione kawałki kurczaka – łagodne, pikantne, coś dla fanów hot wings lub stripsów.

KFC nie zapomina również o tych którzy, tak jak Joey z serialu Przyjaciele, nie lubią dzielić się jedzeniem z innymi! Dla wielbicieli kultowych kubełków, którzy chcą udać się do restauracji sami lub akurat poczuli głód spiesząc się gdzieś na mieście i nabrali ochoty na pysznego kurczaka w panierce, KFC przygotowało super ofertę kubełka HOT SHOTS dla 1 osoby w cenie już od 12,99 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.