Kubota S.A. podsumowała I kwartał roku
Kultowa polska marka od momentu reaktywacji notuje kolejne wzrosty. Tym razem zakończyła I kwartał roku, notując przychody na poziomie 3,4 mln PLN netto. To prawie 15-procentowy wzrost względem okresu porównywalnego w roku poprzednim. Zysk netto Kubota S.A. w pierwszym kwartale 2023 roku wyniósł 161 tys. PLN, co stanowi wzrost o blisko 15,4% względem okresu porównywalnego w roku poprzednim.
Spółka istniejąca od 2019 roku w ostatnich latach odnotowała bardzo dużą dynamikę wzrostu przychodów – od 2 mln w 2019, do 23,5 mln w 2022 roku. Cele te zostały osiągnięte zgodnie z realizowaną strategią, której kolejnym krokiem jest budowanie biznesowej stabilizacji.
Silne fundamenty i przemyślany rozwój
Po bardzo intensywnym okresie wzrostu przyszedł czas na budowanie jeszcze silniejszych biznesowych podstaw i wielowymiarową optymalizację. Za nadrzędny cel na 2023 rok Zarząd Spółki przyjął zwiększenie efektywności biznesowej.
– Oznacza to, że przy mniejszej dynamice wzrostu przychodów niż w latach poprzednich, Spółka chce zmienić strukturę przychodów stawiając na prężny rozwój działów e-Commerce oraz sprzedaży produktów personalizowanych. Efektem będzie znaczny wzrost poziomu marżowości przy jednoczesnym zachowaniu bezpiecznego poziomu najważniejszych wskaźników bilansowych. Naszym kierunkiem na najbliższe miesiąc jest rozwój z głową – mówi Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.
Rok 2023 będzie dla Kuboty czasem optymalizacji i przegrupowania zasobów, które pozwolą zbudować jeszcze mocniejsze fundamenty.
– Silne podstawy umożliwią dynamiczny wzrost przychodów w 2024 roku, do których będzie można przystawić zupełnie inne poziomy marży niż w latach wcześniejszych – podsumowuje Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.
Podbój rynku z rekordową szybkością
Od momentu reaktywacji ikonicznej marki w 2019 roku, Kubota rośnie z ogromnym impetem, rozszerzając wszystkie kanały sprzedaży m.in. o popularne dyskonty. Kultowe klapki regularnie dostępne są w sklepach sieci Biedronka. Łączna wartość zamówień, otrzymanych od spółki Jeronimo Martins Polska w pierwszym kwartale 2023 r., a których realizacja planowana jest na III kwartał roku, osiągnęła poziom około 1,1 mln złotych.
Marka w ciągu ostatnich lat zrealizowała wiele projektów z liderami w swoich branżach, m.in. Reserved, Coca Colą, Sony, Netflixem czy Allegro, a także rozszerzyła ofertę o kategorię odzieży.
Jak zapowiada Zarząd Spółki, czas reorganizacji i optymalizacji biznesowej to moment przygotowania organizacji na kolejne sukcesy oraz nowe, wymagające wyzwania projektowe.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.