Kultowy smak Orbit® dostępny w nowej odsłonie!
Często z sentymentem wspominamy czasy, gdy byliśmy dziećmi, a naszym drugim domem było podwórko. To tam nawiązywaliśmy przyjaźnie, graliśmy w klasy, wymienialiśmy się karteczkami i wymyślaliśmy różne zabawy. Jedną z nich było wtedy zrobienie największego balona z gumy, której smak pamiętamy do dziś. A gdyby tak wejść w wehikuł czasu i przenieść się do lat 80’, 90’ i 00’?
Mars Wrigley zachęca do słodkich powrotów i poczucia się znów dzieckiem. W portfolio marki Orbit® pojawiła się bezcukrowa guma Orbit® For Kids o smaku owocowym, którą wielu z nas pamięta ze swojego dzieciństwa. Teraz dostępna jest w nowej formie, pełnych smaku miękkich kosteczek.
Produkt, tak jak wszystkie gumy Orbit®, nie zawiera cukru, dzięki czemu pomaga zadbać o zdrowy uśmiech. Żucie bezcukrowej gumy, kiedy nie mamy możliwości umycia zębów po jedzeniu czy piciu, jest jednym z elementów codziennej higieny jamy ustnej, rekomendowanym przez stomatologów.
*Eksperci nie wskazują konkretnego wieku, od którego dzieci mogą bezpiecznie żuć gumę bez cukru. Przy podejmowaniu decyzji na temat czy dziecko może bezpiecznie spożywać gumy do żucia, warto uwzględnić następujące kwestie: dziecko powinno mieć pełne uzębienie, umieć już mówić oraz rozumieć zależności między przyczyną i skutkiem. Powinno także rozumieć, że należy żuć gumę bez jej połykania, wiedzieć, że nie może żuć gumy podczas aktywności fizycznej oraz nie powinno żuć dużej ilości gumy naraz.

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.