Avionaut zagrał z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
Rumour PR
Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
Warszawa, 6 lutego 2024 r. - polski producent fotelików samochodowych Avionaut, po raz kolejny dołączył do grona wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Producent wystawił na aukcję swój flagowy, ultralekki Pixel Pro 2.0 C w unikatowym, czerwonym wydaniu, wyróżniający się ręcznym haftem wykonanym przez artystkę Angelikę Panochę-Cierpiał. Fotelik został sprzedany za kwotę 3050 zł. Całkowity dochód z aukcji zostanie przekazany na rzecz WOŚP, wspierając tym samym 32. Finał pod hasłem „Tu wszystko gra OK!", skoncentrowany na promowaniu zdrowia płuc po pandemii.
Avionaut, obecny na rynku od ponad 13 lat, znany z dbałości o bezpieczeństwo potwierdzanej w licznych testach, polecany przez lekarzy, fizjoterapeutów i położne, łączy nowoczesne rozwiązania inżynieryjne z nowoczesnym designem. W tym roku producent przygotował wyjątkowy fotelik, w charakterystycznym dla fundacji WOŚP, czerwonym kolorze. Osobisty charakter nadają mu ręcznie wyhaftowane, kolorowe płuca, nawiązujące do hasła tegorocznego Finału. To jedyny taki egzemplarz na rynku.
Fotelik Pixel Pro 2.0 C, to najlżejszy na rynku fotelik dla najmłodszej grupy wiekowej (0-13kg) – waży zaledwie 2,5kg. Ekologiczny materiał EPP, modułowa wkładka, zaprojektowana we współpracy z fizjoterapeutami, zapewnia optymalne warunki dla prawidłowego rozwoju kręgosłupa i bezpieczeństwa dziecka. System Cloud Care z pianki memory foam oraz przepuszczalna budka fotelika gwarantują maksymalny komfort i ochronę.
Wsparcie WOŚP to już kolejna w tym roku inicjatywa Avionaut łącząca promowanie bezpieczeństwa z pomocą potrzebującym. W styczniu, producent przekazał również 4 foteliki Pixel PRO 2.0 C nowo narodzonym czworaczkom z Poznania.
Więcej informacji o Avionaut oraz produktach marki można znaleźć na stronie https://avionaut.com/pl/.

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.