Avionaut zagrał z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
Rumour PR
Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
Warszawa, 6 lutego 2024 r. - polski producent fotelików samochodowych Avionaut, po raz kolejny dołączył do grona wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Producent wystawił na aukcję swój flagowy, ultralekki Pixel Pro 2.0 C w unikatowym, czerwonym wydaniu, wyróżniający się ręcznym haftem wykonanym przez artystkę Angelikę Panochę-Cierpiał. Fotelik został sprzedany za kwotę 3050 zł. Całkowity dochód z aukcji zostanie przekazany na rzecz WOŚP, wspierając tym samym 32. Finał pod hasłem „Tu wszystko gra OK!", skoncentrowany na promowaniu zdrowia płuc po pandemii.
Avionaut, obecny na rynku od ponad 13 lat, znany z dbałości o bezpieczeństwo potwierdzanej w licznych testach, polecany przez lekarzy, fizjoterapeutów i położne, łączy nowoczesne rozwiązania inżynieryjne z nowoczesnym designem. W tym roku producent przygotował wyjątkowy fotelik, w charakterystycznym dla fundacji WOŚP, czerwonym kolorze. Osobisty charakter nadają mu ręcznie wyhaftowane, kolorowe płuca, nawiązujące do hasła tegorocznego Finału. To jedyny taki egzemplarz na rynku.
Fotelik Pixel Pro 2.0 C, to najlżejszy na rynku fotelik dla najmłodszej grupy wiekowej (0-13kg) – waży zaledwie 2,5kg. Ekologiczny materiał EPP, modułowa wkładka, zaprojektowana we współpracy z fizjoterapeutami, zapewnia optymalne warunki dla prawidłowego rozwoju kręgosłupa i bezpieczeństwa dziecka. System Cloud Care z pianki memory foam oraz przepuszczalna budka fotelika gwarantują maksymalny komfort i ochronę.
Wsparcie WOŚP to już kolejna w tym roku inicjatywa Avionaut łącząca promowanie bezpieczeństwa z pomocą potrzebującym. W styczniu, producent przekazał również 4 foteliki Pixel PRO 2.0 C nowo narodzonym czworaczkom z Poznania.
Więcej informacji o Avionaut oraz produktach marki można znaleźć na stronie https://avionaut.com/pl/.
Jak dbać o prawa autorskie?
Obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego 2024
Przyszłość historycznych holenderskich wiatraków jest bezpieczna
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.