Avionaut zagrał z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
Rumour PR
Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
Warszawa, 6 lutego 2024 r. - polski producent fotelików samochodowych Avionaut, po raz kolejny dołączył do grona wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Producent wystawił na aukcję swój flagowy, ultralekki Pixel Pro 2.0 C w unikatowym, czerwonym wydaniu, wyróżniający się ręcznym haftem wykonanym przez artystkę Angelikę Panochę-Cierpiał. Fotelik został sprzedany za kwotę 3050 zł. Całkowity dochód z aukcji zostanie przekazany na rzecz WOŚP, wspierając tym samym 32. Finał pod hasłem „Tu wszystko gra OK!", skoncentrowany na promowaniu zdrowia płuc po pandemii.
Avionaut, obecny na rynku od ponad 13 lat, znany z dbałości o bezpieczeństwo potwierdzanej w licznych testach, polecany przez lekarzy, fizjoterapeutów i położne, łączy nowoczesne rozwiązania inżynieryjne z nowoczesnym designem. W tym roku producent przygotował wyjątkowy fotelik, w charakterystycznym dla fundacji WOŚP, czerwonym kolorze. Osobisty charakter nadają mu ręcznie wyhaftowane, kolorowe płuca, nawiązujące do hasła tegorocznego Finału. To jedyny taki egzemplarz na rynku.
Fotelik Pixel Pro 2.0 C, to najlżejszy na rynku fotelik dla najmłodszej grupy wiekowej (0-13kg) – waży zaledwie 2,5kg. Ekologiczny materiał EPP, modułowa wkładka, zaprojektowana we współpracy z fizjoterapeutami, zapewnia optymalne warunki dla prawidłowego rozwoju kręgosłupa i bezpieczeństwa dziecka. System Cloud Care z pianki memory foam oraz przepuszczalna budka fotelika gwarantują maksymalny komfort i ochronę.
Wsparcie WOŚP to już kolejna w tym roku inicjatywa Avionaut łącząca promowanie bezpieczeństwa z pomocą potrzebującym. W styczniu, producent przekazał również 4 foteliki Pixel PRO 2.0 C nowo narodzonym czworaczkom z Poznania.
Więcej informacji o Avionaut oraz produktach marki można znaleźć na stronie https://avionaut.com/pl/.
Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Canon na Międzynarodowy Dzień Druku: tworzenie wartości poprzez obraz
„NÓŻ. ROZWAŻANIA PO PRÓBIE ZABÓJSTWA” – PREMIERA KSIĄŻKI I FILM NA ARTE.TV
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.