Komunikaty PR

Ceramika Paradyż z podwójną nagrodą w plebiscycie Design dla Konesera

2020-11-18  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.77 MB )

Zaprojektowana przez Maję Ganszyniec kolekcja Modernizm Ceramiki Paradyż po raz kolejny zdobyła prestiżowe nagrody. Podczas 8. edycji plebiscytu Design dla Konesera kultowe gorseciki podbiły serca zarówno Jury, jak i Czytelników.

 

Design dla Konesera to ceniony przez środowisko wnętrzarskie konkurs dla najlepszych rozwiązań i produktów organizowany przez miesięcznik „Dobre Wnętrze”. Podczas tegorocznej edycji, Czytelnicy i Jury wybrali najlepiej zaprojektowane, funkcjonalne i estetyczne produkty wyróżniające się spośród oferty rynkowej. Laureatów wyłoniono w ośmiu kategoriach: Ogród i taras, Kuchnia, Łazienka, Meble, Materiały i komponenty, Dekoracje i dodatki, Domowe technologie oraz Apartamenty pokazowe. Kolekcja Modernizm Ceramiki Paradyż otrzymała tytuł Design dla Konesera w kategorii Materiały i komponenty, zdobywając podwójną nagrodę. Pierwszą przyznaną przez eksperckie Jury składające się z architektów, architektów wnętrz oraz redaktorki naczelne magazynów wnętrzarskich, drugą przez czytelników magazynu w głosowaniu internetowym.

 

Kolekcja Modernizm od czasu premiery zwycięża w najważniejszych konkursach w kraju i zagranicą, zdobywając rozgłos i uznanie zarówno profesjonalistów jak i klientów. Nawiązujące do stylu dwudziestolecia międzywojennego gorseciki zdobyły dotychczas na arenie międzynarodowej nagrodę Bronze A' Design Award, a także nominację do EDIDA (ELLE Decoration International Design Awards). Zostały również docenione w kraju w najbardziej renomowanych plebiscytach w dziedzinie wzornictwa, zdobywając tytuły: „Dobry Wzór 2020” w kategorii Sfera Publiczna, nagrodę specjalną „Wzór Roku dla Kultury” z ramienia Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu oraz nagrodę must have w plebiscycie wyróżniającym najlepsze wdrożenia pochodzące od polskich projektantów.

 

Zaprojektowane przez Maję Ganszyniec płytki przyciągają różnorodnymi wzorami, formatami i kolorami, oferując swobodę aranżacji. Swój wyjątkowy design zawdzięczają nietuzinkowemu połączeniu tradycji i nowoczesności. Elementem przewodnim kolekcji są ikoniczne gorseciki, niegdyś popularne w przedwojennych wnętrzach, które nowo odkryte podbijają serca miłośników wnętrz na całym świcie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.