Komunikaty PR

Ceramika Paradyż z podwójną nagrodą w plebiscycie Design dla Konesera

2020-11-18  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.77 MB )

Zaprojektowana przez Maję Ganszyniec kolekcja Modernizm Ceramiki Paradyż po raz kolejny zdobyła prestiżowe nagrody. Podczas 8. edycji plebiscytu Design dla Konesera kultowe gorseciki podbiły serca zarówno Jury, jak i Czytelników.

 

Design dla Konesera to ceniony przez środowisko wnętrzarskie konkurs dla najlepszych rozwiązań i produktów organizowany przez miesięcznik „Dobre Wnętrze”. Podczas tegorocznej edycji, Czytelnicy i Jury wybrali najlepiej zaprojektowane, funkcjonalne i estetyczne produkty wyróżniające się spośród oferty rynkowej. Laureatów wyłoniono w ośmiu kategoriach: Ogród i taras, Kuchnia, Łazienka, Meble, Materiały i komponenty, Dekoracje i dodatki, Domowe technologie oraz Apartamenty pokazowe. Kolekcja Modernizm Ceramiki Paradyż otrzymała tytuł Design dla Konesera w kategorii Materiały i komponenty, zdobywając podwójną nagrodę. Pierwszą przyznaną przez eksperckie Jury składające się z architektów, architektów wnętrz oraz redaktorki naczelne magazynów wnętrzarskich, drugą przez czytelników magazynu w głosowaniu internetowym.

 

Kolekcja Modernizm od czasu premiery zwycięża w najważniejszych konkursach w kraju i zagranicą, zdobywając rozgłos i uznanie zarówno profesjonalistów jak i klientów. Nawiązujące do stylu dwudziestolecia międzywojennego gorseciki zdobyły dotychczas na arenie międzynarodowej nagrodę Bronze A' Design Award, a także nominację do EDIDA (ELLE Decoration International Design Awards). Zostały również docenione w kraju w najbardziej renomowanych plebiscytach w dziedzinie wzornictwa, zdobywając tytuły: „Dobry Wzór 2020” w kategorii Sfera Publiczna, nagrodę specjalną „Wzór Roku dla Kultury” z ramienia Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu oraz nagrodę must have w plebiscycie wyróżniającym najlepsze wdrożenia pochodzące od polskich projektantów.

 

Zaprojektowane przez Maję Ganszyniec płytki przyciągają różnorodnymi wzorami, formatami i kolorami, oferując swobodę aranżacji. Swój wyjątkowy design zawdzięczają nietuzinkowemu połączeniu tradycji i nowoczesności. Elementem przewodnim kolekcji są ikoniczne gorseciki, niegdyś popularne w przedwojennych wnętrzach, które nowo odkryte podbijają serca miłośników wnętrz na całym świcie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.