CRAFTY - SPR AWARDS. Pierwsza edycja.
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Crafty – SPR Awards to nowa inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Reklamowych, mająca na celu wyróżnienie twórców reklam i wzmocnienie branży. Założeniem jest to, aby to sami twórcy oceniali prace swoich kolegów i koleżanek, przy wsparciu producentów zrzeszonych w SPR. Lista laureatów zostanie ogłoszona podczas uroczystej gali, która odbędzie się 30 września w warszawskim kinie Iluzjon.
„Po raz pierwszy w historii naszej branży mamy tak silne, egalitarne i prężnie działające stowarzyszenie producenckie. Bardzo nas to cieszy. CRAFTY – SPR Awards, to nasza szczególna duma! To nie tylko nagrody, ale platforma łącząca twórców z producentami, klientami i agencjami. To wydarzenie, zainicjowane przez nas producentów, pokazuje jak istotnym ogniwem jesteśmy w naszej branży.” - powiedziała Arleta Robinson, prezeska SPR i Lucky Luciano Pictures.
Pierwsza edycja nagród CRAFTY SPR Awards obejmuje 14 kategorii, w tym 9 dotyczących tzw. craftów – czyli specjalistycznych dziedzin w produkcji reklamowej, takich jak min. reżyseria, zdjęcia, scenografia czy montaż. Nowością jest kategoria Zrównoważona Produkcja, która nagradza domy produkcyjne szczególnie dbające o klimat i środowisko przy swoich realizacjach. W skład jury wchodzi 144 twórców branży reklamowej, którzy oddawali swoje głosy anonimowo za pomocą platformy internetowej. W przyszłości do tego grona dołączą również laureaci pierwszej edycji nagród.
Wyniki głosowania zostaną ujawnione podczas gali finałowej, na której przyznane zostaną nagrody główne i po dwa wyróżnienia w każdej kategorii.
Kategorie CRAFT:
- Reżyseria
- Zdjęcia
- Scenografia
- Kostiumy
- Charakteryzacja / Make up
- Animacja
- VFX
- Montaż
- Korekcja barwna
Kategorie dodatkowe:
- Producentka/Producent Roku
- Kierowniczka/Kierownik Produkcji Roku
- Dom Produkcyjny Roku
- Najlepszy Film
- Zrównoważona Produkcja
Zamiast tradycyjnych statuetek, na gali finałowej wręczone zostaną oryginalne reliefy, zaprojektowane przez artystkę Olę Niepsuj. Co więcej, w ramach towarzyszącej wydarzeniu akcji „Las Nagród”, SPR sfinansuje zasadzenie 1 m² lasu za każde zgłoszenie.
„Prace nad Crafty – SPR Awards trwają od wiosny i cieszy nas, że zbliżamy się do wielkiego finału. Chcemy podziękować wszystkim zaangażowanym osobom, które włożyły mnóstwo energii i czasu w te przygotowania. Słowa wdzięczności należą się także naszym partnerom oraz sponsorom, którzy w nas uwierzyli i bez których to wydarzenie nie byłoby możliwe. Ufam, że gala finałowa oraz afterparty będą wyjątkowymi momentami, które zapamiętamy na długo.” – powiedział Tomek Dławichowski, wiceprezes SPR i partner zarządzający w Timecode Film Production.
CRAFTY - SPR Awards wspierane są przez dwie ważne dla branży organizacje: Polską Organizację Reklamodawców (POR) i Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML). Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Wirtualna Polska, a parterem głównym jest firma Betclic.
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych to niezależna organizacja zrzeszająca polskie studia produkcyjne i postprodukcyjne, której misją jest umacnianie środowiska producentów filmów reklamowych. SPR powstało z potrzeby istnienia silnej organizacji reprezentującej interesy firm producenckich. Głównym celem stowarzyszenia jest tworzenie zintegrowanej społeczności, która działa na rzecz podniesienia standardów pracy i odpowiedzialnych praktyk produkcyjnych. W obliczu dynamicznych zmian w branży, SPR aktywnie wspiera działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i wdrażania nowoczesnych rozwiązań technologicznych, takich jak sztuczna inteligencja czy wirtualna produkcja. Obecnie SPR skupia 30 podmiotów.

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.