Dassault Systèmes został partnerem French Touch 2021
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Dassault Systèmes poinformował, że firma została partnerem French Touch, dorocznego święta promującego francuską kulturę i tradycję w Polsce. French Touch to akcja handlowa, ale także wydarzenia kulturalne i uroczysta Gala transmitowana w telewizji.
Akcja handlowa French Touch jest obecna w wyjątkowy sposób w tysiącach punktów sprzedaży, począwszy od wielkiej dystrybucji, po niezależne marki. W czasie trwania kampanii klienci będą mogli nabyć wyselekcjonowane produkty powszechnie kojarzone z Francją: od serów, po ubrania i perfumy.
Konsumenci szukają unikalnych doświadczeń zakupowych
Zachowania i preferencje konsumentów zmieniają się dziś szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a firmy muszą szybko reagować, aby utrzymać zainteresowanie i lojalność klientów. W rezultacie cykl życia produktów staje się coraz krótszy, a wiodące firmy w branży coraz częściej sięgają po rozwiązania cyfrowe, zapewniające współpracę pozwalającą na dostarczanie innowacyjnych produktów na rynek w krótkim czasie. Utrzymując konsumentów w centrum innowacji i szybko reagując na trendy marketingowe, producenci z branży towarów konsumpcyjnych i handlu detalicznego (CPG&R) mogą tworzyć spersonalizowane doświadczenia, produkty, usługi i sposoby komunikacji, których oczekują konsumenci.
French Touch doskonale wpisuje się w trend poszukiwania unikalnych i personalizowanych doświadczeń. Jak pokazuje badanie CITE Research[1], przeprowadzone na zlecenie Dassault Systèmes, 85% konsumentów na świecie jest zainteresowanych personalizowanym handlem detalicznym. Oczekiwania dotyczące personalizacji produktów obecne są we wszystkich grupach wiekowych, ale są szczególnie silne wśród młodszych nabywców - jak pokolenie X, millenialsi i pokolenie Z - i dotyczą wielu kategorii rynkowych, takich jak handel detaliczny, ale także mobilność, opieka zdrowotna, środowisko domowe i miejskie.
Więcej informacji o French Touch 2021 znajduje się na stronie: https://www.frenchtouchlabellevie.pl/
[1] Firma analityczna CITE Research, w imieniu Dassault Systèmes, przeprowadziła ankietę online wśród 3000 osób dorosłych w Stanach Zjednoczonych, Chinach i Francji. Badanie trwało od 23 listopada do 4 grudnia 2019 r.
Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.