Dassault Systèmes został partnerem French Touch 2021
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Dassault Systèmes poinformował, że firma została partnerem French Touch, dorocznego święta promującego francuską kulturę i tradycję w Polsce. French Touch to akcja handlowa, ale także wydarzenia kulturalne i uroczysta Gala transmitowana w telewizji.
Akcja handlowa French Touch jest obecna w wyjątkowy sposób w tysiącach punktów sprzedaży, począwszy od wielkiej dystrybucji, po niezależne marki. W czasie trwania kampanii klienci będą mogli nabyć wyselekcjonowane produkty powszechnie kojarzone z Francją: od serów, po ubrania i perfumy.
Konsumenci szukają unikalnych doświadczeń zakupowych
Zachowania i preferencje konsumentów zmieniają się dziś szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a firmy muszą szybko reagować, aby utrzymać zainteresowanie i lojalność klientów. W rezultacie cykl życia produktów staje się coraz krótszy, a wiodące firmy w branży coraz częściej sięgają po rozwiązania cyfrowe, zapewniające współpracę pozwalającą na dostarczanie innowacyjnych produktów na rynek w krótkim czasie. Utrzymując konsumentów w centrum innowacji i szybko reagując na trendy marketingowe, producenci z branży towarów konsumpcyjnych i handlu detalicznego (CPG&R) mogą tworzyć spersonalizowane doświadczenia, produkty, usługi i sposoby komunikacji, których oczekują konsumenci.
French Touch doskonale wpisuje się w trend poszukiwania unikalnych i personalizowanych doświadczeń. Jak pokazuje badanie CITE Research[1], przeprowadzone na zlecenie Dassault Systèmes, 85% konsumentów na świecie jest zainteresowanych personalizowanym handlem detalicznym. Oczekiwania dotyczące personalizacji produktów obecne są we wszystkich grupach wiekowych, ale są szczególnie silne wśród młodszych nabywców - jak pokolenie X, millenialsi i pokolenie Z - i dotyczą wielu kategorii rynkowych, takich jak handel detaliczny, ale także mobilność, opieka zdrowotna, środowisko domowe i miejskie.
Więcej informacji o French Touch 2021 znajduje się na stronie: https://www.frenchtouchlabellevie.pl/
[1] Firma analityczna CITE Research, w imieniu Dassault Systèmes, przeprowadziła ankietę online wśród 3000 osób dorosłych w Stanach Zjednoczonych, Chinach i Francji. Badanie trwało od 23 listopada do 4 grudnia 2019 r.

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.