Komunikaty PR

Dieta najedzonych dziewczyn - spotkanie autorskie online

2020-03-24  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Magda Kaczyńska
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska

Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl

Wydawnictwo Hrde zaprasza  na spotkanie z Ewą Zwierzchowską, autorką książki "Dieta najedzonych dziewczyn" 24 marca, we wtorek, w godz. 16:15–16:45 na profilu Wydawnictwa Harde na Instagramie: www.instagram.com/hardewydawnictwo/

„Dieta najedzonych dziewczyn” pióra  Ewy Zwierzchowskiej (Wydawnictwo Harde)  odpowiada na pytanie, jak bez głodu,  stresu i frustracji oraz wielkich kosztów pozbyć się niechcianych kilogramów i  poprawić swoje zdrowie.

Czy da się schudnąć bez restrykcyjnego programu żywieniowego? Bez głodzenia się lub niedojadania?
Czy można zrzucić kilogramy, jadając smaczne, ale dietetycznie i zdrowe posiłki?

Ewa Zwierzchowska, autorka książki „Dieta najedzonych dziewczyn”, bazując na opiniach dietetyków, lekarzy, psychologów oraz własnym doświadczeniu, twierdzi, że tak. Udowadnia, że racjonalne odchudzanie wiąże się wprawdzie z pewnymi ograniczeniami, ale nie oznacza głodówki, bowiem kluczem do sukcesu jest sięganie po produkty, które odpowiednio sycą. Ważne jest też, aby smakowały - należy jeść to, co lubimy
i na co w danej chwili mamy ochotę. Skuteczna dieta ma umożliwić, bez wielomiesięcznych wyrzeczeń i morderczych treningów,  osiągniecie wagi, w której będziemy czuć się dobrze.

„Dieta najedzonych dziewczyn”  Ewy Zwierzchowskiej składa się z dwóch części. Pierwsza ma formę  poradnika traktującego o nowym podejściu do odchudzania. Autorka tłumaczy tu, jak planować proces odchudzania, zmieniać nawyki żywieniowe, komponować lekkostrawne i zdrowe posiłki, a także po jakie zastępniki sięgnąć, aby zachować smak potraw i jednocześnie obniżyć ich kaloryczność. Omawia również metody wspomagania procesu odchudzania, choćby  odpowiednie suplementy i aktywność fizyczną. Druga część książki zawiera receptury na  potrawy, które doskonale smakują, a jednocześnie hamują uczucie głodu, będące efektem wieloletnich eksperymentów autorki.  Większość przepisów jest prosta, z krótką listą składników, dostępnych w polskich sklepach.

Wydawnictwo Harde poleca książkę Ewy Zwierzchowskiej wszystkim, którym marzy się smukła sylwetka, ale mają dosyć frustracji, wynikającej z uczucia ciągłego głodu i braku energii towarzyszących życiu na restrykcyjnej diecie, a także tym, którzy po prostu chcą zachować figurę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.