Komunikaty PR

Hala Koszyki trafiła do kultowej gry komputerowej!

2021-07-29  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Nitychoruk
Globalworth

Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/

Hala Koszyki trafiła do kultowej gry komputerowej! Gracze zagrają na jej mapie już w sobotę

W najbliższą sobotę Hala Koszyki stanie się zaciętą areną e-sportu. W finale turnieju „Walka o Koszyki” w Counter-Strike: Global Offensive zmierzą się najlepsze drużyny, które przeszły eliminacje. Nie będzie to jednak zwykły pojedynek – gracze będą rywalizować na wirtualnej mapie obiektu. Na najlepszy duet czeka nagroda w wysokości 5000 zł, a na laureatów drugiego miejsca – 3000 zł. Wydarzenie relacjonowane będzie na żywo, a poprowadzi je gwiazda polskiego gamingu – Kinga Kujawska.

Unikalny turniej „Walka o Koszyki” w grze Counter-Strike: Global Offensive zostanie rozegrany 31 lipca o godz. 17:00 w warszawskiej Hali Koszyki. Gracze zmierzą się ze sobą w formacie 2 vs 2 na mapie, która jest wirtualnym odzwierciedleniem hali. Na najlepszy duet czeka nagroda w wysokości 5000 zł, a na laureatów drugiego miejsca – 3000 zł. 

Na przybyłych fanów gamingu czekają tego dnia dodatkowe atrakcje – będzie możliwość obejrzenia potyczek na żywo na wielkim ekranie, a także pogrania na wirtualnej mapie Koszyków w specjalnie zaaranżowanym do tego stanowisku. Nie zabraknie również cosplayerów i konkursów z nagrodami. Rozgrywki będą relacjonowane także online na profilu fb Hali Koszyki. W rolę prowadzącego wcieli się Kinga Kujawska – popularna prezenterka, gamerka i ambasadorka ESL – międzynarodowej ligi gier komputerowych.

Turniej poprzedził konkurs, który polegał na zaprojektowaniu konceptu graficznego mapy do gry FPS na podstawie realnej przestrzeni Hali Koszyki. Wyłoniono trzy najlepsze projekty, a autor pomysłu najwyżej ocenionego przez jury otrzymał nagrodę w wysokości 5000 zł. Jego koncept został również odtworzony w formie wirtualnej mapy turnieju „Walki o Koszyki”.

Gospodarzami rozgrywek „Walka o Koszyki” są właściciel i zarządca Hali Koszyki, firma Globalworth, oraz grupa budowlana ERBUD, generalny wykonawca rewitalizacji i rozbudowy kompleksu Koszyków. Za realizację wszystkich działań związanych z organizacją turnieju odpowiedzialna jest agencja gaming marketingu Gameset.

Muzyka dla fanów gier na żywo

Zwieńczeniem trwającego wcześniej turnieju CS:GO Walka o Koszyki będzie Yamaha Silent Experience. Goście Hali Koszyki będą mogli doznać wyjątkowego muzycznego doświadczenia za sprawą pierwszego w tej części Europy wydarzenia multisensorycznego, podczas którego widz jest całkowicie zanurzony w muzykę w innowacyjny i aktywny sposób. W repertuarze pojawią się utwory znane z kultowych gier komputerowych i filmów, które wykona duet fortepianowy Dombrova Piano Duo. Wstęp na oba wydarzenia jest bezpłatny.

O HALI KOSZYKI

Hala Koszyki została wzniesiona ponad 100 lat temu przy ulicy Koszykowej w Warszawie na terenie ówczesnego folwarku Koszyki. Zaprojektowana w secesyjnym stylu przez architekta Juliusza Dzierżanowskiego, dopiero jesienią 2016 roku wróciła na mapę miasta jako wyjątkowy punkt towarzyski i kulinarny, gdzie można zjeść w kilkunastu restauracjach i barach lub kupić produkty spożywcze do domu. Kompleks obejmuje 16 000 mkw. powierzchni biurowej i 6 500 mkw. powierzchni handlowej. Właścicielem i zarządcą Hali Koszyki jest Globalworth.

www.koszyki.com

 

KONTAKT

Michał Nitychoruk
PR & Marketing Coordinator

M: + +48 886 201 362
E: michal.nitychoruk@globalworth.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Globalworth
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę Biuro prasowe
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na
Kultura Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
2024-12-18 | 12:15

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia mieszkańcy Szczecina otrzymali od Browaru Bosman i Miasta Szczecin wyjątkowy eko-prezent. Browar opracował koncepcję parku przy ulicy
Kultura Startuje konkurs Pulsu Biznesu na Biznesową Książkę Roku
2024-10-23 | 15:00

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku

Dziś rusza premierowa edycja konkursu Biznesowa Książka Roku organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Jego celem jest wyróżnienie wyjątkowych tytułów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.