Komunikaty PR

Hushoffice na wystawie „Creative by Nature”, naturalnie!

2021-11-25  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcin Ścigała
Mikomax Smart Office

ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com

Na targach EXPO 2020 w Dubaju można obejrzeć oraz przetestować futurystyczny i funkcjonalny fotel wypoczynkowy A11. Jest prezentowany w ramach wystawy „Creative by Nature”. Ekspozycja jest dostępna od 17 listopada do 1 grudnia w sekcji poświęconej polskiemu designowi, tj. Poland Pavillion.

Hasłem przewodnim wystawy jest „Poland. Creativity inspired by nature”, a jej idea to promocja polskich innowacji, wzornictwa oraz sztuki, co dobrze koresponduje z główną ideą targów.

Dorota Koziara, Dyrektor Artystyczna wystawy Creative by Nature, opisuje projekt jako prezentację wybranych, najbardziej interesujących i innowacyjnych produktów polskiej produkcji, zarówno przemysłowej, jak i rzemieślniczej. Inspiracją dla powstania wielu z nich było szeroko rozumiane piękno natury. Design wszystkich zaprezentowanych produktów jest oparty na współczesnej interpretacji tradycyjnych technik rzemieślniczych, w których podstawą jest wykorzystywanie naturalnych materiałów.

A11 jest pierwszą propozycją marki Hushoffice, która wykracza poza linię kabin akustycznych. To nowoczesny, designerski, futurystyczny i funkcjonalny fotel obrotowy. Pozwala stworzyć swoją prywatną strefę, w której można odgrodzić się od zgiełku otoczenia. Jednocześnie zapewnia komfort utożsamiany z luksusem oraz unikalne doświadczenie, które wzbogaci zarówno dzień pracy, jak i chwile odpoczynku. Jest wykończony wysokiej jakości włoską wełną. Motywem przewodnim prac projektowych, który wyznacza futurystyczny kształt fotela, była rocznica misji Apollo 11. Jesteśmy niezmierni dumni z faktu, że nasz produkt wpisał się w założenia wystawy »Creative by Nature« i uzupełnił listę wybranych projektów” – komentuje Mateusz Barczyk, Senior Brand Manager w Hushoffice.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Mikomax Smart Office
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę Biuro prasowe
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na
Kultura Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
2024-12-18 | 12:15

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia mieszkańcy Szczecina otrzymali od Browaru Bosman i Miasta Szczecin wyjątkowy eko-prezent. Browar opracował koncepcję parku przy ulicy
Kultura Startuje konkurs Pulsu Biznesu na Biznesową Książkę Roku
2024-10-23 | 15:00

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku

Dziś rusza premierowa edycja konkursu Biznesowa Książka Roku organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Jego celem jest wyróżnienie wyjątkowych tytułów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.