Hushoffice na wystawie „Creative by Nature”, naturalnie!
Mikomax Smart Office
ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com
Na targach EXPO 2020 w Dubaju można obejrzeć oraz przetestować futurystyczny i funkcjonalny fotel wypoczynkowy A11. Jest prezentowany w ramach wystawy „Creative by Nature”. Ekspozycja jest dostępna od 17 listopada do 1 grudnia w sekcji poświęconej polskiemu designowi, tj. Poland Pavillion.
Hasłem przewodnim wystawy jest „Poland. Creativity inspired by nature”, a jej idea to promocja polskich innowacji, wzornictwa oraz sztuki, co dobrze koresponduje z główną ideą targów.
Dorota Koziara, Dyrektor Artystyczna wystawy Creative by Nature, opisuje projekt jako prezentację wybranych, najbardziej interesujących i innowacyjnych produktów polskiej produkcji, zarówno przemysłowej, jak i rzemieślniczej. Inspiracją dla powstania wielu z nich było szeroko rozumiane piękno natury. Design wszystkich zaprezentowanych produktów jest oparty na współczesnej interpretacji tradycyjnych technik rzemieślniczych, w których podstawą jest wykorzystywanie naturalnych materiałów.
„A11 jest pierwszą propozycją marki Hushoffice, która wykracza poza linię kabin akustycznych. To nowoczesny, designerski, futurystyczny i funkcjonalny fotel obrotowy. Pozwala stworzyć swoją prywatną strefę, w której można odgrodzić się od zgiełku otoczenia. Jednocześnie zapewnia komfort utożsamiany z luksusem oraz unikalne doświadczenie, które wzbogaci zarówno dzień pracy, jak i chwile odpoczynku. Jest wykończony wysokiej jakości włoską wełną. Motywem przewodnim prac projektowych, który wyznacza futurystyczny kształt fotela, była rocznica misji Apollo 11. Jesteśmy niezmierni dumni z faktu, że nasz produkt wpisał się w założenia wystawy »Creative by Nature« i uzupełnił listę wybranych projektów” – komentuje Mateusz Barczyk, Senior Brand Manager w Hushoffice.

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.