Janusz Walczuk ambasadorem Converse
Idź swoją drogą! Taki przekaz kieruje do swoich fanów (i nie tylko) raper i głos pokolenia Z, Janusz Walczuk. Muzyk podejmuje współpracę z liderem streetwearu, marką Converse i zostaje jej lokalnym ambasadorem.
Janusz Walczuk - inspiracja młodego pokolenia, raper, wokalista, producent muzyczny i realizator dźwięku, a od teraz również twarz kultowej marki. Współpraca Converse z artystą jest naturalnym przedłużeniem komunikacji skierowanej do generacji Z - pokolenia, które stawia na innowacje, chce iść do przodu oraz rozwijać swój potencjał. “Zetki” cenią niezależność oraz wszelkie przejawy kreatywności, szczególnie w sztuce czy muzyce. Kolaboracja z Januszem jest jednocześnie podkreśleniem leżącego w DNA marki połączenia ze światem muzyki.
- Od początku mojej muzycznej działalności staram się znaleźć swój własny kierunek. Nie być po prostu popularnym artystą dla wszystkich. Te poszukiwania często prowadzą mnie w nieoczekiwane kierunki, ale nie każde są zakończone sukcesem. Cały czas zdobywam nowe doświadczenia, wyciągam lekcje z porażek i nie boję się do nich przyznać. Do tego staram się zachęcić moich odbiorców - do podejmowania ryzyka i szukania własnej drogi. Converse wzbudził moje zaufanie odwagą, niezależnością, inkluzywnością i aktywnym wspieraniem młodych twórców - patrząc na społeczność All Stars widzę osoby na początku kariery - w miejscu, w którym sam się niegdyś znajdowałem. I super, że ktoś daje im pole do wyrażania siebie - mówi Janusz Walczuk.
Współpraca z artystą jest jednocześnie zapowiedzią nowych projektów rapera, w których wspierać będzie go marka Converse. W nadchodzącym okresie letnim muzyk planuje spore zmiany w swojej karierze.
- Przede mną prawdziwy “egzamin z dojrzałości”, po którym będę miał najdłuższe wakacje w życiu - a więc przestrzeń i czas na eksplorowanie świata, samorealizację oraz testowanie własnych możliwości i pomysłów. Cieszę się, że mam po swojej stronie partnera, który idzie ze mną tą samą drogą - dodaje Janusz.
Na tej niełatwej ścieżce towarzyszyć mu będą produkty Converse - symbol komfortu, ulicznego stylu i innowacyjnych rozwiązań - zarówno pod kątem designu, jak i technologii wykorzystywanych w butach marki. Converse będzie wspierać rapera we wszystkich bieżących działaniach artystycznych.
- Marka Converse wyznaje takie wartości jak inkluzywność, otwartość na społeczność i wsparcie środowisk LGBTQ+. Wspiera też młodych dając im narzędzia i przestrzeń do wyrażania siebie i rozwijania kreatywności.. Te elementy, choć podstawowe, są dla nas i dla naszych Ambasadorów fundamentalne. Stąd decyzja, aby to Janusz Walczuk, stał się ambasadorem marki na rynku polskim - mówi Jacek Chałupka, Communications Specialist w Orbico Style, dystrybutor marki Converse w Polsce.
Współpracę promuje wyjątkowa sesja zdjęciowa wykonana przez fotografa Pawła Fabjańskiego (ShootMe).

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.