Komunikaty PR

Janusz Walczuk ambasadorem Converse

2023-05-15  |  07:00
Biuro prasowe

Idź swoją drogą! Taki przekaz kieruje do swoich fanów (i nie tylko) raper i głos pokolenia Z, Janusz Walczuk. Muzyk podejmuje współpracę z liderem streetwearu, marką Converse i zostaje jej lokalnym ambasadorem.

 

Janusz Walczuk - inspiracja młodego pokolenia, raper, wokalista, producent muzyczny i realizator dźwięku, a od teraz również twarz kultowej marki. Współpraca Converse z artystą jest naturalnym przedłużeniem komunikacji skierowanej do generacji Z - pokolenia, które stawia na innowacje, chce iść do przodu oraz rozwijać swój potencjał. “Zetki” cenią niezależność oraz wszelkie przejawy kreatywności, szczególnie w sztuce czy muzyce. Kolaboracja z Januszem jest jednocześnie podkreśleniem leżącego w DNA marki połączenia ze światem muzyki. 

 

- Od początku mojej muzycznej działalności staram się znaleźć swój własny kierunek. Nie być po prostu popularnym artystą dla wszystkich. Te poszukiwania często prowadzą mnie w nieoczekiwane kierunki, ale nie każde są zakończone sukcesem. Cały czas zdobywam nowe doświadczenia, wyciągam lekcje z porażek i nie boję się do nich przyznać. Do tego staram się zachęcić moich odbiorców - do podejmowania ryzyka i szukania własnej drogi. Converse wzbudził moje zaufanie odwagą, niezależnością, inkluzywnością i aktywnym wspieraniem młodych twórców - patrząc na społeczność All Stars widzę osoby na początku kariery - w miejscu, w którym sam się niegdyś znajdowałem. I super, że ktoś daje im pole do wyrażania siebie - mówi Janusz Walczuk.

 

Współpraca z artystą jest jednocześnie zapowiedzią nowych projektów rapera, w których wspierać będzie go marka Converse. W nadchodzącym okresie letnim muzyk planuje spore zmiany w swojej karierze.

 

- Przede mną prawdziwy “egzamin z dojrzałości”, po którym będę miał najdłuższe wakacje w życiu - a więc przestrzeń i czas na eksplorowanie świata, samorealizację oraz testowanie własnych możliwości i pomysłów. Cieszę się, że mam po swojej stronie partnera, który idzie ze mną tą samą drogą - dodaje Janusz.

 

Na tej niełatwej ścieżce towarzyszyć mu będą produkty Converse - symbol komfortu, ulicznego stylu  i innowacyjnych rozwiązań - zarówno pod kątem designu, jak i technologii wykorzystywanych w butach marki. Converse będzie wspierać rapera we wszystkich bieżących działaniach artystycznych.

 

- Marka Converse wyznaje takie wartości jak inkluzywność, otwartość na społeczność i wsparcie środowisk LGBTQ+. Wspiera też młodych dając im narzędzia i przestrzeń do wyrażania siebie i rozwijania kreatywności.. Te elementy, choć podstawowe, są dla nas i dla naszych Ambasadorów fundamentalne. Stąd decyzja, aby to Janusz Walczuk, stał się ambasadorem marki na rynku polskim - mówi Jacek Chałupka, Communications Specialist w Orbico Style, dystrybutor marki Converse w Polsce. 

 

Współpracę promuje wyjątkowa sesja zdjęciowa wykonana przez fotografa Pawła Fabjańskiego (ShootMe).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura BRAK ZDJĘCIA
2024-04-24 | 01:00

Jak dbać o prawa autorskie?

Od 1995 roku dzięki inicjatywie UNESCO obchodzimy 23 kwietnia Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich. Z tej okazji powinniśmy przyjrzeć się dobrym praktykom dbania o prawa autorskie, np. dorobkowi Tove Jansson, autorki Muminków.
Kultura Obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego 2024
2024-04-16 | 20:00

Obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego 2024

Ośrodek „Instytut Konfucjusza w Krakowie” serdecznie zaprasza wszystkich na obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego ONZ. Wydarzenie odbędzie się w sobotę 20 kwietnia
Kultura Przyszłość historycznych holenderskich wiatraków jest bezpieczna
2024-03-28 | 15:00

Przyszłość historycznych holenderskich wiatraków jest bezpieczna

Partnerstwo – z Fundacją Światowego Dziedzictwa Kinderdijk – będzie polegało na wykorzystaniu wiedzy technicznej AkzoNobel oraz innowacyjnych powłok firmy w celu konserwacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.