Komunikaty PR

Julia Gniadecka dołącza do zespołu Platige Films

2021-11-17  |  17:00
Biuro prasowe

Do zespołu Platige Films, realizującego produkcję filmów pełnometrażowych oraz seriali, dołączyła Julia Gniadecka. Jako producentka będzie odpowiedzialna za rozwój kontentu międzynarodowego, wykorzystując tym samym wiedzę zdobytą przy największych produkcjach, zarówno w Polsce, jak i zagranicą. W jej portfolio znajduje się m.in. współpraca z Netflixem, Searchlight Pictures czy Paramount Pictures.

Julia Gniadecka swoją ścieżkę zawodową rozpoczęła już w wieku 18 lat, w Studiu Filmowym Zebra. Dalej realizowała się na planach filmowych m.in. Agnieszki Holland (Pokot), Agnieszki Smoczyńskiej (Córki dancingu), czy Arkadiusza Jakubika (Prosta historia o morderstwie).

Julia jest jedyną w Polsce absolwentką prestiżowego MFA Peter Stark Producing Program na USC School of Cinematic Arts, uznawanej przez Hollowood Reporter za najlepszą szkołę filmową w Stanach Zjednoczonych. Po niespełna miesiącu po przyjeździe do Stanów rozpoczęła staż w Paramount Pictures, gdzie pracowała m.in. przy dostępnym na Netflixie serialu Alienista. Następnym krokiem była praca w Searchlight Pictures, gdy studio realizowało m.in. Jojo Rabbit, i prowadziło kampanie Oscarowe tytułów Kształt Wody oraz Trzy Billboardy za Ebbing, Missouri.

W ostatnich latach Julia pracowała w zespole producenckim Stevena Soderbergha, m.in. przy filmach Wysokie loty (2019) i Niech gadają (2020) z Meryl Streep w roli głównej. Ostatnio premierę miał również realizowany z jej udziałem hiszpańskojęzyczny thriller Bezpieczna odległość (2021), wyprodukowany m.in. przez Marka Johnsona (Breaking Bad) i Pablo Larraína (Spencer) dla Netflixa. Z portfolia filmów, przy których pracowała, na swoją premierę czeka też Dog, produkcja MGM, której współreżyserem jest Channing Tatum. Dotychczas Julia pracowała na planach filmowych w kilkunastu krajach, w tym w Polsce, Czechach, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, oraz Chile. Do Platige dołącza z aktywną znajomością międzynarodowego rynku – od developmentu po dystrybucję.   

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura BRAK ZDJĘCIA
2024-04-24 | 01:00

Jak dbać o prawa autorskie?

Od 1995 roku dzięki inicjatywie UNESCO obchodzimy 23 kwietnia Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich. Z tej okazji powinniśmy przyjrzeć się dobrym praktykom dbania o prawa autorskie, np. dorobkowi Tove Jansson, autorki Muminków.
Kultura Obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego 2024
2024-04-16 | 20:00

Obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego 2024

Ośrodek „Instytut Konfucjusza w Krakowie” serdecznie zaprasza wszystkich na obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego ONZ. Wydarzenie odbędzie się w sobotę 20 kwietnia
Kultura Przyszłość historycznych holenderskich wiatraków jest bezpieczna
2024-03-28 | 15:00

Przyszłość historycznych holenderskich wiatraków jest bezpieczna

Partnerstwo – z Fundacją Światowego Dziedzictwa Kinderdijk – będzie polegało na wykorzystaniu wiedzy technicznej AkzoNobel oraz innowacyjnych powłok firmy w celu konserwacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.