Kawa od Green Caffè Nero na rower, spacer i Dzień Dziecka.
Justyna Wrzosek
Questia
ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Wraz z nadejściem wiosny rozkwitła oferta kulturalna kawiarni Green Caffè Nero. Zainteresuje ona przede wszystkim zapalonych rowerzystów, wielbicieli spacerów po Warszawie oraz, w Dniu Dziecka, najmłodszych z Warszawy i Wrocławia. Nowa inicjatywa #zKawąNaRowerze to seria aktywności rowerowych, np. wspólne wycieczki rowerowe z przewodnikiem różnymi trasami stolicy startujące z lokalu na warszawskich Bulwarach. Warszawskie kawiarnie będą również kontynuować cykl spacerów #zKawąPoWarszawie.
Pierwsza wycieczka rowerowa odbędzie się w niedzielę 28 maja śladami warszawskiego kolarstwa torowego. Przy kawiarni na Bulwarach można już także oglądać wystawę „Warszawskie welodromy”. Zawisła ona w samoobsługowym warsztacie rowerowym utworzonym przy lokalu z którego można korzystać bezpłatnie.
− Kultura rowerowa jest w Polsce niezwykle rozwinięta. „Coffee ride” to nowa formuła spotkań dla rowerzystów, którą inicjujemy w Green Caffè Nero przy Bulwarach nad Wisłą w Warszawie pod nazwą #zKawąNaRowerze. Przyjemna rekreacyjna wycieczka rowerowa może być połączona z nawiązywaniem kontaktów i piciem dobrej kawy. W Green Caffè Nero idziemy o krok dalej – nie tylko proponujemy wypad z domu po ulubioną kawę – ale także inne aktywności takie, jak zrobienie autorskiego nadruku na koszulce rowerowej czy wzięcie udziału w rowerowej grze miejskiej. – mówi Ewelina Karpińska, head of Brand & Marketing Green Caffè Nero.
Pierwsza wycieczka rozpocznie się od wypicia ulubionej kawy, by o godzinie 11:00 wyruszyć historyczną trasą warszawskich welo- i cyklodromów. Zakończy się na nadal istniejącym torze kolarskim Orzeł przy ul. Podskarbińskiej 11. Zaplanowany do pokonania dystans to 22 km w czasie około 2 godzin.
15 czerwca w godzinach 18:00-21:00 pod nazwą „Sito na żywo” odbędzie się kolejne wydarzenie dla miłośników dwóch kółek. W kawiarni Green Caffè Nero Bulwary odbędzie się warsztat sitograficzny. Każdy uczestnik, który przyniesie koszulkę z naturalnego materiału będzie mógł stworzyć na niej własny sitodruk z rowerową grafiką. Organizowany cyklu #zKawąNaRowerze pokaże potencjał roweru wykraczający poza aspekt sportowo-rekreacyjny. Rower stanowi przede wszystkim pretekst do spotkania i odkrywania miasta z kawą w kubku lub w bidonie rowerowym.
Stałym bywalcom Green Caffè Nero dobrze znane jest cykliczne wydarzenie #zKawąPoWarszawie, prowadzone przez certyfikowanych przewodników i gości specjalnych. Pierwsze warszawskie spacery w tym roku już za nami. Pisarka Agata Tuszyńska przeszła razem z uczestnikami pierwszego spaceru śladami swojej rodziny w Gettcie Warszawskim, natomiast podczas spaceru ulicą Piękną spacerowicze podziwiali majstersztyk planistyczny rekonstrukcji Śródmieścia po wojnie. W ramach cyklu, w sobotę 27 maja o godz. 11:00 aktywni mogą również odkryć najciekawsze tajemnice Śródmieścia. Spacerowicze wyruszą ulicą Koszykową odkrywać tajemnice PRL i Śródmieścia Południowego. Uczestnicy wspólnie poszukają śladów wojny i pomysłowych elementów odbudowy, a także odkryją nieznane historie mieszkańców dzielnicy. Zwiedzana część stolicy doskonale obrazuje fuzję dawnej i nowoczesnej Warszawy, dzięki czemu można zrozumieć różne oblicza tego ciekawego miasta.
Wycieczki #zKawąPoWarszawie będą odbywać się co 2 tygodnie przez cały sezon aż do późnej jesieni. Za każdym razem wyruszą z innej kawiarni. Kolejny spacer zaplanowany na 3 czerwca przejdzie od ul. Puławskiej w stronę parku Morskie Oko, a spacer, która odbędzie się 21 lipca uczci obchody urodzin Pałacu Kultury i Nauki. Wrześniowy spacer przewidziany na 3 września będzie z kolei włączony w obchody Festiwalu Warszawa Singera.
Green Caffè Nero pamięta również o najmłodszych. Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka kawiarnie w Warszawie przy ul. KEN, Al. Rzeczypospolitej, na Skoroszach, przy ul. Jana Kazimierza oraz przy ul. Konstruktorskiej, a także kawiarnia Tutti Frutti przy pl. Kościuszki we Wrocławiu w godzinach 11:00-15:00 będą gościć rodziny i zapraszać do wspólnej zabawy z animatorem. W planie są m.in. warkoczyki, bańki oraz warsztaty plastyczne.
W bieżącym sezonie wiosenno-letni w Green Caffè Nero aktywizuje gości nie tylko pyszną energetyczną kawą, ale także ciekawymi pomysłami na spędzenie wolnych chwil w wartościowy sposób. Kawiarnia aktywnie uczestniczy w życiu kulturalnym lokalnych społeczności i inspiruje do działania w 74 lokalizacjach na terenie Warszawy, Wrocławia i Krakowa. Harmonogram nadchodzących wydarzeń warto śledzić na profilu Facebook kawiarni Green Caffè Nero.
***
O Green Caffè Nero
Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której można się delektować kawą. Green Caffè Nero posiada 74 kawiarnie w Polsce, a każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje.
www.greencaffenero.pl
https://www.facebook.com/greencoffeepl
https://www.instagram.com/greencaffenero_/
Filozofia marki
Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.
Jak dbać o prawa autorskie?
Obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego 2024
Przyszłość historycznych holenderskich wiatraków jest bezpieczna
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok
Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.
Problemy społeczne
Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami
Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.