Komunikaty PR

Kultowy smak Orbit® dostępny w nowej odsłonie!

2024-05-28  |  14:00
Biuro prasowe

Często z sentymentem wspominamy czasy, gdy byliśmy dziećmi, a naszym drugim domem było podwórko. To tam nawiązywaliśmy przyjaźnie, graliśmy w klasy, wymienialiśmy się karteczkami i wymyślaliśmy różne zabawy. Jedną z nich było wtedy zrobienie największego balona z gumy, której smak pamiętamy do dziś. A gdyby tak wejść w wehikuł czasu i przenieść się do lat 80’, 90’ i 00’?

Mars Wrigley zachęca do słodkich powrotów i poczucia się znów dzieckiem. W portfolio marki Orbit® pojawiła się bezcukrowa guma Orbit® For Kids o smaku owocowym, którą wielu z nas pamięta ze swojego dzieciństwa. Teraz dostępna jest w nowej formie, pełnych smaku miękkich kosteczek.

Produkt, tak jak wszystkie gumy Orbit®, nie zawiera cukru, dzięki czemu pomaga zadbać o zdrowy uśmiech.  Żucie bezcukrowej gumy, kiedy nie mamy możliwości umycia zębów po jedzeniu czy piciu, jest jednym z elementów codziennej higieny jamy ustnej, rekomendowanym przez stomatologów.

*Eksperci nie wskazują konkretnego wieku, od którego dzieci mogą bezpiecznie żuć gumę bez cukru. Przy podejmowaniu decyzji na temat czy dziecko może bezpiecznie spożywać gumy do żucia, warto uwzględnić następujące kwestie: dziecko powinno mieć pełne uzębienie, umieć już mówić oraz rozumieć zależności między przyczyną i skutkiem.  Powinno także rozumieć, że należy żuć gumę bez jej połykania, wiedzieć, że nie może żuć gumy podczas aktywności fizycznej oraz nie powinno żuć dużej ilości gumy naraz.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę Biuro prasowe
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na
Kultura Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
2024-12-18 | 12:15

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia mieszkańcy Szczecina otrzymali od Browaru Bosman i Miasta Szczecin wyjątkowy eko-prezent. Browar opracował koncepcję parku przy ulicy
Kultura Startuje konkurs Pulsu Biznesu na Biznesową Książkę Roku
2024-10-23 | 15:00

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku

Dziś rusza premierowa edycja konkursu Biznesowa Książka Roku organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Jego celem jest wyróżnienie wyjątkowych tytułów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.