Komunikaty PR

Ladies Day - III edycja największej konferencji dla kobiet na Dolnym Śląsku!

2020-02-25  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Zalewska
Czerwona Szpilka

Na Polance 16A/9
51-109 Wrocław
j.zalewska|czerwonaszpilka.pl| |j.zalewska|czerwonaszpilka.pl
665929699
www.czerwonaszpilka.pl

Panele tematyczne, znane ekspertki ze świata biznesu i kobiecy networking – po tegorocznej konferencji „Ladies Day”, cała Polska dowie się, jak wielką moc ma siła kobiet! Tym bardziej, że w tej edycji Czerwona Szpilka razem z wyjątkowym, muzycznym projektem: „Sounds Like Woman” zwróci uwagę na poważny problem, jakim jest przemoc wobec kobiet. Razem pokażemy, że my - kobiety, powinnyśmy trzymać się razem! 

 

Przed nami III edycja największej, kobiecej konferencji na Dolnym Śląsku! Już 18 kwietnia w godz. 10:00 – 19:30 w Hotelu Terminal zbierze się ponad 300 uczestniczek, aby wspólnie celebrować kobiecość, świetnie się bawić, zdobywać wiedzę, nawiązywać kontakty, a przede wszystkim zjednoczyć się w obliczu poważnego problemu jakim jest przemoc wobec kobiet.

- Wiele kobiet doświadcza przemocy fizycznej i psychicznej ze strony swoich najbliższych – najczęściej partnera. Jak wiele jest takich kobiet? Zbyt wiele!  - podkreśla Magdalena Szewczuk, CEO Czerwonej Szpilki. - Dlatego Czerwona Szpilka, Klub Kobiet Przedsiębiorczych, postanowiła w tym roku skupić uwagę na kobiety, które są dotknięte przemocą, łącząc się z niezwykle muzycznym projektem „Sounds Like Woman”.

Sounds Like Woman jest międzynarodowym projektem kobiet z Wielkiej Brytanii, Francji, Turcji i Polski, który walczy przeciw przemocy, by wspierać osoby w tych trudnych przeżyciach. W ramach projektu, podczas konferencji „Ladies Day” wystąpią takie gwiazdy jak Ewelina Flinta, Emea z Wielkiej Brytanii I Hannah Featherstone z Francji. Przed koncertem odbędzie się dwudziestominutowy panel z udziałem specjalistki do spraw pomocy kobietom i rodzinom w sytuacjach kryzysowych ze Stowarzyszenia INTRO we Wrocławiu, także kobiety, która przetrwała przemocowy związek.

Podczas Ladies Day uczestniczki będą również miały okazję wziąć udział w panelach tematycznych pełnych wiedzy i inspiracji, w których poznają wyjątkowe ekspertki, kobiety - ikony ze świata biznesu i showbiznesu:

PANEL: INSPIRACJA & MOTYWACJA 

W tym panelu wystąpią niezwykłe kobiety, pełne pasji, ambicji i siły. Takie, które wyznaczają odważne cele i świetnie sprawdzają się w prowadzeniu i rozwijaniu własnego biznesu. Będzie można dowiedzieć się również, jak poradzić sobie na rynku, łącząc pracę zawodową z życiem prywatnym, osiągając przy tym spektakularny sukces.

Magdalena Zachariasiewcz opowie swoją wzruszającą i inspirującą historię, a na koniec zaprosi uczestniczki do mini warsztatu chodzenia na szpilkach. A Ilona Adamska - redaktor naczelna Law Business Quality, kilku portali, pomysłodawczyni i wydawca 13 projektów książkowych poprowadzi rozmowy z kobietami sukcesu.

PANEL: WIEDZA 

Poruszane zostaną tematy, które są teraz HOT - Social Media i nasz profesjonalny wizerunek w sieci. Instagram to platforma, która dynamicznie się rozwija i chcemy na tym skupić uwagę uczestniczek. W tym panelu wystąpią 2 ekspertki, m.in Marta Kaczmarski - Instagram Instruktor.

PANEL: CIAŁO - DUSZA - UMYSŁ 

W tym panelu uczestniczki Ladies Day nauczą się wsłuchiwać w potrzeby swojego ciała, poznają sposoby na niwelowanie stresu oraz zobaczą, jak sprawić, aby do życia zawitała harmonia. 

Jola Lewicka - znana brafiterka gwiazd, współwłaścicielka marki Li Parie, autorka książki "Body Book" - poruszy kwestię relacji z naszym ciałem. A Marta Tymoszewicz - Bednarz - kobieta petarda, związana ze sportem od ponad 20 lat, Life Coach, projektantka, wystąpi z tematem: "Co zrobić, żeby się chciało... ćwiczyć, rozwijać, tworzyć i żyć ...".

PANEL: BEAUTY HOUR

A na koniec coś naprawdę kobiecego: "Beauty Hour" a w nim dwie ekspertki: stylistka Iwona Ryszkowska oraz wizażystka Natalia Stawiarska - współwłaścicielka szkoły Pro Academy.

Prelegentki zaprezentują najnowsze trendy modowe i makijażowe. Nauczą uczestniczki tworzyć bazę oraz ponadczasowe stylizacje dopasowane do okazji i sylwetki. Dowiedzą się jak zrobić makijaż idealny. Po tym warsztacie wszystkie kobiety czeka prawdziwa rewolucja w szafie i… kosmetyczce.

 

AGENDA:

10:00 – 10:30 ENERGETYCZNY start konferencji z niespodzianką

PANEL: CIAŁO – DUSZA – UMYSŁ

10:30 – 11:15 „7 kroków do zbudowania przyjacielskiej relacji ze swoim ciałem” Jola Lewicka

11:15 – 11:45 Przerwa kawowa

PANEL: WIEDZA

11:45 – 12:30 informacja wkrótce

12:30 – 13:00 „INSTAlacje” z Martą Kaczmarski

13:00 – 14:00 Przerwa lunchowa

PANEL: INSPIRACJA & MOTYWACJA

14:00 – 14:45 Ilona Adamska – w rozmowie o sukcesie i karierze

14:45 – 15:30 „Jak i dlaczego za wszelką cenę należy walczyć o własne marzenia” Magdalena Zachariasiewicz

BEAUTY HOUR

15:30 – 16:00 Natalia Stawiarska

16:00 – 16:30 Iwona Ryszkowska

16:30 – 17:00 przerwa kawowa

PANEL: CIAŁO – DUSZA – UMYSŁ

17:00 – 17:30 „Co zrobić, żeby się chciało: ćwiczyć, rozwijać, tworzyć i… żyć”- Marta Tymoszewicz – Bednarz

17:45 – 19:00 SOUNDS LIKE WOMEN – PANEL Z KONCERTEM

19:30 Zakończenie konferencji

 

Tego dnia niech zabrzmi siła kobiet!

 

Zapraszamy!

https://czerwonaszpilka.pl/ladies-day/

**

Czerwona Szpilka to niepowtarzalna społeczność, w której przedsiębiorcze i ambitne kobiety mogą wspierać się w rozwoju zawodowym i osobistym.

Pomagamy właścicielkom firm, menadżerkom oraz niezależnym freelancerkom w budowaniu trwałych relacji biznesowych, promowaniu swojej działalności i podnoszeniu kompetencji.Od 2017 roku zrzeszamy w Klubie Czerwonej szpilki kobiety biznesu z Dolnego Śląska. Wspieramy budowanie silnych relacji biznesowych, a także kreujemy przestrzeń, w której Klubowiczki czerpią od siebie pozytywną energię i mogą skupić się na budowaniu równowagi między poszczególnymi 

sferami swojego życia.

 

kontakt dla mediów:

Justyna Zalewska

Czerwona Szpilka

mob. 665-929-699

j.zalewska@czerwonaszpilka.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Czerwona Szpilka
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę Biuro prasowe
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na
Kultura Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
2024-12-18 | 12:15

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia mieszkańcy Szczecina otrzymali od Browaru Bosman i Miasta Szczecin wyjątkowy eko-prezent. Browar opracował koncepcję parku przy ulicy
Kultura Startuje konkurs Pulsu Biznesu na Biznesową Książkę Roku
2024-10-23 | 15:00

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku

Dziś rusza premierowa edycja konkursu Biznesowa Książka Roku organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Jego celem jest wyróżnienie wyjątkowych tytułów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.