Komunikaty PR

Ladies Day - III edycja największej konferencji dla kobiet na Dolnym Śląsku!

2020-02-25  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Zalewska
Czerwona Szpilka

Na Polance 16A/9
51-109 Wrocław
j.zalewska|czerwonaszpilka.pl| |j.zalewska|czerwonaszpilka.pl
665929699
www.czerwonaszpilka.pl

Panele tematyczne, znane ekspertki ze świata biznesu i kobiecy networking – po tegorocznej konferencji „Ladies Day”, cała Polska dowie się, jak wielką moc ma siła kobiet! Tym bardziej, że w tej edycji Czerwona Szpilka razem z wyjątkowym, muzycznym projektem: „Sounds Like Woman” zwróci uwagę na poważny problem, jakim jest przemoc wobec kobiet. Razem pokażemy, że my - kobiety, powinnyśmy trzymać się razem! 

 

Przed nami III edycja największej, kobiecej konferencji na Dolnym Śląsku! Już 18 kwietnia w godz. 10:00 – 19:30 w Hotelu Terminal zbierze się ponad 300 uczestniczek, aby wspólnie celebrować kobiecość, świetnie się bawić, zdobywać wiedzę, nawiązywać kontakty, a przede wszystkim zjednoczyć się w obliczu poważnego problemu jakim jest przemoc wobec kobiet.

- Wiele kobiet doświadcza przemocy fizycznej i psychicznej ze strony swoich najbliższych – najczęściej partnera. Jak wiele jest takich kobiet? Zbyt wiele!  - podkreśla Magdalena Szewczuk, CEO Czerwonej Szpilki. - Dlatego Czerwona Szpilka, Klub Kobiet Przedsiębiorczych, postanowiła w tym roku skupić uwagę na kobiety, które są dotknięte przemocą, łącząc się z niezwykle muzycznym projektem „Sounds Like Woman”.

Sounds Like Woman jest międzynarodowym projektem kobiet z Wielkiej Brytanii, Francji, Turcji i Polski, który walczy przeciw przemocy, by wspierać osoby w tych trudnych przeżyciach. W ramach projektu, podczas konferencji „Ladies Day” wystąpią takie gwiazdy jak Ewelina Flinta, Emea z Wielkiej Brytanii I Hannah Featherstone z Francji. Przed koncertem odbędzie się dwudziestominutowy panel z udziałem specjalistki do spraw pomocy kobietom i rodzinom w sytuacjach kryzysowych ze Stowarzyszenia INTRO we Wrocławiu, także kobiety, która przetrwała przemocowy związek.

Podczas Ladies Day uczestniczki będą również miały okazję wziąć udział w panelach tematycznych pełnych wiedzy i inspiracji, w których poznają wyjątkowe ekspertki, kobiety - ikony ze świata biznesu i showbiznesu:

PANEL: INSPIRACJA & MOTYWACJA 

W tym panelu wystąpią niezwykłe kobiety, pełne pasji, ambicji i siły. Takie, które wyznaczają odważne cele i świetnie sprawdzają się w prowadzeniu i rozwijaniu własnego biznesu. Będzie można dowiedzieć się również, jak poradzić sobie na rynku, łącząc pracę zawodową z życiem prywatnym, osiągając przy tym spektakularny sukces.

Magdalena Zachariasiewcz opowie swoją wzruszającą i inspirującą historię, a na koniec zaprosi uczestniczki do mini warsztatu chodzenia na szpilkach. A Ilona Adamska - redaktor naczelna Law Business Quality, kilku portali, pomysłodawczyni i wydawca 13 projektów książkowych poprowadzi rozmowy z kobietami sukcesu.

PANEL: WIEDZA 

Poruszane zostaną tematy, które są teraz HOT - Social Media i nasz profesjonalny wizerunek w sieci. Instagram to platforma, która dynamicznie się rozwija i chcemy na tym skupić uwagę uczestniczek. W tym panelu wystąpią 2 ekspertki, m.in Marta Kaczmarski - Instagram Instruktor.

PANEL: CIAŁO - DUSZA - UMYSŁ 

W tym panelu uczestniczki Ladies Day nauczą się wsłuchiwać w potrzeby swojego ciała, poznają sposoby na niwelowanie stresu oraz zobaczą, jak sprawić, aby do życia zawitała harmonia. 

Jola Lewicka - znana brafiterka gwiazd, współwłaścicielka marki Li Parie, autorka książki "Body Book" - poruszy kwestię relacji z naszym ciałem. A Marta Tymoszewicz - Bednarz - kobieta petarda, związana ze sportem od ponad 20 lat, Life Coach, projektantka, wystąpi z tematem: "Co zrobić, żeby się chciało... ćwiczyć, rozwijać, tworzyć i żyć ...".

PANEL: BEAUTY HOUR

A na koniec coś naprawdę kobiecego: "Beauty Hour" a w nim dwie ekspertki: stylistka Iwona Ryszkowska oraz wizażystka Natalia Stawiarska - współwłaścicielka szkoły Pro Academy.

Prelegentki zaprezentują najnowsze trendy modowe i makijażowe. Nauczą uczestniczki tworzyć bazę oraz ponadczasowe stylizacje dopasowane do okazji i sylwetki. Dowiedzą się jak zrobić makijaż idealny. Po tym warsztacie wszystkie kobiety czeka prawdziwa rewolucja w szafie i… kosmetyczce.

 

AGENDA:

10:00 – 10:30 ENERGETYCZNY start konferencji z niespodzianką

PANEL: CIAŁO – DUSZA – UMYSŁ

10:30 – 11:15 „7 kroków do zbudowania przyjacielskiej relacji ze swoim ciałem” Jola Lewicka

11:15 – 11:45 Przerwa kawowa

PANEL: WIEDZA

11:45 – 12:30 informacja wkrótce

12:30 – 13:00 „INSTAlacje” z Martą Kaczmarski

13:00 – 14:00 Przerwa lunchowa

PANEL: INSPIRACJA & MOTYWACJA

14:00 – 14:45 Ilona Adamska – w rozmowie o sukcesie i karierze

14:45 – 15:30 „Jak i dlaczego za wszelką cenę należy walczyć o własne marzenia” Magdalena Zachariasiewicz

BEAUTY HOUR

15:30 – 16:00 Natalia Stawiarska

16:00 – 16:30 Iwona Ryszkowska

16:30 – 17:00 przerwa kawowa

PANEL: CIAŁO – DUSZA – UMYSŁ

17:00 – 17:30 „Co zrobić, żeby się chciało: ćwiczyć, rozwijać, tworzyć i… żyć”- Marta Tymoszewicz – Bednarz

17:45 – 19:00 SOUNDS LIKE WOMEN – PANEL Z KONCERTEM

19:30 Zakończenie konferencji

 

Tego dnia niech zabrzmi siła kobiet!

 

Zapraszamy!

https://czerwonaszpilka.pl/ladies-day/

**

Czerwona Szpilka to niepowtarzalna społeczność, w której przedsiębiorcze i ambitne kobiety mogą wspierać się w rozwoju zawodowym i osobistym.

Pomagamy właścicielkom firm, menadżerkom oraz niezależnym freelancerkom w budowaniu trwałych relacji biznesowych, promowaniu swojej działalności i podnoszeniu kompetencji.Od 2017 roku zrzeszamy w Klubie Czerwonej szpilki kobiety biznesu z Dolnego Śląska. Wspieramy budowanie silnych relacji biznesowych, a także kreujemy przestrzeń, w której Klubowiczki czerpią od siebie pozytywną energię i mogą skupić się na budowaniu równowagi między poszczególnymi 

sferami swojego życia.

 

kontakt dla mediów:

Justyna Zalewska

Czerwona Szpilka

mob. 665-929-699

j.zalewska@czerwonaszpilka.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Czerwona Szpilka
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę Biuro prasowe
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na
Kultura Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
2024-12-18 | 12:15

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia mieszkańcy Szczecina otrzymali od Browaru Bosman i Miasta Szczecin wyjątkowy eko-prezent. Browar opracował koncepcję parku przy ulicy
Kultura Startuje konkurs Pulsu Biznesu na Biznesową Książkę Roku
2024-10-23 | 15:00

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku

Dziś rusza premierowa edycja konkursu Biznesowa Książka Roku organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Jego celem jest wyróżnienie wyjątkowych tytułów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.