Komunikaty PR

Ladies Day - III edycja największej konferencji dla kobiet na Dolnym Śląsku!

2020-02-25  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Zalewska
Czerwona Szpilka

Na Polance 16A/9
51-109 Wrocław
j.zalewska|czerwonaszpilka.pl| |j.zalewska|czerwonaszpilka.pl
665929699
www.czerwonaszpilka.pl

Panele tematyczne, znane ekspertki ze świata biznesu i kobiecy networking – po tegorocznej konferencji „Ladies Day”, cała Polska dowie się, jak wielką moc ma siła kobiet! Tym bardziej, że w tej edycji Czerwona Szpilka razem z wyjątkowym, muzycznym projektem: „Sounds Like Woman” zwróci uwagę na poważny problem, jakim jest przemoc wobec kobiet. Razem pokażemy, że my - kobiety, powinnyśmy trzymać się razem! 

 

Przed nami III edycja największej, kobiecej konferencji na Dolnym Śląsku! Już 18 kwietnia w godz. 10:00 – 19:30 w Hotelu Terminal zbierze się ponad 300 uczestniczek, aby wspólnie celebrować kobiecość, świetnie się bawić, zdobywać wiedzę, nawiązywać kontakty, a przede wszystkim zjednoczyć się w obliczu poważnego problemu jakim jest przemoc wobec kobiet.

- Wiele kobiet doświadcza przemocy fizycznej i psychicznej ze strony swoich najbliższych – najczęściej partnera. Jak wiele jest takich kobiet? Zbyt wiele!  - podkreśla Magdalena Szewczuk, CEO Czerwonej Szpilki. - Dlatego Czerwona Szpilka, Klub Kobiet Przedsiębiorczych, postanowiła w tym roku skupić uwagę na kobiety, które są dotknięte przemocą, łącząc się z niezwykle muzycznym projektem „Sounds Like Woman”.

Sounds Like Woman jest międzynarodowym projektem kobiet z Wielkiej Brytanii, Francji, Turcji i Polski, który walczy przeciw przemocy, by wspierać osoby w tych trudnych przeżyciach. W ramach projektu, podczas konferencji „Ladies Day” wystąpią takie gwiazdy jak Ewelina Flinta, Emea z Wielkiej Brytanii I Hannah Featherstone z Francji. Przed koncertem odbędzie się dwudziestominutowy panel z udziałem specjalistki do spraw pomocy kobietom i rodzinom w sytuacjach kryzysowych ze Stowarzyszenia INTRO we Wrocławiu, także kobiety, która przetrwała przemocowy związek.

Podczas Ladies Day uczestniczki będą również miały okazję wziąć udział w panelach tematycznych pełnych wiedzy i inspiracji, w których poznają wyjątkowe ekspertki, kobiety - ikony ze świata biznesu i showbiznesu:

PANEL: INSPIRACJA & MOTYWACJA 

W tym panelu wystąpią niezwykłe kobiety, pełne pasji, ambicji i siły. Takie, które wyznaczają odważne cele i świetnie sprawdzają się w prowadzeniu i rozwijaniu własnego biznesu. Będzie można dowiedzieć się również, jak poradzić sobie na rynku, łącząc pracę zawodową z życiem prywatnym, osiągając przy tym spektakularny sukces.

Magdalena Zachariasiewcz opowie swoją wzruszającą i inspirującą historię, a na koniec zaprosi uczestniczki do mini warsztatu chodzenia na szpilkach. A Ilona Adamska - redaktor naczelna Law Business Quality, kilku portali, pomysłodawczyni i wydawca 13 projektów książkowych poprowadzi rozmowy z kobietami sukcesu.

PANEL: WIEDZA 

Poruszane zostaną tematy, które są teraz HOT - Social Media i nasz profesjonalny wizerunek w sieci. Instagram to platforma, która dynamicznie się rozwija i chcemy na tym skupić uwagę uczestniczek. W tym panelu wystąpią 2 ekspertki, m.in Marta Kaczmarski - Instagram Instruktor.

PANEL: CIAŁO - DUSZA - UMYSŁ 

W tym panelu uczestniczki Ladies Day nauczą się wsłuchiwać w potrzeby swojego ciała, poznają sposoby na niwelowanie stresu oraz zobaczą, jak sprawić, aby do życia zawitała harmonia. 

Jola Lewicka - znana brafiterka gwiazd, współwłaścicielka marki Li Parie, autorka książki "Body Book" - poruszy kwestię relacji z naszym ciałem. A Marta Tymoszewicz - Bednarz - kobieta petarda, związana ze sportem od ponad 20 lat, Life Coach, projektantka, wystąpi z tematem: "Co zrobić, żeby się chciało... ćwiczyć, rozwijać, tworzyć i żyć ...".

PANEL: BEAUTY HOUR

A na koniec coś naprawdę kobiecego: "Beauty Hour" a w nim dwie ekspertki: stylistka Iwona Ryszkowska oraz wizażystka Natalia Stawiarska - współwłaścicielka szkoły Pro Academy.

Prelegentki zaprezentują najnowsze trendy modowe i makijażowe. Nauczą uczestniczki tworzyć bazę oraz ponadczasowe stylizacje dopasowane do okazji i sylwetki. Dowiedzą się jak zrobić makijaż idealny. Po tym warsztacie wszystkie kobiety czeka prawdziwa rewolucja w szafie i… kosmetyczce.

 

AGENDA:

10:00 – 10:30 ENERGETYCZNY start konferencji z niespodzianką

PANEL: CIAŁO – DUSZA – UMYSŁ

10:30 – 11:15 „7 kroków do zbudowania przyjacielskiej relacji ze swoim ciałem” Jola Lewicka

11:15 – 11:45 Przerwa kawowa

PANEL: WIEDZA

11:45 – 12:30 informacja wkrótce

12:30 – 13:00 „INSTAlacje” z Martą Kaczmarski

13:00 – 14:00 Przerwa lunchowa

PANEL: INSPIRACJA & MOTYWACJA

14:00 – 14:45 Ilona Adamska – w rozmowie o sukcesie i karierze

14:45 – 15:30 „Jak i dlaczego za wszelką cenę należy walczyć o własne marzenia” Magdalena Zachariasiewicz

BEAUTY HOUR

15:30 – 16:00 Natalia Stawiarska

16:00 – 16:30 Iwona Ryszkowska

16:30 – 17:00 przerwa kawowa

PANEL: CIAŁO – DUSZA – UMYSŁ

17:00 – 17:30 „Co zrobić, żeby się chciało: ćwiczyć, rozwijać, tworzyć i… żyć”- Marta Tymoszewicz – Bednarz

17:45 – 19:00 SOUNDS LIKE WOMEN – PANEL Z KONCERTEM

19:30 Zakończenie konferencji

 

Tego dnia niech zabrzmi siła kobiet!

 

Zapraszamy!

https://czerwonaszpilka.pl/ladies-day/

**

Czerwona Szpilka to niepowtarzalna społeczność, w której przedsiębiorcze i ambitne kobiety mogą wspierać się w rozwoju zawodowym i osobistym.

Pomagamy właścicielkom firm, menadżerkom oraz niezależnym freelancerkom w budowaniu trwałych relacji biznesowych, promowaniu swojej działalności i podnoszeniu kompetencji.Od 2017 roku zrzeszamy w Klubie Czerwonej szpilki kobiety biznesu z Dolnego Śląska. Wspieramy budowanie silnych relacji biznesowych, a także kreujemy przestrzeń, w której Klubowiczki czerpią od siebie pozytywną energię i mogą skupić się na budowaniu równowagi między poszczególnymi 

sferami swojego życia.

 

kontakt dla mediów:

Justyna Zalewska

Czerwona Szpilka

mob. 665-929-699

j.zalewska@czerwonaszpilka.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Prace na Papierze. Sztuka Dawna Biuro prasowe
2020-11-25 | 12:00

Prace na Papierze. Sztuka Dawna

To prace na papierze autorstwa najważniejszych polskich artystów. Wśród nich znaleźli się m.in. Nikifor, Artur Grottger, Stanisław Ignacy Witkiewicz czy Stanisław Wyspiański.
Kultura Kolekcjoner radzi, czym się kierować przy inwestycji
2020-11-24 | 15:00

Kolekcjoner radzi, czym się kierować przy inwestycji

  Dzieła sztuki drożeją w kryzysie - kolekcjoner radzi, czym się kierować przy inwestycji.  Rynek dzieł sztuki nie wyhamował w ostatnich miesiącach, a niektórym
Kultura Portret Tamary Łempickiej na aukcji
2020-11-24 | 01:00

Portret Tamary Łempickiej na aukcji

To wydarzenie roku na polskim rynku sztuki. Po raz pierwszy wybitny, wart nawet 6 mln złotych obraz Tamary Łempickiej, najdroższego polskiego artysty w historii i trzeciej najdroższej artystki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Farmacja

W wyniku pandemii tysiące chorych na osteoporozę pozostają bez pomocy. Lekarze i pacjenci apelują o proste zmiany umożliwiające diagnostykę i leczenie [DEPESZA]

Na osteoporozę choruje w Polsce aż 2,1 mln osób, a liczba nowych przypadków rośnie. Nieleczona prowadzi do niepełnosprawności i trwałego kalectwa, a nawet śmierci. Tymczasem pandemia COVID-19 spowodowała kilkumiesięczny przestój w diagnostyce i terapii tej choroby. Dane NFZ pokazują, że liczba porad udzielonych w poradniach leczenia osteoporozy spadła w tym roku o ponad 20 proc., a wizyt w gabinetach reumatologów i ortopedów – o 1/3. Lekarze alarmują, że opóźnienia będą mieć nieodwracalne konsekwencje dla tysięcy pacjentów, i apelują do Ministerstwa Zdrowia o wdrożenie prostych rozwiązań, które odciążą system. 

 

Infrastruktura

Firmy budowlane nie odczuwają dużego spowolnienia. Osłabienie koniunktury w budownictwie spodziewane jest w przyszłym roku

Pandemia nie zatrzymała budowlanki. Jak pokazuje listopadowa ankieta PZPB, firmy budowlane mają zapełnione portfele zleceń pozyskanych jeszcze przed pandemią COVID-19, a większość z nich pracuje w tej chwili z 80–90-proc. wydajnością. Ostatnie miesiące przyniosły pewne odbicie zwłaszcza w sektorze mieszkaniowym. Branża budowlana musi jednak przygotować się na skutki kryzysu gospodarczego w następstwie pandemii, choć osłabienie koniunktury pojawi się z pewnym opóźnieniem.

Serwis specjalny

Wyprzedaże u dealerów mają pobudzić sprzedaż aut przed końcem grudnia. Mimo to w całym roku spadki przekroczą 20 proc.

Sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych przez pierwsze 10 miesięcy 2020 roku spadła o 26 proc. Po 20 dniach listopada widać większe zainteresowanie klientów – w osobówkach wzrost sięgnął 7 proc., w autach dostawczych – 26,5 proc. r/r. To może być efekt rozpoczętych wyprzedaży roczników 2020. Pod tym względem pandemiczny rok nie będzie znacząco różnił się od poprzednich. Tym bardziej że od 2021 roku wchodzi w życie nowa norma Euro 6d związana z emisją spalin. Przedstawiciele branży podkreślają, że każdy impuls popytowy byłby na wagę złota, np. programy dopłat połączone ze złomowaniem.

 
 

Infrastruktura

Mniejsze miasta dzięki pandemii mogą zahamować odpływ ludności. Nowych mieszkańców przyciągnęłyby inwestycje w czyste środowisko i oferta mieszkań na wynajem

Wyludnianie się małych i średnich miast i ucieczka młodych do większych aglomeracji to zjawisko obserwowane od dawna. Dzięki pandemii i pracy zdalnej okazało się, że nie trzeba mieszkać blisko miejsca pracy, co może okazać się szansą dla mniejszych ośrodków. Ich dużym plusem są też niższe koszty utrzymania. Jeśli lokalne społeczności zaproponują wykształconym ludziom warunki do wygodnego i przyjemnego życia, m.in. czyste środowisko i atrakcyjną ofertę mieszkaniową, będą mogły konkurować z większymi miastami o nowych mieszkańców. To może pomóc samorządom pozyskać wykwalifikowanych pracowników m.in. do pracy w urzędach, szpitalach czy szkołach.