Komunikaty PR

„Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską” już w ten weekend!

2024-06-20  |  09:00

To niezwykłe wydarzenie stanowi doskonałą okazję do poznania ponadczasowych tradycji, jak i również współczesnych aspektów Japonii.  W trakcie pikniku mieszkańcy Warszawy będą mieli możliwość skorzystania z licznych atrakcji, przewidzianych przez organizatorów i partnerów. Wśród nich m.in. zabawa w wielką grę „Jenga”, na którą zaprasza Kajima Poland, japoński generalny wykonawca.

Festiwal „Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską” odbędzie się już 22 czerwca br. na terenie Służewskiego Domu Kultury przy ulicy J. S. Bacha 15 w Warszawie. Wydarzenie, przy wsparciu partnerów i sponsorów, organizowane jest od 2013 roku przez Ambasadę Japonii w Polsce, Związek Pracodawców SHOKOKAI oraz Klub Japoński w Polsce i stanowi otwartą imprezę przeznaczoną dla mieszkańców Warszawy.

Piknik od ponad dekady cieszy się ogromnym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem. Na odwiedzających czekają atrakcje związane z Japonią dawną i współczesną, m.in.: występy sceniczne artystów japońskich i polskich, pokazy sztuk walki, warsztaty kulturalne czy stoiska gastronomiczne i handlowe.

Atrakcje dla uczestników przygotowała Kajima Poland, generalny wykonawca z japońskim rodowodem. Na gości na stoisku F11 wraz zespołem Kajima Poland będą czekać m.in. trzy stanowiska do gry w wielką „Jengę” - zabawę przeznaczoną dla wszystkich, niezależnie od wieku, oraz nagrody za udział w postaci drobnych gadżetów firmowych.

„W festiwalu ‘Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską’ uczestniczymy od 2014 roku. Nasze zaangażowanie w to wydarzenie wynika z japońskiego DNA marki Kajima I chęci podkreślenia japońskich korzeni organizacji. Chcemy również wspierać pogłębianie kulturowych relacji pomiędzy Polską i Japonią. Zauważamy, że z roku na rok wydarzenie przyciąga coraz większe grono uczestników. Jest to bardzo ważna platforma umożliwiająca nam kontakt z miłośnikami szeroko rozumianej kultury japońskiej oraz wszystkimi, którzy szukają atrakcyjnej formy spędzania wolnego czasu. Na naszych stoiskach od kilku lat organizujemy gry i zabawy, które cieszą się dużą popularnością wśród najmłodszych uczestników. W tym roku jesteśmy Grand Partnerem wydarzenia, na które serdecznie wszystkich zapraszamy” powiedziała Sandra Wróblewska, Senior Business Development Manager w Kajima Poland.

„Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską” odbędzie się 22 czerwca br. w godzinach 11:30-19:00. Wstęp wolny.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.