Mazda na festiwalu Homo Faber 2024
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Mazda z przyjemnością ogłasza swój udział w Homo Faber 2024 – festiwalowym święcie współczesnego rzemiosła, które odbędzie się w Wenecji we Włoszech, w dniach od 1 do 30 września 2024 r.
Wydarzenie organizowane przez Michelangelo Foundation for Creativity & Craftsmanship odbywa się w tym roku pod hasłem „Podróż życia”. Na gości czekać będą poruszające wystawy rzemieślników z całego świata zgromadzone w przestrzeniach Fundacji Giorgio Cini, na wyspie San Giorgio.
Mazda bierze udział w wydarzeniu poprzez kuratorską wystawę przedmiotów rzemieślniczych i zaoferuje warsztaty z marmurkowania papieru, tworzenia globusów i introligatorstwa. Współpraca ta pokazuje zaangażowanie Mazdy w dążenie do doskonałości w sztuce rzemiosła, wyrażone w filozofii marki „Crafted in Japan”.
W trzeciej edycji wydarzenia Homo Faber, dyrektorzy artystyczni Luca Guadagnino, który jest włoskim reżyserem filmowym i producentem oraz Nicolò Rosmarini, włoski architekt, zabiorą odwiedzających w podróż przez przełomowe momenty w życiu człowieka, od narodzin po życie pozagrobowe, a wszystko to widziane przez pryzmat rzemiosła. Od dzieciństwa do podróży, od pasji po marzenia, ważne kamienie milowe są sygnowane specjalnymi przedmiotami stworzonymi przez wykwalifikowanych rzemieślników, przy użyciu rozmaitych technik.
Festiwalowe wystawy zainspirowane dziesięcioma tematami, które wyrażają „Podróż życia” zaprezentują setki ręcznie wykonanych przedmiotów. Stworzone przez utalentowanych rzemieślników z całego świata, podkreślają różnorodne zdolności, techniki i innowacyjne podejście stojące za twórczością każdego z nich.
Mazda doskonale wpisuje się w taką formułę wydarzenia: od ponad 100 lat projektanci i rzemieślnicy Takumi udoskonalają i opanowują do perfekcji tradycyjne japońskie rzemiosło. Mazda szczyci się tym, że nie tylko produkuje samochody, ale także je tworzy. Wielokrotnie nagradzana filozofia projektowania „Kodo - Dusza Ruchu” tchnęła życie i osobowość w samochody Mazdy, tworząc prawdziwy wyraz japońskiej estetyki.
W rzeczywistości każda Mazda powstaje na początku jako abstrakcyjna, ręcznie wykonana rzeźba, która oddaje emocje przyszłego samochodu. Projektanci i inżynierowie inspirują się filozofią Monozukuri – sztuką tworzenia rzeczy, które łączą efektywność skali z kreatywną innowacyjnością, oraz Kaizen – świadomym dążeniem do stawania się lepszym każdego dnia.
Wystawiając szereg przedmiotów sztuki rzemieślniczej i oferując warsztaty z rzemieślnikami, Mazda jest dumna z uczestnictwa w festiwalu Homo Faber 2024 i dzielenia się swoją pasją do uczenia się, tworzenia i dzielenia kreatywności z rzemieślnikami z całego świata.
Katarina Loksa, Head of Brand w Mazda Motor Europe, komentuje: „U podstaw podejścia Mazdy do projektowania i wytwarzania naszych produktów leży wysoka dbałość o szczegóły i pasja do doskonalenia każdego etapu procesu. Dzieląc etos rzemiosła z Michelangelo Foundation, Mazda z dumą dołącza do Homo Faber 2024, celebrując talenty rzemieślnicze z całego świata i demonstrując naszą pasję do rzemiosła. „Podróż życia" to piękny temat tegorocznej edycji Homo Faber – z niecierpliwością czekamy na powitanie gości w naszej podróży Takumi – rzemieślniczym doświadczeniu, związanym z podróżami i eksploracją”.
Alberto Cavalli, dyrektor wykonawczy Michelangelo Foundation, dodaje: „Japońskie podejście Mazdy do projektowania i rzemiosła świadczy o poczuciu autentycznego związku z wartościami oryginalności, kreatywności i szacunku dla rzemieślniczych talentów, których Homo Faber jest orędownikiem. Warsztaty partycypacyjne, które Mazda wspiera w ramach Homo Faber, są mile widzianym i niezwykle cennym aspektem tegorocznego wydarzenia, pozwalając naszym gościom spróbować swoich sił w bardzo poetyckim rzemiośle, jakim jest introligatorstwo i papiernictwo”.
Więcej o Maździe na Homo Faber 2024 oraz o kuratorskich wystawach i warsztatach: Link

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.