Komunikaty PR

Mazda na festiwalu Homo Faber 2024

2024-05-17  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Do pobrania Mazda ( 0.52 MB )

Mazda z przyjemnością ogłasza swój udział w Homo Faber 2024 – festiwalowym święcie współczesnego rzemiosła, które odbędzie się w Wenecji we Włoszech, w dniach od 1 do 30 września 2024 r.

Wydarzenie organizowane przez Michelangelo Foundation for Creativity & Craftsmanship odbywa się w tym roku pod hasłem „Podróż życia”. Na gości czekać będą poruszające wystawy rzemieślników z całego świata zgromadzone w przestrzeniach Fundacji Giorgio Cini, na wyspie San Giorgio.

Mazda bierze udział w wydarzeniu poprzez kuratorską wystawę przedmiotów rzemieślniczych i zaoferuje warsztaty z marmurkowania papieru, tworzenia globusów i introligatorstwa. Współpraca ta pokazuje zaangażowanie Mazdy w dążenie do doskonałości w sztuce rzemiosła, wyrażone w filozofii marki „Crafted in Japan”.

W trzeciej edycji wydarzenia Homo Faber, dyrektorzy artystyczni Luca Guadagnino, który jest włoskim reżyserem filmowym i producentem oraz Nicolò Rosmarini, włoski architekt, zabiorą odwiedzających w podróż przez przełomowe momenty w życiu człowieka, od narodzin po życie pozagrobowe, a wszystko to widziane przez pryzmat rzemiosła. Od dzieciństwa do podróży, od pasji po marzenia, ważne kamienie milowe są sygnowane specjalnymi przedmiotami stworzonymi przez wykwalifikowanych rzemieślników, przy użyciu rozmaitych technik.

Festiwalowe wystawy zainspirowane dziesięcioma tematami, które wyrażają „Podróż życia” zaprezentują setki ręcznie wykonanych przedmiotów. Stworzone przez utalentowanych rzemieślników z całego świata, podkreślają różnorodne zdolności, techniki i innowacyjne podejście stojące za twórczością każdego z nich.

Mazda doskonale wpisuje się w taką formułę wydarzenia: od ponad 100 lat projektanci i rzemieślnicy Takumi udoskonalają i opanowują do perfekcji tradycyjne japońskie rzemiosło. Mazda szczyci się tym, że nie tylko produkuje samochody, ale także je tworzy. Wielokrotnie nagradzana filozofia projektowania „Kodo - Dusza Ruchu” tchnęła życie i osobowość w samochody Mazdy, tworząc prawdziwy wyraz japońskiej estetyki.

W rzeczywistości każda Mazda powstaje na początku jako abstrakcyjna, ręcznie wykonana rzeźba, która oddaje emocje przyszłego samochodu. Projektanci i inżynierowie inspirują się filozofią Monozukuri – sztuką tworzenia rzeczy, które łączą efektywność skali z kreatywną innowacyjnością, oraz Kaizen – świadomym dążeniem do stawania się lepszym każdego dnia.

Wystawiając szereg przedmiotów sztuki rzemieślniczej i oferując warsztaty z rzemieślnikami, Mazda jest dumna z uczestnictwa w festiwalu Homo Faber 2024 i dzielenia się swoją pasją do uczenia się, tworzenia i dzielenia kreatywności z rzemieślnikami z całego świata.

Katarina Loksa, Head of Brand w Mazda Motor Europe, komentuje: „U podstaw podejścia Mazdy do projektowania i wytwarzania naszych produktów leży wysoka dbałość o szczegóły i pasja do doskonalenia każdego etapu procesu. Dzieląc etos rzemiosła z Michelangelo Foundation, Mazda z dumą dołącza do Homo Faber 2024, celebrując talenty rzemieślnicze z całego świata i demonstrując naszą pasję do rzemiosła. „Podróż życia" to piękny temat tegorocznej edycji Homo Faber – z niecierpliwością czekamy na powitanie gości w naszej podróży Takumi – rzemieślniczym doświadczeniu, związanym z podróżami i eksploracją”.

Alberto Cavalli, dyrektor wykonawczy Michelangelo Foundation, dodaje: „Japońskie podejście Mazdy do projektowania i rzemiosła świadczy o poczuciu autentycznego związku z wartościami oryginalności, kreatywności i szacunku dla rzemieślniczych talentów, których Homo Faber jest orędownikiem. Warsztaty partycypacyjne, które Mazda wspiera w ramach Homo Faber, są mile widzianym i niezwykle cennym aspektem tegorocznego wydarzenia, pozwalając naszym gościom spróbować swoich sił w bardzo poetyckim rzemiośle, jakim jest introligatorstwo i papiernictwo”.

Więcej o Maździe na Homo Faber 2024 oraz o kuratorskich wystawach i warsztatach: Link

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Człowiek jako psyche i physis - AOKZ w Warszawie Biuro prasowe
2024-06-13 | 14:00

Człowiek jako psyche i physis - AOKZ w Warszawie

Do 15 czerwca w holu głównym Giełdy Papierów Wartościowych można odwiedzać wyjątkową wystawę „Człowiek”. To projekt galerii sztuki współczesnej AOKZ z
Kultura Ptaszek Staszek ćwierka o zrównoważonym rozwoju w MOK
2024-06-12 | 11:45

Ptaszek Staszek ćwierka o zrównoważonym rozwoju w MOK

W Miejskim Ośrodku Kultury w Szczecinie odbędzie się nietypowa wystawa. Jej bohaterem jest Ptaszek Staszek – postać stworzona przez rysownika Piotra Jedlińskiego. Tym razem Ptaszek
Kultura Ruszyła muzyczna loteria Orbit® Refreshers.
2024-06-04 | 12:00

Ruszyła muzyczna loteria Orbit® Refreshers.

Zabawę wspiera ambasadorka marki Young Leosia! Z początkiem czerwca wystartowała muzyczna loteria Orbit® Refreshers! Mars Wrigley, razem z ambasadorką marki – Young Leosią,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Połowa Polaków nie potrafi odróżnić oryginalnego produktu od podróbki. Sklepy internetowe wdrożyły technologie blokujące nieautentyczne towary

Sprzedaż podrobionych produktów to jedno z najczęstszych oszustw w sieci. Z badań EUIPO wynika, że 14 proc. konsumentów w Polsce celowo kupiło podróbkę, a połowa miała problem z określeniem oryginalności zakupionego produktu. Klientom z pomocą idą sklepy internetowe. W ubiegłym roku technologie stosowane przez Amazon zablokowały globalnie sprzedaż 7 mln nieautentycznych towarów. Organizacje konsumenckie apelują z kolei do konsumentów o ostrożne podejście do niewiarygodnie niskich cen i zwracanie uwagi na detale.

Prawo

Reforma finansowania samorządów ma im pomóc wyjść z dramatycznej sytuacji. Zmiany możliwe już od 2025 roku

Pod koniec czerwca lub w pierwszych dniach lipca ma zostać skierowany do konsultacji publicznych projekt nowych przepisów dotyczących finansowania jednostek samorządu terytorialnego. To odpowiedź na spustoszenie, jakie wywołały w samorządowych budżetach zmiany wprowadzone m.in. przez Polski Ład. Ministerstwo Finansów chce, aby reforma zaczęła obowiązywać już z początkiem 2025 roku. Z wyliczeń resortu wynika, że dzięki nim w przyszłym roku do JST trafiłoby o kilkadziesiąt miliardów złotych więcej niż w obecnym.

Transport

Port lotniczy w Modlinie chce rozbudować terminal i stanowiska dla samolotów. W planach także uruchomienie pozaeuropejskich kierunków

W piątek 14 czerwca minister infrastruktury Dariusz Klimczak zatwierdził plan generalny portu lotniczego Warszawa-Modlin na lata 2022–2045, w zakresie zgodności z polityką transportową kraju. Położone około 35 km od centrum stolicy lotnisko czeka rozbudowa. Władze spółki mówią o konieczności powiększenia zarówno terminalu pasażerskiego, jak również płyt postojowych dla samolotów. Konieczna jest także budowa nowej drogi startowej. Bez tych inwestycji za kilka lat mazowiecki port lotniczy osiągnie kres przepustowości zaplanowanej na 4,2 mln pasażerów. Tym bardziej że władze lotniska myślą o rozwoju kierunków pozaeuropejskich.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.