Komunikaty PR

Mazda na festiwalu Homo Faber 2024

2024-05-17  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Do pobrania Mazda ( 0.52 MB )

Mazda z przyjemnością ogłasza swój udział w Homo Faber 2024 – festiwalowym święcie współczesnego rzemiosła, które odbędzie się w Wenecji we Włoszech, w dniach od 1 do 30 września 2024 r.

Wydarzenie organizowane przez Michelangelo Foundation for Creativity & Craftsmanship odbywa się w tym roku pod hasłem „Podróż życia”. Na gości czekać będą poruszające wystawy rzemieślników z całego świata zgromadzone w przestrzeniach Fundacji Giorgio Cini, na wyspie San Giorgio.

Mazda bierze udział w wydarzeniu poprzez kuratorską wystawę przedmiotów rzemieślniczych i zaoferuje warsztaty z marmurkowania papieru, tworzenia globusów i introligatorstwa. Współpraca ta pokazuje zaangażowanie Mazdy w dążenie do doskonałości w sztuce rzemiosła, wyrażone w filozofii marki „Crafted in Japan”.

W trzeciej edycji wydarzenia Homo Faber, dyrektorzy artystyczni Luca Guadagnino, który jest włoskim reżyserem filmowym i producentem oraz Nicolò Rosmarini, włoski architekt, zabiorą odwiedzających w podróż przez przełomowe momenty w życiu człowieka, od narodzin po życie pozagrobowe, a wszystko to widziane przez pryzmat rzemiosła. Od dzieciństwa do podróży, od pasji po marzenia, ważne kamienie milowe są sygnowane specjalnymi przedmiotami stworzonymi przez wykwalifikowanych rzemieślników, przy użyciu rozmaitych technik.

Festiwalowe wystawy zainspirowane dziesięcioma tematami, które wyrażają „Podróż życia” zaprezentują setki ręcznie wykonanych przedmiotów. Stworzone przez utalentowanych rzemieślników z całego świata, podkreślają różnorodne zdolności, techniki i innowacyjne podejście stojące za twórczością każdego z nich.

Mazda doskonale wpisuje się w taką formułę wydarzenia: od ponad 100 lat projektanci i rzemieślnicy Takumi udoskonalają i opanowują do perfekcji tradycyjne japońskie rzemiosło. Mazda szczyci się tym, że nie tylko produkuje samochody, ale także je tworzy. Wielokrotnie nagradzana filozofia projektowania „Kodo - Dusza Ruchu” tchnęła życie i osobowość w samochody Mazdy, tworząc prawdziwy wyraz japońskiej estetyki.

W rzeczywistości każda Mazda powstaje na początku jako abstrakcyjna, ręcznie wykonana rzeźba, która oddaje emocje przyszłego samochodu. Projektanci i inżynierowie inspirują się filozofią Monozukuri – sztuką tworzenia rzeczy, które łączą efektywność skali z kreatywną innowacyjnością, oraz Kaizen – świadomym dążeniem do stawania się lepszym każdego dnia.

Wystawiając szereg przedmiotów sztuki rzemieślniczej i oferując warsztaty z rzemieślnikami, Mazda jest dumna z uczestnictwa w festiwalu Homo Faber 2024 i dzielenia się swoją pasją do uczenia się, tworzenia i dzielenia kreatywności z rzemieślnikami z całego świata.

Katarina Loksa, Head of Brand w Mazda Motor Europe, komentuje: „U podstaw podejścia Mazdy do projektowania i wytwarzania naszych produktów leży wysoka dbałość o szczegóły i pasja do doskonalenia każdego etapu procesu. Dzieląc etos rzemiosła z Michelangelo Foundation, Mazda z dumą dołącza do Homo Faber 2024, celebrując talenty rzemieślnicze z całego świata i demonstrując naszą pasję do rzemiosła. „Podróż życia" to piękny temat tegorocznej edycji Homo Faber – z niecierpliwością czekamy na powitanie gości w naszej podróży Takumi – rzemieślniczym doświadczeniu, związanym z podróżami i eksploracją”.

Alberto Cavalli, dyrektor wykonawczy Michelangelo Foundation, dodaje: „Japońskie podejście Mazdy do projektowania i rzemiosła świadczy o poczuciu autentycznego związku z wartościami oryginalności, kreatywności i szacunku dla rzemieślniczych talentów, których Homo Faber jest orędownikiem. Warsztaty partycypacyjne, które Mazda wspiera w ramach Homo Faber, są mile widzianym i niezwykle cennym aspektem tegorocznego wydarzenia, pozwalając naszym gościom spróbować swoich sił w bardzo poetyckim rzemiośle, jakim jest introligatorstwo i papiernictwo”.

Więcej o Maździe na Homo Faber 2024 oraz o kuratorskich wystawach i warsztatach: Link

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę Biuro prasowe
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na
Kultura Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
2024-12-18 | 12:15

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia mieszkańcy Szczecina otrzymali od Browaru Bosman i Miasta Szczecin wyjątkowy eko-prezent. Browar opracował koncepcję parku przy ulicy
Kultura Startuje konkurs Pulsu Biznesu na Biznesową Książkę Roku
2024-10-23 | 15:00

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku

Dziś rusza premierowa edycja konkursu Biznesowa Książka Roku organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Jego celem jest wyróżnienie wyjątkowych tytułów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.