Komunikaty PR

Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce!

2024-07-02  |  10:00
Biuro prasowe

Momentum Leisure świętuje wielkie otwarcie już trzeciego parku tematycznego w Polsce, Majaland Gdańsk, które odbyło się 29 czerwca 2024 r. Po udanych otwarciach parków Majaland Kownaty (2018) i Majaland Warszawa (2022) amsterdamski deweloper i operator parków tematycznych wzmacnia swoją pozycję na rozwijającym się rynku Europy Środkowo-Wschodniej, dodając do swojego portfolio Majaland Gdańsk. Otwarciu towarzyszyło podpisanie dwóch ważnych umów licencyjnych, które umożliwiły Momentum Leisure połączenie znanych wszystkim Smerfów z Peyo Company z  kultowymi postaciami z serii Nickelodeon, w tym m.in. Sponge Bob’em i Wojowoniczymi Żółwiami Ninja. Nowi bohaterowie dołączyli do grona popularnych postaci ze Studio 100, takich, jak Pszczółka Maja i Wiking Vicky.

 

Nowe umowy licencyjne

Momentum Leisure wzmacnia swoją strategię opartą na własności intelektualnej poprzez uruchomienie Majaland Gdańsk i podpisanie długoterminowych umów z Peyo Company i Nickelodeon. Nowy dyrektor generalny, Wouter Dekkers, mówi: „Dołączenie do firmy w kwietniu było, jak wskoczenie do rozpędzonej kolejki górskiej. Jestem podekscytowany i zaszczycony, że mogę poprowadzić kolejny etap Majaland w Polsce. Naszym celem jest wzbogacanie naszych parków o fascynującą rozrywkę i atrakcje dla całej rodziny. Jestem niesamowicie szczęśliwy, że Majaland zaprezentuje naszym Gościom ukochaną markę Nickelodeon i jej bohaterów.”

Dalszy rozwój

Od momentu powstania, Momentum Leisure postrzega Polskę jako rynek napędzający wzrost. Otwarcie trzeciego parku doskonale wpisuje się w strategię zdobycia pozycji liczącego się gracza w branży rozrywki w Europie Środkowo-Wschodniej. Pozyskując i rozwijając atrakcyjne lokalizacje oraz prezentując w swoich parkach cieszące się dużą popularnością postacie z bajek, Momentum Leisure było w stanie zapewnić sobie znaczącą pozycję na rozwijającym się rynku parków tematycznych w Polsce.

W kwietniu 2024 roku Momentum Leisure ogłosiło partnerstwo i współpracę z firmą Mitiska-REIM przy budowie czwartego już parku tematycznego, tym razem na południu Polski, sąsiadującego z największym centrum handlowym Mitiska-REIM w Gliwicach.

 

O Majaland Gdańsk:

Majaland Gdańsk zajmuje powierzchnię 20 000 m² i oferuje 24 atrakcje, z których wiele znajduje się w zadaszonej hali. Dogodnie położony w pobliżu historycznego i popularnego turystycznie Gdańska park, jest doskonałym miejscem dla rodzin z dziećmi. Goście mogą korzystać z atrakcji tematycznie związanych z ulubionymi bohaterami bajek, jak Pszczółka Maja, Smerfy, SpongeBob czy Wojownicze Żółwie Ninja. Park czynny jest codziennie w godzinach 10.00-18.00, przez cały rok, z bezpłatnym wstępem dla dzieci poniżej 85 cm wzrostu.

Więcej informacji: www.majalandgdansk.pl

 

O Momentum Leisure:

Od 2008 roku Momentum Leisure rozwija i zarządza najwyższej klasy parkami tematycznymi w Europie Środkowo-Wschodniej, dostarczając niezapomnianych wrażeń i wspomnień każdemu, bez względu na wiek. Po odniesionym sukcesie parków Majaland Kownaty (2018) i Majaland Warszawa (2022), Majaland Gdańsk otworzył swoje podwoje w 2024 roku. Strategia rozwoju Momentum Leisure obejmuje otwieranie nowych, zróżnicowanych tematycznie parków, gdzie najważniejsze jest bezpieczeństwo, rodzina, wspólne chwile i zrównoważony rozwój.

Więcej informacji: https://www.momentumleisure.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę Biuro prasowe
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na
Kultura Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
2024-12-18 | 12:15

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia mieszkańcy Szczecina otrzymali od Browaru Bosman i Miasta Szczecin wyjątkowy eko-prezent. Browar opracował koncepcję parku przy ulicy
Kultura Startuje konkurs Pulsu Biznesu na Biznesową Książkę Roku
2024-10-23 | 15:00

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku

Dziś rusza premierowa edycja konkursu Biznesowa Książka Roku organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Jego celem jest wyróżnienie wyjątkowych tytułów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.