Komunikaty PR

Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce!

2024-07-02  |  10:00
Biuro prasowe

Momentum Leisure świętuje wielkie otwarcie już trzeciego parku tematycznego w Polsce, Majaland Gdańsk, które odbyło się 29 czerwca 2024 r. Po udanych otwarciach parków Majaland Kownaty (2018) i Majaland Warszawa (2022) amsterdamski deweloper i operator parków tematycznych wzmacnia swoją pozycję na rozwijającym się rynku Europy Środkowo-Wschodniej, dodając do swojego portfolio Majaland Gdańsk. Otwarciu towarzyszyło podpisanie dwóch ważnych umów licencyjnych, które umożliwiły Momentum Leisure połączenie znanych wszystkim Smerfów z Peyo Company z  kultowymi postaciami z serii Nickelodeon, w tym m.in. Sponge Bob’em i Wojowoniczymi Żółwiami Ninja. Nowi bohaterowie dołączyli do grona popularnych postaci ze Studio 100, takich, jak Pszczółka Maja i Wiking Vicky.

 

Nowe umowy licencyjne

Momentum Leisure wzmacnia swoją strategię opartą na własności intelektualnej poprzez uruchomienie Majaland Gdańsk i podpisanie długoterminowych umów z Peyo Company i Nickelodeon. Nowy dyrektor generalny, Wouter Dekkers, mówi: „Dołączenie do firmy w kwietniu było, jak wskoczenie do rozpędzonej kolejki górskiej. Jestem podekscytowany i zaszczycony, że mogę poprowadzić kolejny etap Majaland w Polsce. Naszym celem jest wzbogacanie naszych parków o fascynującą rozrywkę i atrakcje dla całej rodziny. Jestem niesamowicie szczęśliwy, że Majaland zaprezentuje naszym Gościom ukochaną markę Nickelodeon i jej bohaterów.”

Dalszy rozwój

Od momentu powstania, Momentum Leisure postrzega Polskę jako rynek napędzający wzrost. Otwarcie trzeciego parku doskonale wpisuje się w strategię zdobycia pozycji liczącego się gracza w branży rozrywki w Europie Środkowo-Wschodniej. Pozyskując i rozwijając atrakcyjne lokalizacje oraz prezentując w swoich parkach cieszące się dużą popularnością postacie z bajek, Momentum Leisure było w stanie zapewnić sobie znaczącą pozycję na rozwijającym się rynku parków tematycznych w Polsce.

W kwietniu 2024 roku Momentum Leisure ogłosiło partnerstwo i współpracę z firmą Mitiska-REIM przy budowie czwartego już parku tematycznego, tym razem na południu Polski, sąsiadującego z największym centrum handlowym Mitiska-REIM w Gliwicach.

 

O Majaland Gdańsk:

Majaland Gdańsk zajmuje powierzchnię 20 000 m² i oferuje 24 atrakcje, z których wiele znajduje się w zadaszonej hali. Dogodnie położony w pobliżu historycznego i popularnego turystycznie Gdańska park, jest doskonałym miejscem dla rodzin z dziećmi. Goście mogą korzystać z atrakcji tematycznie związanych z ulubionymi bohaterami bajek, jak Pszczółka Maja, Smerfy, SpongeBob czy Wojownicze Żółwie Ninja. Park czynny jest codziennie w godzinach 10.00-18.00, przez cały rok, z bezpłatnym wstępem dla dzieci poniżej 85 cm wzrostu.

Więcej informacji: www.majalandgdansk.pl

 

O Momentum Leisure:

Od 2008 roku Momentum Leisure rozwija i zarządza najwyższej klasy parkami tematycznymi w Europie Środkowo-Wschodniej, dostarczając niezapomnianych wrażeń i wspomnień każdemu, bez względu na wiek. Po odniesionym sukcesie parków Majaland Kownaty (2018) i Majaland Warszawa (2022), Majaland Gdańsk otworzył swoje podwoje w 2024 roku. Strategia rozwoju Momentum Leisure obejmuje otwieranie nowych, zróżnicowanych tematycznie parków, gdzie najważniejsze jest bezpieczeństwo, rodzina, wspólne chwile i zrównoważony rozwój.

Więcej informacji: https://www.momentumleisure.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.