Komunikaty PR

NOT FAIR. Targi sztuki

2020-08-26  |  11:00
Biuro prasowe

NOT FAIR, 4–6 września 2020

 

Targi Sztuki Współczesnej

 

DESA Unicum, ul. Piękna 1A, Warszawa

 

NOT FAIR to jedno z najważniejszych wydarzeń otwarcia jesiennego sezonu artystycznego w Warszawie. W Polsce brakuje profesjonalnych targów sztuki współczesnej. W tym roku ze względu na pandemię Covid-19 większość międzynarodowych targów zostało odwołanych lub przeniesionych do Internetu. Te polskie galerie, które są aktywne międzynarodowo, nie miały zatem szans pokazania najnowszych i najciekawszych prac reprezentowanych przez siebie artystek i artystów ekspertom i szerszej publiczności. Dlatego DESA Unicum postanowiła wesprzeć polskie galerie oddając im swoją przestrzeń. Dzięki gościnie domu aukcyjnego lokalni odbiorcy będą mieli okazję obejrzeć je w Warszawie. Umożliwi ona galeriom także dotarcie do nowych odbiorców, którzy do tej pory nie mieli okazji zapoznać się bliżej z programem i ofertą galerii reprezentujących artystów współczesnych. Krajowej publiczności przybliżona zostanie formuła wysokiej jakości targów sztuki.  Aby mogło odbyć się to w bezpieczny i sprzyjający sposób, nacisk położony został na jakość a nie na ilość. W NOT FAIR udział weźmie szesnaście wybranych galerii, które pokażą specjalnie przygotowane prezentacje solowe lub duety. Będzie to unikalna okazja do bliższego zapoznania się z twórczością młodych oraz uznanych już międzynarodowo artystów w jednym miejscu – przestronnej i centralnie zlokalizowanej siedzibie DESA Unicum.

 

Na stronie internetowej domu aukcyjnego zaprezentowane zostaną po trzy prace z każdej galerii. Większy ich wybór obejrzeć można będzie na na wystawie w jego siedzibie podczas pierwszego wrześniowego weekendu.

 

galerie / artystki i artyści

 

BWA Warszawa: Sławomir Pawszak

Dawid Radziszewski: Marian Szpakowski, Marcin Zarzeka

Fundacja Profile: Teresa Tyszkiewicz

Le Guern: Tomasz Baran, Irmina Staś

LETO: Angelika Markul

Lokal_30: Jan Możdżyński, Anna Orbaczewska

Monopol: Łukasz Korolkiewicz

Piktogram: Dorota Jurczak

Pola Magnetyczne: Agata Bogacka, Nicolas Grospierre

Polana Institute: Olga Micińska, Mikołaj Sobczak

Propaganda: Ada Zielińska

Raster: Janek Simon, Zbigniew Rogalski

Rodriguez: Marlon de Azambuja, Michał Martychowiec

Stereo: Wojciech Bąkowski

Wschód: Jarosław Fliciński

oraz

Instytut Fotografii Fort: Michał Szlaga

 

Wstęp wolny

 

Dyrekcja NOT FAIR 2020:

Marta Kołakowska, właścicielka galerii LETO

Michał Woliński, dyrektor galerii Piktogram, założyciel NOT FAIR

Organizacja: Stowarzyszenie Piktogram

 

Gospodarz: Dom aukcyjny DESA Unicum

Sponsor: White Stone Development

Partnerzy:

Vogue Polska

Kawa Popularna

Projekt współfinansuje m.st. Warszawa

 

@not.fair

www.notfair.pl

kontakt: info@notfair.pl


 

https://desa.pl/pl/wystawy/not-fair/

 

https://www.facebook.com/events/880356435821553/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę Biuro prasowe
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na
Kultura Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
2024-12-18 | 12:15

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia mieszkańcy Szczecina otrzymali od Browaru Bosman i Miasta Szczecin wyjątkowy eko-prezent. Browar opracował koncepcję parku przy ulicy
Kultura Startuje konkurs Pulsu Biznesu na Biznesową Książkę Roku
2024-10-23 | 15:00

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku

Dziś rusza premierowa edycja konkursu Biznesowa Książka Roku organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Jego celem jest wyróżnienie wyjątkowych tytułów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.