Nowa propozycja muzyczna Kasi Chałdaś
Nowa propozycja muzyczna Kasi Chałdaś zatytułowana „BOY” powstała przy udziale Tomka Luberta. Lubert jest twórcą wielu hitów takich gwiazd jak zespół Video, Volver czy Virgin i od dzisiaj jego charakterystyczne gitarowe riffy można usłyszeć na singlu Kasi. Artyści wspólnie stworzyli porywający, energetyczny utwór nawiązujący w stylistyce do klasyki pop lat 90-tych. Producentem utworu jest Dawid Adamiec. To on odpowiada za ostateczny klimat i szlif utworu „BOY”.
Do utworu powstał teledysk autorstwa Łukasza Kaugana.
https://www.youtube.com/watch?v=NcwgX5xwNL4
„Ta piosenka powstała w momencie, gdy musiałam odnaleźć w sobie siłę po uczuciowych perturbacjach. Postanowiłam, że się nie poddam, a swoje rozczarowania przekuję w motywację do jeszcze większej pracy a przed wszystkich do potraktowania samej siebie z większą miłością i respektem. Stara dobra prawda, że co nas nie zabije, to nas wzmocni ma sens. Warto walczyć o siebie na każdym polu. Bardzo cieszę się, że udało mi się skomponować ten utwór we współpracy z Tomkiem Lubertem. Tomek jest bardzo kreatywny i ma w sobie ogromną ilość pozytywnej energii do działania. To na pewno nie nasze ostatnie wspólne dźwięki :)"
Kasia Chałdaś to 17 letnia wokalistka pochodząca z Kozienic. Z muzyką związana jest od dziecka. Ma bardzo umuzykalnioną rodzinę – dziadek jest perkusistą i wokalistą, brat i siostra także śpiewają i grają na wielu instrumentach. Jest absolwentką Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie wiolonczeli i pianina w Kozienicach. Jest laureatką wielu nagród w konkursach i festiwalach ogólnopolskich i międzynarodowych, m.in. Grand Prix Ogólnopolskiego Festiwalu Dzieci i Młodzieży Jana Wojdaka w Krakowie czy wygrana w Ogólnopolskim Konkursie Młodych Talentów "New Music Star" Lipno 2022. Sama pisze teksty i komponuje swoją muzykę. W 2023 roku ukazał się jej debiutancki singiel „With You”. To bardzo dojrzała nastrojowa, romantyczna ballada. 30 kwietnia swoją premierę ma jej drugi singiel stworzy we współpracy z Tomkiem Lubertem, pt. „BOY”.

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.