Nowa propozycja muzyczna Kasi Chałdaś
Nowa propozycja muzyczna Kasi Chałdaś zatytułowana „BOY” powstała przy udziale Tomka Luberta. Lubert jest twórcą wielu hitów takich gwiazd jak zespół Video, Volver czy Virgin i od dzisiaj jego charakterystyczne gitarowe riffy można usłyszeć na singlu Kasi. Artyści wspólnie stworzyli porywający, energetyczny utwór nawiązujący w stylistyce do klasyki pop lat 90-tych. Producentem utworu jest Dawid Adamiec. To on odpowiada za ostateczny klimat i szlif utworu „BOY”.
Do utworu powstał teledysk autorstwa Łukasza Kaugana.
https://www.youtube.com/watch?v=NcwgX5xwNL4
„Ta piosenka powstała w momencie, gdy musiałam odnaleźć w sobie siłę po uczuciowych perturbacjach. Postanowiłam, że się nie poddam, a swoje rozczarowania przekuję w motywację do jeszcze większej pracy a przed wszystkich do potraktowania samej siebie z większą miłością i respektem. Stara dobra prawda, że co nas nie zabije, to nas wzmocni ma sens. Warto walczyć o siebie na każdym polu. Bardzo cieszę się, że udało mi się skomponować ten utwór we współpracy z Tomkiem Lubertem. Tomek jest bardzo kreatywny i ma w sobie ogromną ilość pozytywnej energii do działania. To na pewno nie nasze ostatnie wspólne dźwięki :)"
Kasia Chałdaś to 17 letnia wokalistka pochodząca z Kozienic. Z muzyką związana jest od dziecka. Ma bardzo umuzykalnioną rodzinę – dziadek jest perkusistą i wokalistą, brat i siostra także śpiewają i grają na wielu instrumentach. Jest absolwentką Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie wiolonczeli i pianina w Kozienicach. Jest laureatką wielu nagród w konkursach i festiwalach ogólnopolskich i międzynarodowych, m.in. Grand Prix Ogólnopolskiego Festiwalu Dzieci i Młodzieży Jana Wojdaka w Krakowie czy wygrana w Ogólnopolskim Konkursie Młodych Talentów "New Music Star" Lipno 2022. Sama pisze teksty i komponuje swoją muzykę. W 2023 roku ukazał się jej debiutancki singiel „With You”. To bardzo dojrzała nastrojowa, romantyczna ballada. 30 kwietnia swoją premierę ma jej drugi singiel stworzy we współpracy z Tomkiem Lubertem, pt. „BOY”.

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.