Komunikaty PR

Nowa propozycja muzyczna Kasi Chałdaś

2024-05-15  |  11:40
Biuro prasowe
Kontakt
Pracownia Artystyczna




pr.artystyczna|gmail.com| |pr.artystyczna|gmail.com
+48609194985
brak

Nowa propozycja muzyczna Kasi Chałdaś zatytułowana „BOY” powstała przy udziale Tomka Luberta.  Lubert jest twórcą wielu hitów takich gwiazd jak zespół Video, Volver czy Virgin i od dzisiaj jego charakterystyczne gitarowe riffy można usłyszeć na singlu Kasi.  Artyści wspólnie stworzyli porywający, energetyczny utwór nawiązujący w stylistyce do klasyki pop lat 90-tych.  Producentem utworu  jest Dawid Adamiec. To on odpowiada za ostateczny klimat i szlif utworu „BOY”. 

Do utworu powstał teledysk autorstwa Łukasza Kaugana. 

https://www.youtube.com/watch?v=NcwgX5xwNL4

„Ta piosenka powstała w momencie, gdy musiałam odnaleźć w sobie siłę po uczuciowych perturbacjach. Postanowiłam, że się nie poddam, a swoje rozczarowania przekuję w motywację do jeszcze większej pracy a przed wszystkich do potraktowania samej siebie z większą miłością i respektem. Stara dobra prawda, że  co nas nie zabije, to nas wzmocni ma sens. Warto walczyć o siebie na każdym polu. Bardzo cieszę się, że udało mi się skomponować ten utwór we współpracy z Tomkiem Lubertem. Tomek jest bardzo kreatywny i ma w sobie ogromną ilość pozytywnej energii do działania. To na pewno nie nasze ostatnie wspólne dźwięki :)"

Kasia Chałdaś to 17 letnia wokalistka pochodząca z Kozienic.  Z muzyką związana jest od dziecka. Ma bardzo umuzykalnioną rodzinę – dziadek jest perkusistą i wokalistą, brat i siostra także śpiewają i grają na wielu instrumentach. Jest absolwentką Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie wiolonczeli i pianina w Kozienicach. Jest laureatką wielu nagród w konkursach i festiwalach ogólnopolskich i międzynarodowych, m.in. Grand Prix Ogólnopolskiego Festiwalu Dzieci i Młodzieży Jana Wojdaka w Krakowie czy wygrana w Ogólnopolskim Konkursie Młodych Talentów "New Music Star" Lipno 2022. Sama pisze teksty i komponuje swoją muzykę. W 2023 roku ukazał się jej debiutancki singiel „With You”. To bardzo dojrzała nastrojowa, romantyczna ballada. 30 kwietnia swoją premierę ma jej drugi singiel stworzy we współpracy z Tomkiem Lubertem, pt. „BOY”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę Biuro prasowe
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na
Kultura Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
2024-12-18 | 12:15

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia mieszkańcy Szczecina otrzymali od Browaru Bosman i Miasta Szczecin wyjątkowy eko-prezent. Browar opracował koncepcję parku przy ulicy
Kultura Startuje konkurs Pulsu Biznesu na Biznesową Książkę Roku
2024-10-23 | 15:00

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku

Dziś rusza premierowa edycja konkursu Biznesowa Książka Roku organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Jego celem jest wyróżnienie wyjątkowych tytułów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.